Draculadragen Skrevet 22. desember 2021 #1 Del Skrevet 22. desember 2021 Jeg vil ikke si navnet da jeg ikke vil bli involvert, men jeg fikk filmet seansen. Influenceren hadde med seg 2 små barn for å ta bilder utenfor stortinget. Dette var barn i barneskolealder. Det ene barnet gråt fordi det hadde vondt i magen og ville hjem. Influenceren kløp det ene barnet som gråt og sa at barnet ødela hele fotoshooten. Jeg lurte på om det var skjult kamera, men forstod at det var seriøst når jeg så influenceren titte rundt for å se om hun ble sett. Influenceren tok deretter barnet i jakkekragen og dro barnet inntil ansiktet og visket noe. Det hun sa skremte barnet som begynte å skjelve. Vil jeg bli dømt for noe hvis jeg legger ut filmen? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Draculadragen Skrevet 22. desember 2021 Forfatter #2 Del Skrevet 22. desember 2021 TS Jeg filmet seansen utenfor stortinget så det er offentlig område og lov med filming. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 23. desember 2021 #3 Del Skrevet 23. desember 2021 Ville ikke lagt ut filmen men det gjør vel ikke noe å si hvem dette var. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BettyJane Skrevet 23. desember 2021 #4 Del Skrevet 23. desember 2021 Anmeld influenceren til politiet, og vis filmen til dem. Er veldig nysgjerrig på hvem det er. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nicathv Skrevet 23. desember 2021 #5 Del Skrevet 23. desember 2021 Draculadragen skrev (På 12/22/2021 den 9.08): Vil jeg bli dømt for noe hvis jeg legger ut filmen? Du vil bli dømt for brudd på trolleriloven. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Curlyme Skrevet 23. desember 2021 #6 Del Skrevet 23. desember 2021 Hvem er det 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nicathv Skrevet 23. desember 2021 #7 Del Skrevet 23. desember 2021 BettyJane skrev (1 minutt siden): Anmeld influenceren til politiet, og vis filmen til dem. Er veldig nysgjerrig på hvem det er. Curlyme skrev (6 minutter siden): Hvem er det Draculadragen har laget 12 tråder siden han registrerte seg for et par uker siden, og hver eneste tråd er blant de lettest gjennomskuelige trolletrådene noensinne. Så dette er nok også bare tull. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 24. desember 2021 #8 Del Skrevet 24. desember 2021 1/10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 27. desember 2021 #9 Del Skrevet 27. desember 2021 Barn og photoshoot ? Er vel bare en person det kan være. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå