Litago Skrevet 14. mars 2002 #21 Del Skrevet 14. mars 2002 Sorry, du må nok bli med i en nyere episode ja. Her i landet har hun fått seg ny kjæreste, - han er med i et veldig kjent band, men jeg husker ikke navnet hans! *dunker hodet mot veggen* Dessuten har det dukket opp en halvvoksen datter! Kjæresten spiller handyman og er veeeldig kjekk. OK at du får kysse mest, men jeg får kysse FØRST! Ædabæda! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 14. mars 2002 #22 Del Skrevet 14. mars 2002 Ok, da.... Du først, jeg etterpå, men mest!!! En handyman? Er han også kjekk? Da vil jeg kysse på ham også!!! Liker de ull, tror du? Eller bør jeg shave mest mulig? Og jeg bør vel ikke stille med våt ull.... har en tendens til å stinke litt, da..... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litago Skrevet 14. mars 2002 #23 Del Skrevet 14. mars 2002 Hva om du barberer deg slik som en puddel? Gjerne med litt ekstra store "puddler" foran..... Og så må du ha glattbarberte legger, - veeeeeldig viktig! Hmmm, lukten er ganske stram ja *rynker på nesen*. Dessuten ser jeg at du har mange splittede hårtupper. Hva med en god hårbehandling før du reiser? Dessuten er nok ikke farven helt god heller. Hvitt er litt kjedelig... Tror vi skal farve deg rosa jeg. Da blir det swung over sakene! *klasker masse rosafarge i bassenget og dytter @lfa uti* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 14. mars 2002 #24 Del Skrevet 14. mars 2002 Rosa??? Rosa puddel??? Er du HELT sikker på dette, Lita? *tviler litt på min gode ku-venninne's plutselige innfall....* Jaja, for sent nå... *kikker på min nye rosafarge, og er en smule skeptisk....* 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litago Skrevet 14. mars 2002 #25 Del Skrevet 14. mars 2002 Nja......, nei......, er ikke helt sikker ettersom du spør... liksom. Men det er innmari in å være litt retro her og hva er vel mer retro enn rosa pudler?? Skal sjekke med produceren hva han synes er best. Gir deg beskjed i morgen. Hvis fargen er feil, så finner vi sikkert på noe i morgen. Kanskje en lekker grønnfarge som dekker over???? Nå må jeg forberede meg til morgensdagens møte. Gleder meg til å fortelle deg hva han sa i morgen til samme tid! Ha det nydelig lille rosa @lfa!!!! Klemz fra Litago Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 14. mars 2002 #26 Del Skrevet 14. mars 2002 Ha en fortyllende dag/aften/kveld, min skjønne! *prøver febrilsk å venne meg til den nye looken... *12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. mars 2002 #27 Del Skrevet 15. mars 2002 @lfa- så flott du har blitt!!!!!! Og så rosa da gitt! Næmmen!! Nå kommer nok han produceren til å falle pladask! Du, jeg kunne jo sagt fra til Mr. Spielenbergen også.... Han har vært co-producer i et par episoder tror jeg. (Not For Real I hope..) Hadde tenkt å spise middag med ham imorgen, han trenger hjelp med å fjerne et par små lilla vorter på benet til hovedrolleinnehaveren av hans neste film... Et knall-handsome hvitt får som lyder navnet Kalle, med krøllsveis på hodet og en nyyyydelig blå vest med sløyfe på!! Gleder meg til å style opp det fåret ja! elle, jeg trenger din hjelp! Har du noe mannefår-sminke??????12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 15. mars 2002 #28 Del Skrevet 15. mars 2002 Nå begynner jeg å bli mer komfortabel med den nye look'en min... Rosa er slettes ikke så ille likevel... Og nå går jeg jo glatt inn når jeg skal i prinsessebryllup.... Håper det går bra hos Mr. Spielenbergen, Vinga! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 15. mars 2002 #29 Del Skrevet 15. mars 2002 Bevaremegvelhvaerdetsomskjerherda? @lfa, er du på vei til Hållyvudd nå igjen??? Jeg kjenner deg nesten ikke igjen! Har du farget ulla, eller er det bare glansvask??? *bekymret med-sau og englemamma* 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 15. mars 2002 #30 Del Skrevet 15. mars 2002 Likte du ikke fargen, Væren? *veldig bekymret fåremine* 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 15. mars 2002 #31 Del Skrevet 15. mars 2002 Joda, fargen var kjempefin, og du kledde den veldig godt, @lfa... Det er bare det, at jeg savner @lfa'en min slik jeg er vant med å se henne. Det var liksom ikke DEG, selv om du jo egentlig var veldig stilig! Var ikke negativt ment, altså! Bare håper at du blir deg selv igjen etter filminnspillingen!? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 15. mars 2002 #32 Del Skrevet 15. mars 2002 Jeg skal nok finne tilbake til meg selv etter filminnspillingen. Foressten så var det Litago som mente dette var en god idè.... Betyr det at jeg ikke bør ansette ei ku som personlig stylist? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litago Skrevet 16. mars 2002 #33 Del Skrevet 16. mars 2002 *tar av den stramme BH'en som deler og løfter* PUH! Endelig hjemme! Deilig å få fritt utløp for jurene.... @lfa-vennen? Jeg har pratet med Produceren som avtalt. DU ER MED!!! Kan du komme allerede nå førstkommende mandag? Da skal de spille en episode hvor kjæresten til Ally, hr Bon Jovi, blir tatt på færsken med en annen dame/sau. Og det er deg!!! Beklager at han andre ikke lenger er med her i USA, (tror han sitter inne nå jeg), men å få råkline med Bon Jovi er vel en grei erstatning?? Så kommer vi til utseende. Altså.... Du må LEGGE PÅ DEG!! De ønsker at sauen skal være en motsetning til Ally, dvs. litt rund i formene og ikke med for store øyne. Du behøver heller ikke å forstørre leppene, men de krever noen diiiiiiigre pupper. De var ikke helt enige i den nye rosa-fargen (sorry....), men den kan brukes hvis du stiller i sort lær-bikini. Læret veier litt opp det rosa om du skjønner hva jeg mener. Kommer du på mandag eller? Innspillingen begynner kl. 0900 og med sminke osv. så regner jeg med at du må være på plass senest klokken 0700. Du kan selvsagt bo hos meg. OK? Tror forresten jeg passer bedre som agent enn som stylist ja..... Litago Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 16. mars 2002 #34 Del Skrevet 16. mars 2002 Hvor diiiiigre pupper krever de egentlig? Greit nok at fårepuppene ikke er av de minste, men noe ekstremt er det da heller ikke snakk om.... Tror Mr Jovi blir fornøyd, jeg... Skal stille i sort lærbikini... Det blir nok mindre fokus på rosafargen, da, ja... Er imponert over alt du får til, Litago. Og siden du er så snill, så skal du få kline med Mr Jovi du også. PS, nekter å legge på meg.... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litago Skrevet 18. mars 2002 #35 Del Skrevet 18. mars 2002 Jo du må nok legge på deg litt @lfa. Kan det være en ide å la ulla gro litt slik at du bare ser større ut????? Takk for at du synes jeg er flink til å ordne. Det var egentlig jurholderen som løfter og deler som ordnet det meste. Vanskelig å si nei når du har jura mine rett i fleisen!!! Ouuups, sjekker klokka, den er snart 22.30. Da lander du snart!! *kaster meg inn i bilen og fiser til flyplassen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå