Gå til innhold

Kan man soeke om hyrder her?


Nicky B

Anbefalte innlegg

Naar sannheten skal frem er jeg en smule misunnelig paa alle englene som har en hyrde...

Er saa ensom icon_frown.gif(Gurken min har gaatt i stykker, den taalte ikke siste turen den var med paa, syklet over den i farten... @lfa: Har du flere?

icon_biggrin.gif

Jeg kunne tenke meg en hyrde jeg ogsaa, men er redd for at det er mangel paa saadanne...

Proever likefullt jeg: ER DET NOEN DER UTE SOM VIL VAERE MIN HYRDE?

Lover aa behandle deg pent og aa alltid gi deg foersterettigheten til aa sykle paa den fineste gullsykkelen vi har! (noen frynsegoder maa du faa!)

Haaper paa snarlig svar!

icon_biggrin.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære alle potensielle hyrder!

Som menighetens øverste leder, kan jeg gi Ottilie mine varmeste anbefalinger!

Hun fortjener så mye mer enn en overkjørt agurk! (Si at det ikke var agurken Sverre, Otti??? I så fall må han få en verdig begravelse, og kjøres rundt bassengkanten i åpen vogn! @lfa har lånt ham ut til flere enn meg, så vi er i så fall mange som vil ta avskjed...)

Lykke til i valget av hyrde, Otti!

Klem fra12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trekk ett dypt pust av.....................lettelse!

icon_biggrin.gif

Agurken Sverre lever i beste velgaaende, saa vidt jeg vet, men ikke hos meg...Har ikke sett Sverre siden han bestemte seg for aa reise litt rundt jeg!

Nei, dessverre, gurken som doede var min kjaere Enrique... Kanskje like greit, siden han begynte aa bli litt _vel_ innpaasliten og ikke ville la "fake tan" flaska mi vaere i fred!

Saa kjaere potensielle hyrder, meld dere snart da my loneliness is killing me... icon_biggrin.gif

*Takk, kjaere Vaeren for din varmeste anbefaling! Stor klem til deg!(Og alle andre engler og faar oxo!)*12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kinga

Tusenfryd:

Er det fordi du har så lyst, så lyst?

I så fall er vi i samme sjekte. Noen lyster kan jeg fikse sjæl, andre må det en hyrde til for å ta seg av. Ja, når jeg tenker etter (livet er hardt og krevende i slike øyeblikk), er det faktisk veldig mye en hyrde kan ordne for meg:

- Servering av pærebrus og eplepai.

- Lage eplepai.

- Rufse og leke med mitt blonde hår på kjærlig vis.

- Fortelle meg morsomme historier.

- Massere meg mens jeg ligger ved bassengkanten.

- Ta meg med på romantiske kveldsturer i gullepleskogen.

- Gi meg selvtillit ved å fortelle hvor vakker og intelligent jeg er.

- Fikse litt rødfarge i kinnene mine; og da mener jeg IKKE av den typen sminke-engelen stiller opp med.

Jeg bare krever og krever av min hyrde og sånn synes jeg det er fint; hyrder blir så tilfredes av å gjøre nytte for seg.

Ottilie: Hva vil du ha av din hyrde? Du bare gir og gir (tilbyr gullsykler og greier); når er det din tur til å få?

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har desverre ingen flere agurker på lager...

Jeg brente alle agurkene på bål, da jeg ble litt forskrekket av at jeg hadde genmanipulert de litt vel mye...

Farsskaps regninger haglet inn, og jeg må desverre tenke på mitt eget rykte i denne situasjon...

Men nye agurker ventes... icon_smile.gif

Håper dere kan holde ut den uutholdelige lengselen...

Otti, jeg krysser alle fingre for deg icon_smile.gif

Du fortjener det beste! 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ha en hyrde fordi... ja, altså... jo, fordi jeg vil ha når alle andre har... får hyrde... jeg få når får... sau? Eeehh.... kommer tilbake til den...12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg fortjener det!

Livet er herlig dere! Popp sa det, og så skjønte jeg hva jeg tenkte icon_biggrin.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

*kremter til @lfa*

Jeg er fremdeles gurkvid.... *klapper seg på magen*

Den lille grønne slyngelen satte barn på meg gitt!! Jeg har låst ham inne i safe`n så han ikke kan gjøre mer skade... Kanskje du vil brenne ham også?? Har jo ingen nytte av ham så lenge han ikke kan betale barnebidrag dah icon_biggrin.gif Faller det på deg kanskje?? Hmmm.... Det må ikke skje. Hva med kollekt i menigheten, til genmanipulerte agurkers etterlatenskaper???????????? *klapper seg på magen igjen*

Klem fra gurkvide12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror nok det er best at jeg får brent denne slyngelen også... Kan ikke drive og gjøre halve menigheten gurkvide.... icon_eek.gif

Håper du får et greit slangerskap... (det var en slangeagurk...)

Farsbidrag? Var det noen som sa farsbidrag? Hørte ikke.... hørte så absolutt ikke..... icon_lol.gif

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe svar enda fra en potensiell hyrde???

De faar faa noen dager til paa seg!

Hva jeg vil ha fra hyrden min?

*hm, tenke, tenke...*

*Unconditional devotion, vil jeg ha!

*Massasje av hodebunnen naar jeg sitter ved bassengkanten og drikker paerebrus

*Ett utoemmelig lager av bamsemums

*At han lar "fake tan" flaska mi vaere i fred og ikke knekker skulle jeg risikere aa sykle paa han...

Og ellers resten av det du vil ha fra hyrden din, Vibeke...

Fordi, som Tusenfryd saa kjekt sa: Jeg er verdt det!!

icon_biggrin.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

@lfa- skal ikke si det mere.... Sa det jo ikke heller?? Sa jeg ikke barnebidrag? Jo, det tror jeg jammen!

*klapper seg på magen*

Har allerede funnet navn til den lille grønne....

Gutt: Magne

Jente: Olivia

Så får vi se hva det blir... Og jeg MÅ ha mer penger! *plystrer lystig* 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er blakk, jeg er blakk!!! *roper ut over hele menigheten* Håååper virkelig jeg slipper unna bidrag.... Men just in case..... Er det noen som kjenner en god advokat? icon_rolleyes.gif

Kanze jeg zkal høre med Bruxe om Larry er ledig? Kanze jeg får gjeztezpille i Ally??? icon_smile.gif

Da får jeg jo penger oxzå! *jubler* 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@lfa, jeg bor ikke så veldig lang unnå Hållyvud. Skal jeg stikke innom produceren til Ally og spørre om du får en rolle? Tar på meg litt lebestilft + jurholderen som løfter og deler så ordner det seg nok!

icon_smile.gif Litago

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta på en knallrød leppestift, da! Jeg er zikker på at du greier å fixe den rollen til meg! icon_smile.gif

Pazz på zå du får fine kløfter oxzå! icon_lol.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

*taste,taste,taste*

Hello Producer??? Can i visit you tomorrow? I have this friend @lfa, she is a lovely white sheep and she would love to do a show with you. No, no, no she is not cheap! She is a sheep, well not actually a sheep but very close. If she is thin enough for a part in Ally? Well, it's hard to say, she has a lot of hair...

If she can take her clothes of??? Well, I guess that we can shave her....

I'll meet you tomorrow at your office, OK? How you will recognize me? Look for a black and white cow with a scandinavian accent. See you!

*puster lettet ut* Jippi! Det blir møte! Frem med BH'en!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff... Må jeg ztormzlanke meg nå? Hviz jeg barberer av litt av ulla på låra, zkulle det vel gå bra? Har jo allerede fjernet alt på magen....

Tell mr producer, I can get naked ONLY if I get a part together with Larry!!!!!

And if I get to kiss him, too... icon_rolleyes.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I fare for virkelig å dumme meg ut så må jeg bare spørre: Hvem søren er Larry???

For det første så går de nyeste Ally-seriene her i Country-landet, - kanskje Larry allerede er skrevet ut av serien?? For det andre så ser jeg sjelden på Ally.

Må derfor forberede meg til møte....... Hvem pokkert er Larry og er han kjekk?

Hvis han er veldig kjekk så vil jeg kysse ham også... Dessuten så ser jeg ham først!!!

en forvirret ku...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Larry blir spilt av Robert Downey Jr. Og er Ally's kjæreste... Men det blir han zelvfølgelig ikke når jeg dukker opp... icon_lol.gif

Og..... jeg vil kysse mest... icon_lol.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...