Månekvinnen Skrevet 17. november 2005 #61 Del Skrevet 17. november 2005 Ja, jeg kan jo ikke stoppe!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilleulv Skrevet 17. november 2005 #62 Del Skrevet 17. november 2005 Når det er ting som er programinnstilt eller skal skru seg av etter en viss tid pleier jeg å telle ned inni meg. Når jeg skal gjøre ting, og det er kjedelig, så pleier jeg å tenke at jeg MÅ være ferdig innen et visst tidspunkt hvis ikke så skjer det noe. F.eks. innen kvart på for da går strømmen, og da sliter jeg hvis jeg ikke er ferdig. Jeg må ligge i fosterstilling for å få sove. Jeg dagdrømmer vanvittig mye, og tenker i hele historier. Jeg kunne sikkert gitt ut en bokserie med de historiene Jeg bruker en evighet på å sovne om kvelden pga dette. Hvis jeg våkner midt i en drøm, må jeg sove videre for å drømme ferdig. (Takk gud for flexitid...) Jeg får helt noia hvis bilder henger skeivt på veggen. Hvis jeg kommer på at jeg må sende en melding om en ting så vil jeg anbefale meg selv å sende den med en gang ellers blir jeg gående og tenke meldinga om og om igjen helt til jeg har skrevet den. Jeg MÅ danse når jeg hører en skikkelig fet sang, uansett om jeg er syk og ikke orker (slitsomt!! ) Jeg kan aldri la ting vente for da får jeg ikke ro på meg. f.eks. hvis det er en liten ting jeg må ta opp med typen eller lurer på, så må jeg ta det med en gang... Tror han har blitt litt lei av at jeg har ringt og vekt han bare pga småting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shoegal Skrevet 18. november 2005 #63 Del Skrevet 18. november 2005 Glemte det med at dorullen må henge riktig vei; dvs løst ark lengst ut fra veggen. Pluss at brødskiva må ligge riktig vei når jeg tar på pålegg. Det betyr at den siden som er størst får æren av å få på seg pålegg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 19. november 2005 #64 Del Skrevet 19. november 2005 Glemte det med at dorullen må henge riktig vei; dvs løst ark lengst ut fra veggen. Pluss at brødskiva må ligge riktig vei når jeg tar på pålegg. Det betyr at den siden som er størst får æren av å få på seg pålegg ← Samme her! Jeg lærte at man ikke ble gift hvis man smurte på feil side. Onkelen min gjorde alltid det, og han ble aldri gift! Jeg kan jo ikke risikere det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. november 2005 #65 Del Skrevet 19. november 2005 Er det mange som smører på den minste siden??? Det går ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 19. november 2005 #66 Del Skrevet 19. november 2005 Onkelen min sin sære greie var vel at han alltid måtte smøre på den minste sida! For det gjorde han absolutt alltid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 19. november 2005 #67 Del Skrevet 19. november 2005 Nå kom jeg på en ting jeg alltid gjør: Når jeg har skåret skivene, må jeg alltid snu dem før jeg kan smøre på dem.. de skal nemlig smøres på den siden som faller ned når jeg skjærer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. november 2005 #68 Del Skrevet 19. november 2005 jeg Må fukte fingrene når de er tørre. Får helt abstinenser og føler at det snører seg sammen i halsen. Hvis min mann tar på huden min med tørre hender får jeg samme følelse som når en hører negler som blir skapt nedover en tavle. Får frysninger. Han vet selvfølgelig dette og må alltid prøve ut om det skjer som det pleier,-og det gjør det hver gang ellers så hater jeg å sitte med beina på gulvet. Pleier å sitte som en budda, selv når vi sitter ved middagsbordet. Heldigvis har jeg blitt veldig myk i kroppen av å holde på slik i alle år, så vi drar nytte av det i sengen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 19. november 2005 #69 Del Skrevet 19. november 2005 Jeg må alltid slikke på trepinnen (hvor man holder), dersom jeg spiser is. Ellers blir det så tørt og ekkelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 19. november 2005 #70 Del Skrevet 19. november 2005 (endret) Samme her! Jeg lærte at man ikke ble gift hvis man smurte på feil side. Onkelen min gjorde alltid det, og han ble aldri gift! Jeg kan jo ikke risikere det ← Er det derfor jeg er singel altså! Jeg har jo aldri tenkt på det en gang... Endret 19. november 2005 av Violetta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 22. november 2005 #71 Del Skrevet 22. november 2005 -- dytter andre kroppsdeler på plass. -← kossen dytta en andre kroppdela på plass?? eg må alltid ha masse dopapir heime. har eg kun 4-5 rullar går eg og tenke på at eg må kjøpe fleire heeile tida, livredd for å gå tom! sjølv om det tar med 5 min å gå til butikken. det samme gjelde egentlig med q-tips. Eg og e enig i den at pålegget må passe skiva orntlig. Ingenting utanfor, og skive-bit uten pålegg?? grøss!! det der skjoldet kunna eg tenkt meg og, da hadde eg sikkert sove masse tryggare om natta;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shoegal Skrevet 23. november 2005 #72 Del Skrevet 23. november 2005 kossen dytta en andre kroppdela på plass?? ← Jo, Robinie, nå skal du høre... Greia er det, at hvis jeg for eksempel ligger på ryggen, men følger at stumpen på et vis blir dratt nedover(henger du med? ), så må jeg liksom rette opp tyngdekraften ved å hjelpe den litt oppover igjen... Gurimalla, når jeg leser dette så tenker jeg .... .... Men det er nå sånn det fungerer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. november 2005 #73 Del Skrevet 23. november 2005 MÅ ha smør og pålegg på rett side av knekkebrødet (dvs den siden med hull på). Ellers kommer jeg ikke på noen ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shoegal Skrevet 23. november 2005 #74 Del Skrevet 23. november 2005 MÅ ha smør og pålegg på rett side av knekkebrødet (dvs den siden med hull på). Ellers kommer jeg ikke på noen ting. ← Det er feil side! Hullene skal ned! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 23. november 2005 #75 Del Skrevet 23. november 2005 Det er feil side! Hullene skal ned! ← Ja, hullene skal ned. Kan ikke risikere at det blir opphopning av smør og pålegg i hullene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. november 2005 #76 Del Skrevet 23. november 2005 Ja, hullene skal ned. Kan ikke risikere at det blir opphopning av smør og pålegg i hullene. ← Antar dere også var med å stemme i "Wasa"-konkurransen for et par år siden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 23. november 2005 #77 Del Skrevet 23. november 2005 Jo, Robinie, nå skal du høre... Greia er det, at hvis jeg for eksempel ligger på ryggen, men følger at stumpen på et vis blir dratt nedover(henger du med? ), så må jeg liksom rette opp tyngdekraften ved å hjelpe den litt oppover igjen... Gurimalla, når jeg leser dette så tenker jeg .... .... Men det er nå sånn det fungerer ← ser ikkje det heilt for meg rett og slett! men morsomt va det!! alle har sine lyter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apple- Skrevet 25. november 2005 #78 Del Skrevet 25. november 2005 Jeg får ikke sove hvis ikke dynen er pakket ordentlig rundt meg. Det skal være en kant under føttene, slik at det er helt tett, og jeg skal ha dyna oppunder haka. Så rugger jeg litt fra side til side slik at dyna kommer ordentlig innunder kroppen sånn at alt er tett. Til slutt må jeg ha håret over øret, for øret kan ikke være "nakent". O kjære galskap ← Har du vært hjemme hos meg og spionert, eller??! "Kanten" under føttene heter forøvrig fotbukt... MÅ ha smør og pålegg på rett side av knekkebrødet (dvs den siden med hull på). ← Dette er jo helt FEIL!! Vi er helt GALE alle sammen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå