AnonymBruker Skrevet 25. desember 2021 #1 Del Skrevet 25. desember 2021 Måler vanligvis halv seks på morgenen gordi jeg står opp så tidlig på hverdager. Ble sent inatt og sov kanskje to-tre timer før jeg målte. Er også forkjølet og tett. Tempen var steget noe men usikker på om jeg har hatt eggløsning. Kan heg stole på tempen? Anonymkode: 0bcce...430 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 26. desember 2021 #2 Del Skrevet 26. desember 2021 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Måler vanligvis halv seks på morgenen gordi jeg står opp så tidlig på hverdager. Ble sent inatt og sov kanskje to-tre timer før jeg målte. Er også forkjølet og tett. Tempen var steget noe men usikker på om jeg har hatt eggløsning. Kan heg stole på tempen? Anonymkode: 0bcce...430 Kanskje ikke men uansett trenger man 3 høye temper for å finne el. Anbefaler å bruke fertilityfriend å legge tempene der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2021 #3 Del Skrevet 26. desember 2021 Man kan ikke stole på at økning i temp skyldes eggløsning dersom man er syk og/eller har sovet lite Anonymkode: 3ce5f...c4e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå