AnonymBruker Skrevet 27. desember 2021 #41 Del Skrevet 27. desember 2021 Mine barn fikk navn fra sin fars land, så jeg sitter igjen med en "norsk" liste jeg aldri fikk brukt: Jente: Vera, Liv, Solrun, Solhild, Aud, Verdande, Laurentse, Emmerense, Eirild Gutt: Gunnar, Einar, Vegard, Magnar, Edgar, Edmund, Martin, Ingmar, Eystein Anonymkode: af1c6...d76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2021 #42 Del Skrevet 27. desember 2021 Åsmund, Eimund, Olaf, Iver/Ivar, Even, Bjørn, Vebjørn, Eskil, Bjarne, Solveig, Johanne, Anne, Ingeborg, Ragnhild, Sigrid, Astrid, Ingvild, Ingunn, Live, Sonja, Othilie, Esther Anonymkode: c7e90...9ba 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2021 #43 Del Skrevet 27. desember 2021 Interessant å se hvor få av de mer moderne og nye navnene som er nevnt her. Ser ut som om navnetrenden er i endring, men tror navnetoppen for 2021 blir ganske lik som den forrige selv om det sikkert er noen av de mer «norske» navnene som klatrer oppover. Anonymkode: c7e90...9ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2021 #44 Del Skrevet 27. desember 2021 Elodie er fint Anonymkode: c7e90...9ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2021 #45 Del Skrevet 27. desember 2021 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Sambo. Det går igjen mye her inne, og jeg har blitt såpass glad i det at hvis jeg skulle få en sønn til, så er navnvalget klart. Anonymkode: a9df9...aec Omsorgssvikt å gi barnet sitt et så forjævlig navn. Du får mye likes fordi innlegget ditt tydelgvis må være ment som en vits. Anonymkode: 10ed0...9e7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2021 #46 Del Skrevet 27. desember 2021 Henry Alfred Gustav Jonas Oskar Hugo Martin Agnes Elsa Helle Alma Ingrid Astrid Hedvig Elise Marte Signe Anonymkode: 60d76...672 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2021 #47 Del Skrevet 27. desember 2021 Elvira, Lily, Selma, Ella, Else, Eva Sverre, Selmer, Sivert, Anonymkode: 5929a...c70 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2021 #48 Del Skrevet 27. desember 2021 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Venter et barn i juni, men er helt grønn på navn! Synes Ida og Emil er pent, men ellers er jeg helt tom... hva liker du? Anonymkode: 52097...1a6 Ida og Emil er jo supert fint hadde valgt det men noen forslag : Oscar Tobias Didrik Bendik Jørgen Vebjørn Martin Mathias Magnus Syver Matheo Nathaniel Noah Nicholas Nicklas Fabian Ferdinand Felix Eirik Amadeus Gabriel -------------------------- Felicia Aurora Wilhelmina Selma Nora Emma Nina Olivia Helen Mina Maiken Silje Sandra Madelen Amanda Alicia Alice Adele Sigrid Synne Linnea Carolina Anonymkode: e6a2c...3fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2021 #49 Del Skrevet 27. desember 2021 Signe er virkelig nydelig, dessverre "kuppet" naboen det til sin lille jente❤️ Anonymkode: c2fa9...a2e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2021 #50 Del Skrevet 27. desember 2021 Tristan Mina Anonymkode: 183d7...a78 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xanadoo Skrevet 27. desember 2021 #51 Del Skrevet 27. desember 2021 Mine favoritter: Solveig, Guro, Liv, Tora, Elise Kristian, Karsten, Johan, Oskar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2021 #52 Del Skrevet 27. desember 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Interessant å se hvor få av de mer moderne og nye navnene som er nevnt her. Ser ut som om navnetrenden er i endring, men tror navnetoppen for 2021 blir ganske lik som den forrige selv om det sikkert er noen av de mer «norske» navnene som klatrer oppover. Anonymkode: c7e90...9ba Kg elsker gamle kjerring og gubbenavn. Anonymkode: 27283...3f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2021 #53 Del Skrevet 27. desember 2021 Ella Mie Ada Sofia Elise Mena Axel Jonathan Casper Benjamin Jakob Anonymkode: fbbfa...5ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2021 #54 Del Skrevet 28. desember 2021 Elvis, diego, marco, Alexander, Michael, Fredrik, Oscar, Jonathan, Florin Rita, Nina, Mona, Monica, inger Lise, Diana, Maria, Florica, Eva, Isabella, Sonja Anonymkode: ae316...859 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2021 #55 Del Skrevet 28. desember 2021 Chad Anonymkode: 38bfe...2ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå