AnonymBruker Skrevet 26. desember 2021 #1 Del Skrevet 26. desember 2021 Jeg ønsker å kjøpe meg en ny treningsklokke. Skal bruke den til et middels nivå av trening, samt koble den til kostholdsapp. Har sett litt på de ulike modellene til Garmin, men klarer ikke å bli klok på hvilken jeg skal velge. Er jo glad i å kjøpe det beste, men vet ikke om jeg virkelig har bruk for alle finessene i fenix-serien. Eller er det kjekt å ha? Tar imot alle tips og råd. Anonymkode: 927f9...3b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2021 #2 Del Skrevet 26. desember 2021 Spørs helt på hvor mye du trener osv. Garmin er absolutt best, så kommer det an på hvor aktiv du er? Vanskelig å si. Anbefaler forerunner. Anonymkode: 9f31e...723 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2021 #3 Del Skrevet 26. desember 2021 Jeg trener gjennomsnittlig 3 - 4 ganger i uka. Liker godt intervalltrening og rolige langturer. Mest utendørstrening. TS Anonymkode: 927f9...3b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skedmotun Skrevet 27. desember 2021 #4 Del Skrevet 27. desember 2021 Panini fra USA (94)er det også en sportlig slank og fin klokke😇 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå