Klossmajor Skrevet 25. desember 2021 #21 Del Skrevet 25. desember 2021 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Jeg er veldig enig det. Forbundet burde utestengt han pga handlingene. En idrettsutøver skal være et forbilde og ikke en som ødelegger andre uskyldige menneskers liv Anonymkode: ca461...51f En utfordring når det gjelder toppnivået i boksing og MMA er at det ikke er noe nasjonalt forbund som ilegger straffer. Så vidt meg bekjent er det bare USAs nasjonale antidopingorganisasjon USADA, toppboksere som Mayweather trenger bekymre seg for at kan utestenge dem for regelbrudd. UFC kan finne på å frigi kontraktfestede utøvere av etiske årsaker, så fremt det ikke er snakk om en av gullkalvene deres. De mest inntektsbringende utøverne er nærmest fredet uansett. Bare se på alt tullet Jon Jones har tillatt seg å finne på uten at UFC foretar seg noe for å stramme ham opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2021 #22 Del Skrevet 25. desember 2021 Det er ikke spillere man holder med, det er laget. Anonymkode: ca8f0...7d4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sicario Skrevet 25. desember 2021 #23 Del Skrevet 25. desember 2021 Heia Molde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klossmajor Skrevet 25. desember 2021 #24 Del Skrevet 25. desember 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det er ikke spillere man holder med, det er laget. Anonymkode: ca8f0...7d4 Samtidig utgjøres laget av nettopp spillerne. Spillerne er representanter for klubben og dens tilhengere. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2021 #25 Del Skrevet 25. desember 2021 Klossmajor skrev (3 minutter siden): Samtidig utgjøres laget av nettopp spillerne. Spillerne er representanter for klubben og dens tilhengere. Og ikke minst er laget representant for holdningene spillerne har. Det gjør laget ansvarlig for å ta avstand fra holdninger og dermed spillerne som innehar disse holdningene som får folk til å voldta kvinner og banke konene sine. Anonymkode: ca461...51f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2021 #26 Del Skrevet 25. desember 2021 Klossmajor skrev (5 minutter siden): Samtidig utgjøres laget av nettopp spillerne. Spillerne er representanter for klubben og dens tilhengere. Når man er i militæret hilser man uniformen ikke personen. Samme prinsipp. Anonymkode: ca8f0...7d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Michaelhe Skrevet 25. desember 2021 #27 Del Skrevet 25. desember 2021 (endret) Entern skrev (11 minutter siden): Kan ikke sammenlignes. Det Tyson gjorde var jævlig, og konemishandling er også kjipt, men sammenlignet med gruppevoldtekt av mindreårig? Det er noe helt annet. Se på antallet dommer mot merryweather! Det sitter et kvinnfolk hjemme alene og venter på at en verdens beste kampsport menn skal komme inn døra og slå henne helseløs. Atter en gang. Endret 25. desember 2021 av Michaelhe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klossmajor Skrevet 25. desember 2021 #28 Del Skrevet 25. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Når man er i militæret hilser man uniformen ikke personen. Samme prinsipp. Anonymkode: ca8f0...7d4 Det er ikke så enkelt i fotball. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2021 #29 Del Skrevet 25. desember 2021 Jeg heier på laget, ikke enkeltspillere. Anonymkode: 092d8...0c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 25. desember 2021 #30 Del Skrevet 25. desember 2021 (endret) Laget mitt støtter jeg alltid. Og jeg heier ikke på enkelt spillere. Endret 25. desember 2021 av AthenaRavenLuna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 25. desember 2021 #31 Del Skrevet 25. desember 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Når man er i militæret hilser man uniformen ikke personen. Samme prinsipp. Anonymkode: ca8f0...7d4 En soldat i et sivilisert lands hær som oppfører seg som dette krypet blir stilt for militærdomstol. Jeg hilser faen ikke en drakt som lar seg bære av et slikt skadedyr. Michaelhe skrev (8 minutter siden): Se på antallet dommer mot merryweather! Det sitter et kvinnfolk hjemme alene og venter på at en verdens beste kampsport menn skal komme inn døra og slå henne helseløs. Atter en gang. Floyd er et kryp, men jeg mener fortsatt det er forskjell - begge hører hjemme bak murene, men ikke like lenge kanskje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klossmajor Skrevet 25. desember 2021 #32 Del Skrevet 25. desember 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg heier på laget, ikke enkeltspillere. Anonymkode: 092d8...0c9 Mange holder med et lag, eller begynte holde med et lag, pga en eller flere enkeltspillere. Når spillerne i stallen ikke lenger faller i smak (eller laget ikke presterer på samme nivå eller en kombinasjon av disse) er det mange som mister interessen for laget. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2021 #33 Del Skrevet 25. desember 2021 Klossmajor skrev (1 minutt siden): Mange holder med et lag, eller begynte holde med et lag, pga en eller flere enkeltspillere. Når spillerne i stallen ikke lenger faller i smak (eller laget ikke presterer på samme nivå eller en kombinasjon av disse) er det mange som mister interessen for laget. Jeg heier på laget fra plassen jeg bor og begynte ikke å heie på laget pga enkeltspillere. Anonymkode: 092d8...0c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Michaelhe Skrevet 25. desember 2021 #34 Del Skrevet 25. desember 2021 (endret) Entern skrev (5 minutter siden): Floyd er et kryp, men jeg mener fortsatt det er forskjell - begge hører hjemme bak murene, men ikke like lenge kanskje. Tyson er jo så gammel nå. Han ser mildere og nesten klok ut, om det er mulig for ham. Han var kjendis for en del år tilbake. Det er jo ingen hensikt å utestenge ham. Han er jo pensjonist. Jeg tenker først og framst på sanksjoner mot de som er aktive, og hvis slike ting kommer fram. Så må det være gjentagelser, men det er det jo ofte. Det er fordi det er sammenheng mellom boksing og volden, jeg sier dette. De må vite at de som utøvere av kampsport har et spesielt ansvar. Endret 25. desember 2021 av Michaelhe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 25. desember 2021 #35 Del Skrevet 25. desember 2021 Michaelhe skrev (2 minutter siden): Tyson er jo så gammel nå. Han ser mildere og nesten klok ut, om det er mulig for ham. Han var kjendis for en del år tilbake. Det er jo ingen hensikt å utestenge ham. Han er jo pensjonist. Jeg tenker først og framst på sanksjoner mot de som er aktive, og hvis slike ting kommer fram. Så må det være gjentagelser, men det er det jo ofte. Det er fordi det er sammenheng mellom boksing og volden, jeg sier dette. De må vite at de som utøvere av kampsport har et spesielt ansvar. Det var godt og klokt sagt, og jeg er helt enig. 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Michaelhe Skrevet 25. desember 2021 #36 Del Skrevet 25. desember 2021 Entern skrev (Akkurat nå): Det var godt og klokt sagt, og jeg er helt enig. 👍 Jeg så en gang et veldig gjennomtenkt, intelektuelt drama hvor en av karakterene sa: "With great power comes great responsibility". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 25. desember 2021 #37 Del Skrevet 25. desember 2021 Michaelhe skrev (2 minutter siden): Jeg så en gang et veldig gjennomtenkt, intelektuelt drama hvor en av karakterene sa: "With great power comes great responsibility". 😁😁😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klossmajor Skrevet 25. desember 2021 #38 Del Skrevet 25. desember 2021 Michaelhe skrev (På 25.12.2021 den 20.48): Se på antallet dommer mot merryweather! Trist at han aldri holdt løftet om et dobbelt oppgjør mot Conor McGregor, der det siste oppgjøret skulle foregå under regelsettet McGregor er best kjent med. Det ble dessverre bare med boksekampen. AnonymBruker skrev (På 25.12.2021 den 20.55): Jeg heier på laget fra plassen jeg bor og begynte ikke å heie på laget pga enkeltspillere. Anonymkode: 092d8...0c9 Mange er som deg. Støtter laget de har en lokal forankring til i tykt og tynt. Det synes jeg er strålende. Fortsett med det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2021 #39 Del Skrevet 25. desember 2021 Det må være en av de verste forbrytelsene som krever en hard straff og tett oppfølging. Når straffen er ferdig og vedkommende overbeviser om at det ikke vil skje igjen, vil jeg gi vedkommende en ny sjanse. Jeg stoler på dem som lar ham gå og kan gjerne heie. Anonymkode: f3660...9e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 25. desember 2021 #40 Del Skrevet 25. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det må være en av de verste forbrytelsene som krever en hard straff og tett oppfølging. Når straffen er ferdig og vedkommende overbeviser om at det ikke vil skje igjen, vil jeg gi vedkommende en ny sjanse. Jeg stoler på dem som lar ham gå og kan gjerne heie. Anonymkode: f3660...9e8 De får dessverre svært sjelden spesielt harde straffer, de som begår disse forbrytelsene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå