Realverdien Skrevet 25. desember 2021 #21 Del Skrevet 25. desember 2021 Nevøen min på 6 spiser ikke sjokolade og har aldri likt det. Må huske å ta med marshmallows til ham når kadrene med nevøer og nieser kommer gribbende med de små utstrakte hendene sine for godteri. Ellers blirre urettfer'di vet du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Me for life Skrevet 25. desember 2021 #22 Del Skrevet 25. desember 2021 Kjenner en som ikke liker sjokolade overhode. Selv liker jeg det, men synes det er utrolig oppskrytt. Hadde lett stått over sjokolade resten av livet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2021 #23 Del Skrevet 26. desember 2021 Jeg liker heller ikke sjokolade. Ingen i min familie heller Anonymkode: a4e65...801 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2021 #24 Del Skrevet 27. desember 2021 Jeg liker hverken marsipan eller lakris. Så det er selvfølgelig fullt mulig at folk ikke liker sjokolade noe særlig heller.. Anonymkode: 849ad...0c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2021 #25 Del Skrevet 27. desember 2021 Jeg liker ikke sjokolade. Syns det er kvalmende. Kan spise sjokolade når det er fylt med ting som ikke smaker sjokolade. For eks Toffifee. Anonymkode: 47390...7a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chailatte Skrevet 27. desember 2021 #26 Del Skrevet 27. desember 2021 Moren min kan ikke fordra sjokolade. Hun er ikke så glad i ting som smaker søtt sånn generelt. Jeg er glad i sjokolade - såpass glad i det at jeg begrenser inntaket kraftig og unner meg det bare en gang i blant, 4 ruter ren melkesjokolade tilsvarer en sunn frokost kalorimessig, tross alt. Da vil jeg heller ha frokost. Ingen i slekta liker marsipan, derimot. Det er litt morsomt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #27 Del Skrevet 1. januar 2022 Jeg liker ikke sjokolade... Har aldri likt sjokolade. Anonymkode: d5bf7...67e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #28 Del Skrevet 1. januar 2022 Tok med melkesjokolade en gang på jobben da jeg hadde praksis i India, de spyttet det ut etter å ha fordreid ansiktet 😂 Anonymkode: 18382...c8c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #29 Del Skrevet 1. januar 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Tok med melkesjokolade en gang på jobben da jeg hadde praksis i India, de spyttet det ut etter å ha fordreid ansiktet 😂 Anonymkode: 18382...c8c Herregud så frekt og ekkelt. Anonymkode: 0d035...87c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #30 Del Skrevet 1. januar 2022 Jeg liker ikke sjokolade, er. Ok ikke så uvanlig. Min svakhet derimot er fett og salt, chips er jeg for eksempel helt vill etter. Anonymkode: 19226...bb7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #31 Del Skrevet 1. januar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Herregud så frekt og ekkelt. Anonymkode: 0d035...87c De mente ikke noe vondt, tror de bare fikk sjokk og det vokste i munnen på dem. VI lo bare av det, nok av vestlige som reagerer på indisk mat. Anonymkode: 18382...c8c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #32 Del Skrevet 1. januar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): De mente ikke noe vondt, tror de bare fikk sjokk og det vokste i munnen på dem. VI lo bare av det, nok av vestlige som reagerer på indisk mat. Anonymkode: 18382...c8c Reagerte personlig ikke slik første gang jeg smakte indisk mat. Anonymkode: e725d...d7d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå