sti9 Skrevet 24. desember 2021 #1 Del Skrevet 24. desember 2021 Hei. Jeg har tatt ca 10 tester for ca. 2 uker siden, da var alle positivt. Jeg tok nå to clearblue digital, begge viser ikke positiv... Jeg skal egentlig være 7+2 og har fotsatt symptomer. Hadde en lite spotting i helgen, har ikke hatt noe smerter. Bør jeg oppsøke lege eller bare vente til jeg har første kontroll? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2021 #2 Del Skrevet 24. desember 2021 sti9 skrev (22 minutter siden): Hei. Jeg har tatt ca 10 tester for ca. 2 uker siden, da var alle positivt. Jeg tok nå to clearblue digital, begge viser ikke positiv... Jeg skal egentlig være 7+2 og har fotsatt symptomer. Hadde en lite spotting i helgen, har ikke hatt noe smerter. Bør jeg oppsøke lege eller bare vente til jeg har første kontroll? Hmm… ja, ville oppsøkt lege. Ikke opplevd dette Anonymkode: b5911...13d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2021 #3 Del Skrevet 24. desember 2021 sti9 skrev (2 timer siden): Hei. Jeg har tatt ca 10 tester for ca. 2 uker siden, da var alle positivt. Jeg tok nå to clearblue digital, begge viser ikke positiv... Jeg skal egentlig være 7+2 og har fotsatt symptomer. Hadde en lite spotting i helgen, har ikke hatt noe smerter. Bør jeg oppsøke lege eller bare vente til jeg har første kontroll? Beklager, men du har nok mistet siden du ikke har positive tester lenger ❤️ Så jeg ville kontaktet legen slik at du kan komme til en ultralyd for å se om det er rester igjen eller ikke. Anonymkode: 155c0...22d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sti9 Skrevet 24. desember 2021 Forfatter #4 Del Skrevet 24. desember 2021 Takk for svar. Jeg får ringe legen etter helgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2022 #5 Del Skrevet 8. januar 2022 sti9 skrev (På 24.12.2021 den 10.49): Takk for svar. Jeg får ringe legen etter helgen Hei, hvordan gikk det med deg? 💛 Anonymkode: eded9...4f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå