Gå til innhold

​ 🧶🧶Har du kontroll på alle garnnøstene dine? Dvs vet du antallet og har du en plan for alle nøstene? 🧶 🧶🧶🧄🧶🎈 ​


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

🧶🧶Har du kontroll på alle garnnøstene dine? Dvs vet du antallet og har du en plan for alle nøstene? 🧶 🧶🧶🧄🧶🎈

Her i huset er det K A O S :daane:Tar gjerne i mot gode råd. Bør jeg lage en oversikt? 

Anonymkode: 6cacf...7a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Xfreya skrev (4 timer siden):

Strikker hønsesstrikk for å bli kvitt alle rester.

Lurt :) Jeg måtte google for å finne ut hva hønsestrikk er :) 

Man kan kanskje lage spennende sitteunderlag og selbu-pannebånd også av garnrester?

2014-10-14-15-42-07.jpg

CrazyCatLady2500 skrev (22 minutter siden):

Hjelpes. Håper at aldri mannen min stiller meg det spørsmålet der 🤪😂

Det er bra at vi er flere :klemmer:

Anonymkode: 6cacf...7a4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xfreya skrev (5 timer siden):

Strikker hønsesstrikk for å bli kvitt alle rester.

Hva strikker du? Jeg fant disse søte eggvarmerne :)

images?q=tbn:ANd9GcSs6eIGC0QZCnHA47DQGDhimages?q=tbn:ANd9GcTld4NMSj6GdBSrj-EjfZX

og disse

_IGP3361_small2.jpg

Anonymkode: 6cacf...7a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har kun ett, så det er enkelt å kontroll over både nøstet og planen for det.

Anonymkode: 8183a...08b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kontroll i den forstand at alt ligger på samme sted og at nøster til påbegynte prosjekter ligger sammen i hver sin pose. Men hvis kontroll kun måles på å vite hvor mange nøster jeg har av hva og hva de løse nøstene skal brukes til, har jeg null. 😅

Anonymkode: ed8b5...102

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

🧶🧶Har du kontroll på alle garnnøstene dine? Dvs vet du antallet og har du en plan for alle nøstene? 🧶 🧶🧶🧄🧶🎈

Her i huset er det K A O S :daane:Tar gjerne i mot gode råd. Bør jeg lage en oversikt? 

Anonymkode: 6cacf...7a4

Kaos her også...har sikkert 10 prosjekt som er påbegynt, har tre sokker der jeg ikke har orket å strikke nr 2...men det hjalp å selge unna litt garn på Finn. Fann ut at jeg ikke trenger en haug med restegarn. VIl gjerne også ha tips til sortering...Jeg liker igrunnen best nytt garn og nye prosjekter....da koser jeg meg glugg. Nå er det et skjerf til meg sjøl jeg holder på med.

Anonymkode: 59b10...5f2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder på å strikke oslolua 🙂 Er vel som å banne i kirka, men jeg har begynt på neste års julegaver, så blir en del slike luer og selbuvotter🙈 

73186_PetiteKnit_M_nster_Oslolua__Petiteknit_1.jpg

Anonymkode: 4ad00...c91

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke kontroll på garnlageret, og enda mindre kontroll over tekstillageret. Om jeg finner fine tekstiler på salg eller egentlig uansett blir det med hjem. Selv om jeg bare skulle hatt en tråd 😅

Anonymkode: 5f887...a0f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet at det ligger et garnnøste i boden, og det er grønt. Strikking har jeg gitt opp. 

Anonymkode: 943fa...b2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tips! Last ned Knit’n’note-appen 😊 registrere strikkeprosjektene, garnlageret, pinnelageret og oppskrifter. MYE mer oversikt nå enn før 🧶

Anonymkode: cc63a...bab

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...