Unn_T Skrevet 11. oktober 2002 #1 Del Skrevet 11. oktober 2002 Vi skal ha forloveren min til å synge Amazed med Lonestar i kirken under vielsen. Er det andre også som skal ha solo innslag? Isåfall: hvilke sanger bruker dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 11. oktober 2002 #2 Del Skrevet 11. oktober 2002 Vi skal ha søsteren til samboeren min til å synge i kirken. Sangen er ikke helt bestemt enda, men jeg synes "Så skimrande var aldrig havet" av Evert Taube er fin. Vet det en stund var snakka om "Amazing Grace", fordi noen andre hadde hatt den, men jeg ser liksom for meg begravelser når jeg hører den..... Vi har likevel god tid til å finne ut av det. "Amazed" med Lonestar er kjempefin, Unn T. Hører på den på mp3 nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tvilling76 Skrevet 11. oktober 2002 #3 Del Skrevet 11. oktober 2002 Min søster skal synge "I Believe in you and me" med Whitney Houston. (Den hun synger i "A Preachers Wife") Den er bare så nydelig. Gråter bare ved tanken. Tvilling76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 11. oktober 2002 #4 Del Skrevet 11. oktober 2002 Samboeren min spurte pent om vi ikke kunne ha More than words med Extreme. Den er veldig søt syns vi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest littlebirgite Skrevet 11. oktober 2002 #5 Del Skrevet 11. oktober 2002 Hei Vi gifter oss om 2 uker i Bergen. Vi skal ha solistinnslag med You raise me up av Secret Garden. Jeg synes den er kjempefin og prøvde å få tak i noter lenge, før en snill person her inne sendte meg hele notehefte :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lindus Skrevet 13. oktober 2002 #6 Del Skrevet 13. oktober 2002 :D Forloveren min skal synge "From this moment on" med Shania Twain.En nydelig ballade med en flott tekst, vi gleder oss veldig :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 7. oktober 2003 #7 Del Skrevet 7. oktober 2003 Hei! Er det vanlig å be forloveren om å synge? Forloveren min er KJEMPEFLINK til å synge. Hadde hun ikke vært forloveren min hadde jeg ikke nølt et sekund med å spørre om hun kan synge i vielsen, men ettersom hun er forlover også... Vet ikke... Blir kanskje mye å spørre om? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maja04 Skrevet 7. oktober 2003 #8 Del Skrevet 7. oktober 2003 jeg forbinder helst trompet og sang med solistinnslag, men hvordan er det med andre instrumenter egentlig? Gitar eller noe... jeg vil gjerne ha noe greier i kirka, men ikke aner jeg hvem vi kan spørre i familien og ingen har tilbudt seg.. er det vanlig å spørre eller å bli tilbudt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jea Skrevet 8. oktober 2003 #9 Del Skrevet 8. oktober 2003 Vi skal ha 2 stykker som synger THE PRAYER ..De har med seg fiolinist + organist.. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 8. oktober 2003 #10 Del Skrevet 8. oktober 2003 Vi skal ha en tenor som skal synge Ave Maria og min barndomsvenninne som skal synge eller spille trompet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 8. oktober 2003 #11 Del Skrevet 8. oktober 2003 :D Forloveren min skal synge "From this moment on" med Shania Twain.En nydelig ballade med en flott tekst' date=' vi gleder oss veldig :D[/quote'] Den sangen har vi som gjennomgangstema i bryllupet! På innbydelsen, i ringene, brudevalsen og jeg kom på en annen ting nå-vi skal ha runde bord og vi har kalt de opp et div kjærlighetssanger, men jeg tror heller vi skal ta en linje fra den sangen på hvert bord.... Tibake til tråden... Vi lurer litt på å ha " Det vackraste" som solosang, hørte på den her om dagen og tårene bare trillet... :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. oktober 2003 #12 Del Skrevet 8. oktober 2003 Både samboeren min og jeg synger i hvert vårt kor, så da får vi gratis korsang i kirken. Et galalnt mannskor ikledd kjole-og-hvitt som skal stå på galleriet med sine dype stemmer. Og mitt kor, som er et kvinnekor. De skal stå fremst i kirken med sine lyse, klokkeklare stemmer. Tror de kan utfylle hverandre. Trodde i utgangspunktet det kunne bli litt over-kill med to kor, men jeg var nettopp i et bryllup hvor det var slik (brud og brudgom sang i hvert sitt kor), og det fungerte kjempefint. Gleder meg til det! -K- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 8. oktober 2003 #13 Del Skrevet 8. oktober 2003 Vi skal ha forloveren min til å synge Amazed med Lonestar i kirken under vielsen. Kan vi få låne henne?? Det er sangen vår også...... :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. oktober 2003 #14 Del Skrevet 8. oktober 2003 Vi skal ha en soloartist som skal synge Mysteriet dig, Det vakcraste, og Sail away with me. Alle tre sangene er vi veldig fornøyd med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smilet Skrevet 8. oktober 2003 #15 Del Skrevet 8. oktober 2003 Det er jeg som er gjesten over :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. oktober 2003 #16 Del Skrevet 8. oktober 2003 Kan vi få låne henne?? Det er sangen vår også...... :blunke: Hei Tex, godt å se at du er i livet. Syns du har vært så lite aktiv, hva skjer. Du må komme tilbake for fult? Hilsen Snurre som synes forumet er litt kjedelig for tiden :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
november03 Skrevet 8. oktober 2003 #17 Del Skrevet 8. oktober 2003 Vi skal ha Ave Maria og Panus Angelicus sunget av sølvguttene, og så en kvinnelig solist som synger "A Whole New World" fra Aladdin....den er nydelig!! (syntes vi da) :D :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Muppi Skrevet 8. oktober 2003 #18 Del Skrevet 8. oktober 2003 Vi kommer til å ha en kvinnelig solist som spiller piano og synger den rolige versjonen Heaven fra Bryan Adams i kirken. DEN teksten syns jeg er helt nydelig!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 8. oktober 2003 #19 Del Skrevet 8. oktober 2003 Vi skal ha harpesolo, vi. Er så heldig at jeg har en søster som går på musikkhøgskolen og blir harpist, og er veldig glad for at hun vil spille for oss. Så skal vi ha et solistinnslag til, vet ikke riktig om det blir sang, fiolin, gitar eller noe annet. Vi har nemlig familien full av musikere! Og til utmarsjen skal vi ha Jan Magne Førdes "Bruremarsj", framført av et sammensatt musikkorps av slekt og venner - begge vi har spilt i korps i 15 år, så det skulle liksom bare mangle... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 8. oktober 2003 #20 Del Skrevet 8. oktober 2003 Kan jeg spørre forloveren min om å synge? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå