Gå til innhold

Noen med erfaring «clearblue ultra early»

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg lurer på om denne kan være falsk positiv, streken er så tynn. Har noen erfaringer med denne sensitive testen? 

Anonymkode: 08c41...72b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det ser ut som skyggestrek. Er den blå eller grå?

Når er ikm?

Anonymkode: 9c130...698

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Streken ser grå og ikke blå ut, da er den dessverre ikke positiv. Anbefaler å aldri kjøpe CB, det er dritt-tester med masse skyggestreker. Velg et annet merke! ❤️ 

Anonymkode: 30c9d...76b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skaff en test med rosa streker, det blir fort skyggestrek med blå tester desverre. Har selv fått 2 sånne resultater som på bildet med den samme testen og ble ikke gravid den syklusen 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Det ser ut som skyggestrek. Er den blå eller grå?

Når er ikm?

Anonymkode: 9c130...698

Ikm om 7 dager, streken er BLÅ, den ser grå ut, men er 100% blå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Streken ser grå og ikke blå ut, da er den dessverre ikke positiv. Anbefaler å aldri kjøpe CB, det er dritt-tester med masse skyggestreker. Velg et annet merke! ❤️ 

Anonymkode: 30c9d...76b

Streken er 100% blå, ble dårlig på bildet :( Men er det mange som får falsk positiv med blå strek da, eller er streken uten farge da?🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Celine vanessa skrev (10 minutter siden):

Streken er 100% blå, ble dårlig på bildet :( Men er det mange som får falsk positiv med blå strek da, eller er streken uten farge da?🙈

Dette er bilde av skyggestrek jeg fikk en gang, den er ganske blå i fargen og ble mer og mer tydelig jo lenger tid det gikk. Er resultatet ditt lest av innen tidsfristen? 

received_225747095941302.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teststreken er for tynn til å regnes som gyldig, ts. Men du har testet veldig tidlig, kan hende en test blir positiv om noen dager. Før 11/12 dpi er det mest mysing og kanskje-streker uansett. 

Anonymkode: 65294...379

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville regnet denne som negativ, streken er for tynn. 7 dager før forventet mens er det heller ikke så sannsynlig at egget har festet seg engang, så du må ha en del flaks for å få positiv test så tidlig uansett hvor sensitiv den er. Lykke til, håper du får klarere svar om noen dager! 

Anonymkode: ba42b...8bd

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saftelsker skrev (1 time siden):

Dette er bilde av skyggestrek jeg fikk en gang, den er ganske blå i fargen og ble mer og mer tydelig jo lenger tid det gikk. Er resultatet ditt lest av innen tidsfristen? 

For en lurestrek! Her hadde jeg blitt skikkelig sint på CB om det var meg.

Anonymkode: 65294...379

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 12/25/2021 at 7:47 PM, Saftelsker said:

Hvordan vet du helt sikkert at dette var skyggestrek? (Og ikke kjemisk graviditet f.eks)

Anonymkode: 7d625...7a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Hvordan vet du helt sikkert at dette var skyggestrek? (Og ikke kjemisk graviditet f.eks)

Anonymkode: 7d625...7a6

Fordi streken dukket opp etter tidsfristen for avlesning, det bildet er tatt ca 1 time etter jeg tok testen og da er resultat ugyldig. Fikk ingen andre positive den syklusen, selv ikke digital

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...