Gjest Nimbus2000 Skrevet 4. januar 2022 #81 Del Skrevet 4. januar 2022 PeeWee skrev (På 29.12.2021 den 20.59): Ser du har lest langt over middels om det her Så jeg lurer på om du orker å svare: Hvem er den tredje beste general i Napoleonskrigene? Ser at du mener den østerrikske erkehertugen er den tredje beste. Tror man kan legge til Suvorov og enkelte av Napoleons marskalker(f.eks Davout). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PeeWee Skrevet 4. januar 2022 #82 Del Skrevet 4. januar 2022 Nimbus2000 skrev (2 minutter siden): Ser at du mener den østerrikske erkehertugen er den tredje beste. Tror man kan legge til Suvorov og enkelte av Napoleons marskalker(f.eks Davout). Jeg mente bare han var en kandidat. Problemet med Davout var jo at ha sjelden kommanderte en arme uavhengig. Suvorov var jo kun aktiv i den aktuelle krigen en relativt kort tid. Suvorov er jo en av de få som hadde en seiersrekke som kunne sammenlignes med Napoleon og Wellington. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nimbus2000 Skrevet 4. januar 2022 #83 Del Skrevet 4. januar 2022 PeeWee skrev (10 minutter siden): Jeg mente bare han var en kandidat. Problemet med Davout var jo at ha sjelden kommanderte en arme uavhengig. Suvorov var jo kun aktiv i den aktuelle krigen en relativt kort tid. Suvorov er jo en av de få som hadde en seiersrekke som kunne sammenlignes med Napoleon og Wellington. Beklager, var ikke meningen å legge ord i munnen på deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå