Gjest prestekrage Skrevet 14. oktober 2005 #1 Del Skrevet 14. oktober 2005 (endret) Da er vi i gang igjen!!! Prestekrage har truffet en mann hun har lyst til å bli bedre kjent med (og han sier han vil veldig gjerne bli kjent med Prestekrage)! Og som vanlig har Prestekrage en lei tendens til å gire seg opp noe vanvittig, slik at hjertet blit knust, hardt og brutalt hver gang.. Men denne mannen har til nå ingen draw backs.... I motsetning til tidligere er denne mannen; -Ikke gift -Ikke mere enn 15 år eldre (faktisk bare 8...) -Ingen store kjente psykiske problemer -Ikke en arbeidsløs slask (ikke det at jeg mener at arbeidsledige er slasker- men har tidligere møtt noen av den rasen; altså slasker som er arbeidsløse- uten noen ambisjoner...) -Ikke løpt sin veg til tross for at han vet at jeg har et barn Eneste til nå kjente "abnormalitet" (fra det typiske norske) er at han er irsk og jeg vil ikke si at det taler til hans ulempe... Sexy med aksent (hihi..)...... Men hvorfor lærer jeg aldri; dette burde være for godt til å være sant!!! Prestekrage kan da umulig treffe blink (er pittelitt sjeløyd og har derfor en tendens til å skyte bomskudd.....) Men neida; jeg ser mulighetene og lar med drømme avgårde............. Ja ja, blir spennede å se hva som skjer. Jeg har i allefall herved blottlagt mitt hjerte og er klar for det vanlige "slaget i tryne".... Just bring it on baby, im used to it.... Sorry alle medsøstre, men dette innlegget er resultatet av et ekstremt tilfelle av med-delelses-behov (oi!- for et ord!!!). Alle snodige formuleringer, skrivefeil og rare tanker skyldes kveldens gode venn; en flaske rød (noen ganger bare må mna fortelle...)!!!! Sikkert flau som en laber vind i morgen tidlig- men bordet fanger og for de som gadd lese; sinnsykt digg i få lettet litt på trykket!!!!! Takker for anledningen... Endret 14. oktober 2005 av prestekrage Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Violetta Skrevet 14. oktober 2005 #2 Del Skrevet 14. oktober 2005 Ville bare ønske deg lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ananas Skrevet 14. oktober 2005 #3 Del Skrevet 14. oktober 2005 ...med-delelses-behov (oi!- for et ord!!!). ← Du skreiv i alle fall ikke med delelse's behov ;D Jepp, noen ganger er det lurt å hoppe ut selv om man ikke har fallskjerm på ryggen (i det man hopper i alle fall) Håper dere får det til å virke! Spenningen er kansje en del av det hele? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene Skrevet 14. oktober 2005 #4 Del Skrevet 14. oktober 2005 (endret) Du må aldri miste håpet vet du. At han er irsk kan jo være en fordel :enig_anim: Kos deg med forelskelsen, og lykke til Endret 14. oktober 2005 av Helene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonderwoman Skrevet 15. oktober 2005 #5 Del Skrevet 15. oktober 2005 Ønsker deg lykke til Tøft gjort å våge seg ut på tynn is igjen Kjenner meg igjen i mye av det du skriver om dårlige erfaringer. Men vi må aldri miste håpet Kos deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. november 2005 #6 Del Skrevet 1. november 2005 Kjenner meg godt igjen i det du sier her med å gire seg opp noe vanvittig for så å få en midt på trynet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. november 2005 #7 Del Skrevet 2. november 2005 Det kan jo høres ut som du har lært litt av tidligere erfaringer, så det er ikke sikkert du verken kjøper katta i sekken eller går på en kjempesmell denne gangen. Har hatt en del håpløse forhold/forelskelser jeg også, men endte til slutt opp med en som både er søt og nokså velfungerende:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prestekrage Skrevet 5. november 2005 #8 Del Skrevet 5. november 2005 Tenkte det var på plass med en aldri så liten oppdatering! Har enda ikke møtt han igjen (bor ett stykke unna, jobber masse), men har masse kontakt pr sms. Mye tyder på at han kommer til byen jeg bor i til neste helg!!!! Meldingene har endret karakter fra "hei- står til" og over til mere fleipete og personlige meldinger!!! Så langt har jeg bare gira meg opp enda mere, sånn at slaget skal bli bare enda hardere når det kommer... (er da ikkr realist for ingenting!!) Og neida, jeg er ikke 14 år (men det doble)- bare føler meg sånn!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlammet Skrevet 7. november 2005 #9 Del Skrevet 7. november 2005 Prestekrage, jeg kjenner følelsene og tankene. Tro meg, sitter med dem i skrivende stund.. Men spør deg selv, er ikke dette igrunn en litt herlig følelse? Den er nærmest unik.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå