Gjest Trøst Skrevet 26. desember 2021 #21 Skrevet 26. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nå var jeg ikke så voldsomt opptatt om synet av penis skulle være tennende og føre til full halloy i senga, men mer om hvorfor det man faktisk ser er vakkert for noen og motbydelig for andre. Er klar over at også på andre områder er det stor forskjell på hva ulike mennesker liker å se på, men da er det ofte at vi synes noe er pent eller så har vi ikke noe spesielt forhold til det; registrerer at det er der men ikke noe mer. Enkelte kan si at dette var et pent ansikt, andre oppfatter det ikke mer enn som et ansikt. Skjelden blir det sagt at et vanlig ansiktet er motbydelig eller heslig. Slik jeg oppfatter det er penisen ikke bare på en skala fra 10 (høy score; pen, vakker) og ned til 0 (nøytral, ingen mening), men dras av enkelte ned mot -10 (stygg, motbydelig) Hvorfor det; det er jo bare en kroppsdel? Dersom det ikke er misdannelser eller noe spesielt galt med penisen, vil det være som å si at et vanlig lår er motbydelig. Svært ulogisk TS Anonymkode: 8ce31...2fb Svaret er svært enkelt: mennesker er forskjellige. Mennesker liker forskjellige ting. Mennesker har forskjellige preferanser. Noen syns at peniser er ekle å se på, og noen syns kanskje nakenhet generelt ikke er vakkert, mens andre syns peniser kan være tiltalende og deilige, og setter pris på nakne kropper i alle slags former. Du har nok sikkert dine preferanser når det kommer til det kvinnelige underliv?
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2021 #22 Skrevet 26. desember 2021 Alle damene jeg har vært med har elsket pikken min,hva som gjør det vet jeg ikke. Kanskje De liker at jeg har stor flens? Anonymkode: cc2de...820
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2021 #23 Skrevet 26. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nå var jeg ikke så voldsomt opptatt om synet av penis skulle være tennende og føre til full halloy i senga, men mer om hvorfor det man faktisk ser er vakkert for noen og motbydelig for andre. Fordi man har forskjellig tenningsmønstere og preferanser. Sitat Slik jeg oppfatter det er penisen ikke bare på en skala fra 10 (høy score; pen, vakker) og ned til 0 (nøytral, ingen mening), men dras av enkelte ned mot -10 (stygg, motbydelig) Du oppfatter mye rart syns jeg. Som når du antok at de som syntes penis ikke var pen er damer som har sex med lyset av som om det har noen som helst sammenheng 😛 Sitat Hvorfor det; det er jo bare en kroppsdel? Nå har jeg aldri hørt noen kvinner omtale penis generelt som en motbydelig kroppsdel. Men enkelte handlinger menn kan gjøre med penis er veldig negative og stygge for eksempel dickpics, blotting, jukkedansing med stiv pikk i rykken på jenta på byen, og overgrep. Penis kan utvilsomt gjøre mye grusomt og en mer logisk synsing blir at det kan hende det er derfor mange er negative til den som en kroppsdel med unntak av når den er festet til en bra mann de ikke er redd for at skal bruke penisen som våpen til å skade kvinnen. Sitat Dersom det ikke er misdannelser eller noe spesielt galt med penisen, vil det være som å si at et vanlig lår er motbydelig. Svært ulogisk Et lår kan ikke voldta og skape livsvarig traumer. Et lår er ikke egoistisk å penetrerer noen for egen nytelse og ikke bryr seg om den andre får orgasme. Men vi kan også ta f eks øre eller tær som kroppsdel. Noe de fleste av oss er helt nøytrale til men når vi får spørsmål om hva vi synes om det er det mange som vil si det er ekkelt. Det er ikke så rart å syntes synet av en penis er ekkelt særlig ikke når man tenker på både skaden den kan gjøre og på hygienen. En vagina på sin side er jo selvrensende og blandt mest reneste kroppsdelene som finnes Anonymkode: c984e...92d 5
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2021 #24 Skrevet 26. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Alle damene jeg har vært med har elsket pikken min,hva som gjør det vet jeg ikke. Kanskje De liker at jeg har stor flens? Anonymkode: cc2de...820 Det er fordi de har vært med deg, hatt en positiv relasjon til deg fra før. Hadde det vært pikken til en fremmed de ikke kjente så hadde de nok vært mer nøytrale Anonymkode: c984e...92d 5
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2021 #25 Skrevet 26. desember 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er fordi de har vært med deg, hatt en positiv relasjon til deg fra før. Hadde det vært pikken til en fremmed de ikke kjente så hadde de nok vært mer nøytrale Anonymkode: c984e...92d De fleste jeg har ligget med har vært one night stand, men de har villet ligge mere med meg. Kjenner dem ikke så bra etter en natt. Anonymkode: cc2de...820
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2021 #26 Skrevet 26. desember 2021 Jeg liker kun synet av erigert penis. Ellers er jeg kun tiltrukket av unge, tynne, eller atletiske menn. Fedme og pappakropp er turn off. Anonymkode: 62f9c...3a3 1
Gjest loveli Skrevet 26. desember 2021 #27 Skrevet 26. desember 2021 ABM skrev (28 minutter siden): Var en av kjendisene her inne som fortalte meg noe tankevekkende om temaet kvinner og pikk/dickpic...Og det i form av et spørsmål...: hva betydde det i tidligere tider når kvinnen fikk flashet en ukjent pikk opp i ansiktet? Voldtekt next. Heldigvis lever jeg i moderne tid hvor jeg har gode erfaringer med erigerte peniser og jeg kan derfor si at dick pics tenner meg enormt. Hvertfall hvis det er en penis jeg liker utseendet til (du-uh). ❤ Har opplevd å mislike penisen til en kjæreste jeg hadde, det bø på store problemer. Jeg synes den var ekkel på sin måte og jeg likte ikke å suge den...
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2021 #28 Skrevet 26. desember 2021 loveli skrev (4 minutter siden): dick pics tenner meg enormt. Hvertfall hvis det er en penis jeg liker utseendet til (du-uh). ❤ Dickpics fra hvem som helst fremmed du ikke har noen som helst relasjon til? Eller dickpics fra en du flørter med og har en positiv relasjon og tiltrekning til fra før? Jeg kan også bli tent om en jeg liker sender dickpics men det er pga personen (og utseendet på penisen) ikke penisen alene som en kroppsdel på hvem som helst. Anonymkode: c984e...92d 2
Gjest Trøst Skrevet 26. desember 2021 #29 Skrevet 26. desember 2021 loveli skrev (40 minutter siden): Voldtekt next. Heldigvis lever jeg i moderne tid hvor jeg har gode erfaringer med erigerte peniser og jeg kan derfor si at dick pics tenner meg enormt. Hvertfall hvis det er en penis jeg liker utseendet til (du-uh). ❤ Har opplevd å mislike penisen til en kjæreste jeg hadde, det bø på store problemer. Jeg synes den var ekkel på sin måte og jeg likte ikke å suge den... Var den ikke ordentlig rengjort under forhuden kanskje? 🤭
Gjest loveli Skrevet 26. desember 2021 #30 Skrevet 26. desember 2021 Trøst skrev (1 minutt siden): Var den ikke ordentlig rengjort under forhuden kanskje? 🤭 Nei dessverre, det var andre ting som ikke så lett kan fikses. 😏
Gjest loveli Skrevet 26. desember 2021 #31 Skrevet 26. desember 2021 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Dickpics fra hvem som helst fremmed du ikke har noen som helst relasjon til? Eller dickpics fra en du flørter med og har en positiv relasjon og tiltrekning til fra før? Jeg kan også bli tent om en jeg liker sender dickpics men det er pga personen (og utseendet på penisen) ikke penisen alene som en kroppsdel på hvem som helst. Anonymkode: c984e...92d Ser jeg en deilig penis så tenner jeg på den uavhengig av mannen ja. Ser jeg en pen penis på en mann jeg ikke finner attraktiv kan jeg fortsatt synes at penisen er tennende. ❤
Kargo Skrevet 26. desember 2021 #32 Skrevet 26. desember 2021 Trøst skrev (1 time siden): Er det ikke helt naturlig at en kvinne ikke ønsker seksuell oppmerksomhet og intime tilnærmelser fra en mann hun ikke er tiltrukket av? Når det kommer til trakassering så handler det sjeldent om hvor kjekk mannen er, men måten han behandler kvinnen på. Det er ikke slik at en kvinne legger seg på rygg og sprer beina for den kjekke mannen bare han sender et blikk i hennes retning, mens om en mindre attraktiv mann gjør det, så legger hun inn en anmeldelse hos politiet. La oss ta grafsing i skrittet og på puppene som et eksempel. Det har lite å si om det er en kjekk eller mindre kjekk mann som gjør det, om man ikke har samtykket så er det ikke greit. Og det er nok heller ikke rart at kvinner flest kanskje ikke finner "alle" peniser lekre, men kun liker penisen som sitter på mannen hun selv er tiltrukket av og liker. Kanskje det er biologiske forskjeller og ulike tenningsmønstre som spiller inn her? Nå skulle jeg ha puttet inn ordet "uskyldig" i det jeg opprinnelig skrev, da har det stått uskyldig flørt der. Seksuell trakassering er selvfølgelig noe helt annet, og helt uakseptabelt. Poenget mitt var hvem som kommer med flørten, og hvordan den oppfattes.
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2021 #33 Skrevet 26. desember 2021 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Fordi man har forskjellig tenningsmønstere og preferanser. Tenningsmønster? Jeg skrev nettopp at det ikke var seksuell tenning som var interessant, men synet av penis isolert sett AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Du oppfatter mye rart syns jeg. Som når du antok at de som syntes penis ikke var pen er damer som har sex med lyset av som om det har noen som helst sammenheng Damer som har sex med under dyna med lyset av var ikke bokstavelig ment, men et samlebegrep/generalisering og et bilde på alt fra «forplantningssex» til «vanlig A4 sex» (hva det nå måtte være), i motsetning til det litt mer utsvevende som f.eks. swingers og hyppige partnerbytte/ons. Resten: En penis kan neppe gjøre mye skade på egen hånd; må nok ha hjelp fra mannen den sitter fast på Selv om en penis ikke er selvrensende, er det fullt mulig å holde den ren Igjen; kun synet av penisen isolert sett uten en hel masse sammenhenger. En del damer i helsevesenet ser peniser mer eller mindre daglig; håper ikke de får vemmelser og sure oppstøt hver gang de er på jobb. Som nevnt, leste jeg en del innlegg på ulike diskusjonsfora ute i verden. En del var signert sexologer etc. som hadde en positiv tilnærming til synet av peniser (og sikkert også andre kroppsdeler knyttet til seksualitet). Tror neppe de har lyst å ligge med alle sammen Anonymkode: 8ce31...2fb
Gjest ABM Skrevet 26. desember 2021 #34 Skrevet 26. desember 2021 loveli skrev (53 minutter siden): Voldtekt next. Heldigvis lever jeg i moderne tid hvor jeg har gode erfaringer med erigerte peniser og jeg kan derfor si at dick pics tenner meg enormt. Hvertfall hvis det er en penis jeg liker utseendet til (du-uh). ❤ Har opplevd å mislike penisen til en kjæreste jeg hadde, det bø på store problemer. Jeg synes den var ekkel på sin måte og jeg likte ikke å suge den... Ja opplagt...voldtekt neste... Så at mange kvinner misliker dickpics er trolig evolusjonært...Men gjør det oss menn som liker å vise fram pikken til overgripere..?
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2021 #35 Skrevet 26. desember 2021 Kargo skrev (12 minutter siden): . Poenget mitt var hvem som kommer med flørten, og hvordan den oppfattes. Nei det er først og fremst hvordan handlingen gjøres som avgjør om det er hyggelig flørt eller trakassering. Anonymkode: c984e...92d
Gjest loveli Skrevet 26. desember 2021 #36 Skrevet 26. desember 2021 ABM skrev (2 minutter siden): Ja opplagt...voldtekt neste... Så at mange kvinner misliker dickpics er trolig evolusjonært...Men gjør det oss menn som liker å vise fram pikken til overgripere..? Nå opplever jeg at de fleste oppegående menn som liker å vise frem pikken sin faktisk spør før de sender slike bilder, så nei. 🥰 Moderne mannfolk som liker å vise seg frem har heller ikke voldtekt fremst i hodet når de sender slike bilder heller tipper jeg. Vi har kommet lenger. Så overgrep vil jeg uansett ikke si at det er, selv når kvinnen spyr av bildet. Et bilde kan ikke skade. Jada jada, fordi vi er på KG må jeg legge til at jeg vet at det KAN være retraumatiserende og bla bla bla, men for de fleste er det ikke verre enn at man himler oppgitt med øynene og tar avstand fra slike dumme menn. Å sende et bilde til en kvinne som ikke har sagt det er greit er et overtramp, men ikke mer enn det.
Gjest ABM Skrevet 26. desember 2021 #37 Skrevet 26. desember 2021 loveli skrev (5 minutter siden): Nå opplever jeg at de fleste oppegående menn som liker å vise frem pikken sin faktisk spør før de sender slike bilder, så nei. 🥰 Moderne mannfolk som liker å vise seg frem har heller ikke voldtekt fremst i hodet når de sender slike bilder heller tipper jeg. Vi har kommet lenger. Så overgrep vil jeg uansett ikke si at det er, selv når kvinnen spyr av bildet. Et bilde kan ikke skade. Jada jada, fordi vi er på KG må jeg legge til at jeg vet at det KAN være retraumatiserende og bla bla bla, men for de fleste er det ikke verre enn at man himler oppgitt med øynene og tar avstand fra slike dumme menn. Å sende et bilde til en kvinne som ikke har sagt det er greit er et overtramp, men ikke mer enn det. Nei jeg har absolutt ikke voldtekt i hodet og for meg er vold turnoff uansett...Men hvor kommer det ønsket om å vise pikken fra..? Og hvorfor er det så pirrende selv om jeg vet de fleste kvinner ikke liker dp..
Gjest Trøst Skrevet 26. desember 2021 #38 Skrevet 26. desember 2021 ABM skrev (Akkurat nå): Nei jeg har absolutt ikke voldtekt i hodet og for meg er vold turnoff uansett...Men hvor kommer det ønsket om å vise pikken fra..? Og hvorfor er det så pirrende selv om jeg vet de fleste kvinner ikke liker dp.. Kanskje det handler om at mannen vil dominere, vise hvem som er sjefen, samtidig som de er stolt over manndommen sin og ønsker at den skal beundres? Kanskje det er for å insinuere at de ønsker sex og at de har lyst på personen de viser den til. Vise maskulinitet.
Gjest loveli Skrevet 26. desember 2021 #39 Skrevet 26. desember 2021 ABM skrev (4 minutter siden): Nei jeg har absolutt ikke voldtekt i hodet og for meg er vold turnoff uansett...Men hvor kommer det ønsket om å vise pikken fra..? Og hvorfor er det så pirrende selv om jeg vet de fleste kvinner ikke liker dp.. Men sender du det ofte til kvinner som ikke vil ha da? Hvis du tenner på å sende bilder av pikken din til kvinner som ønsker seg disse bildene så handler det vel om at man føler seg ettertraktet. Og som hann, i naturen, er det det eneste som betyr noe -å spre genene sine videre. Når du vet at kvinnene du sender bilder til får lyst på den (deg) så er det kanskje ikke så rart at det føles godt for deg? Dersom du ikke bryr deg om at kvinnene som mottar bildene liker det så er vi på dypere og mørkere vann, hvor det å dominere føles riktig for deg kanskje. Et produkt av evolusjonen det også, hvis man titter på andre arter.
Gjest ABM Skrevet 26. desember 2021 #40 Skrevet 26. desember 2021 loveli skrev (10 minutter siden): Men sender du det ofte til kvinner som ikke vil ha da? Hvis du tenner på å sende bilder av pikken din til kvinner som ønsker seg disse bildene så handler det vel om at man føler seg ettertraktet. Og som hann, i naturen, er det det eneste som betyr noe -å spre genene sine videre. Når du vet at kvinnene du sender bilder til får lyst på den (deg) så er det kanskje ikke så rart at det føles godt for deg? Dersom du ikke bryr deg om at kvinnene som mottar bildene liker det så er vi på dypere og mørkere vann, hvor det å dominere føles riktig for deg kanskje. Et produkt av evolusjonen det også, hvis man titter på andre arter. Nei jeg har aldri sendt dp til noen som ikke har bedt om det...det blir rett og slett for dumt..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå