AnonymBruker Skrevet 22. desember 2021 #1 Del Skrevet 22. desember 2021 Heldigvis ikke dødsfall i dette. Dette dreier seg om et hardt brudd i fjor. Vi var samboere i 10år og fikk 2 barn sammen, pluss bonusbarn. Vi gjorde alt, vi var bestevenner, jeg kom alltid hjem til bestevennen min, kunne lufte ut all frustrasjon. En familie jeg elsket. Så begynte ting å endre seg. Han ble ikke til å prate med, ble kald og jeg forstod ingenting. Ble fryst ut mnd etter mnd før han "endelig" fikk det ut han hva det var. Han sa til meg, jeg har faen ikke følelser igjen for deg. Har du ikke forstått det?! Jeg braste ut i gråt. Jeg er endel år yngre enn han og jeg forstod ikke at dette kunne være sant, hvorfor skjule følelsene så godt uten å prate om det i en så voksen alder? Jeg flyttet ut og har nå funnet ut at han dater henne jeg trodde var årsaken til bruddet. Antagelig har de snakket sammen om dette før det ble slutt. De er kolleger. Nå er det ingen vei tilbake. Jeg sa til han at jeg var glad på hans vegne, noe jeg ikke er. Jeg er såret! Fryktelig! Hun sendte flere mld til han i vårt forhold også, tenkte ikke særlig over det da. Kjenner at alt er et skuespill og basert på løgn. Hun kjørte mange ganger forbi da vi var på verandaen. Sikkert snoker litt på oss. Nå etter bruddet har jeg vært på date jeg også, men er litt uheldig. Jeg er såbar og maser nok litt på med bekreftelser som gjør at de trekker seg bort. Har ingenting med utseende mitt å gjøre, for de liker meg - men det blir bare ned sexen, så er det over. Får ny på ny med kjærlighetssorg og følelse av at det er noe med meg, siden de ikke vil ha et forhold med meg... Jeg har et sinne/frustrasjon/klump i meg som jeg ikke har fått ut. Jeg måtte bare skrive nå, få åpnet meg fordi det er så vondt å ikke få snakket ut om dette. Tenker også at andre må forstå at det han har gjort mot meg er vondt for meg? Tenker kollegene di sine igjen, de tenker vel sitt om dette de også? Burde jeg ha sagt til han at dette er litt sårende? Noen tips om hvordan jeg skal bli lykkelig igjen? Har en tung psykisk jobb i helse i tillegg. Føler meg bare så nedstemt og lei. Kv32 Anonymkode: d8248...451 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2021 #2 Del Skrevet 22. desember 2021 Det kunne jeg nok bare glemme. Han har gått videre. Sånn er det bare.. Av og til er det bare det å få sagt det ut. Anonymkode: d8248...451 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2021 #3 Del Skrevet 22. desember 2021 Et brudd føles jo som et dødsfall for deg, du har jo mistet han. Det kan høres ut som de hadde kontakt utover kollegaer før bruddet. At han rettferdiggjort dette ovenfor seg selv med å være kald mot deg. Jeg skjønner du har behov for at han skal forstå, men tror dessverre ikke det er noen vits. Ikke la tankene spise deg opp rundt dette. Ta livet med ro og ikke stress med å møte noen. Du blir klar for det en gang, men kanskje ikke akkurat nå. Du ser sikkert for deg hvor bra de har det sammen, men virkeligheten er ofte en annen. Dere hadde god kjemi, hun er ikke deg. Jeg håper du hever blikket og setter en dato for når du er ferdig sørget og går videre. Anonymkode: d5c5c...c11 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2021 #4 Del Skrevet 22. desember 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Noen tips om hvordan jeg skal bli lykkelig igjen? Det blir bra etter hvert Har du gode venninner og kontakt med voksne familiemedlemer som du trives sammen med, så hadde det vært fint om du bruker tid sammen med de til å gjøre hyggelige ting. Og gi deg selv nytelser, dyrk dine lidenskaper ♥️ Anonymkode: 674f9...00a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2021 #5 Del Skrevet 23. desember 2021 Han høres ut som en drittsekk, og jeg skjønner godt du er sint. Jeg regner med andre skjønner at du har det vondt, det er jo vanligvis sånn når noen blir forlatt for en annen. Grunnen til at du ikke finner en ny er nok at du føler du ikke er ferdig med saken med eksen, det er garantert ingenting galt med deg ❤️ Kanskje du skulle snakket med noen? Ta noen timer til privat psykolog og få ut all frustrasjonen? Anonymkode: 9526e...918 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2021 #6 Del Skrevet 23. desember 2021 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Han høres ut som en drittsekk, og jeg skjønner godt du er sint. Jeg regner med andre skjønner at du har det vondt, det er jo vanligvis sånn når noen blir forlatt for en annen. Grunnen til at du ikke finner en ny er nok at du føler du ikke er ferdig med saken med eksen, det er garantert ingenting galt med deg ❤️ Kanskje du skulle snakket med noen? Ta noen timer til privat psykolog og få ut all frustrasjonen? Anonymkode: 9526e...918 Det ligger nok noe i det. Jeg har begynt litt med en ny nå, treffer en litt, men merker jeg er så redd for at han holder på med andre eller plutselig ikke vil mer. Men han er fantastisk i grunnen, snill og omtenksom. Så håper han er den rette😊 Kanskje meningen også hvis det? Takk for gode ord. ❤ Anonymkode: d8248...451 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå