Gå til innhold

Prinsessen deler endelig mitt syn !


keops

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

keops skrev (15 minutter siden):

Hvis du mener det siste i innlegget så er det veldokumentert at Durek mener barn, ja alle med alvorlig sykdom har valgt dette selv. Mange foreldre som opplevde det jævlig at han sier rett ut at barn med kreft har tatt et valg om at de ikke ønsker å være i live, derfor har de valgt en dødelig kreftform for slik å «unnslippe» oppvekst sammen med en familie de ikke ønsker å bo hos. 

Var det jeg mente ja. Det er jo en helt syk ting å si😳 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Huldretusse
Miss Shady skrev (3 minutter siden):

Fantastisk hvordan hans homofili gikk over i det øyeblikket han fikk tilgang på Prinsessen og halv kongeriket.....

Hun virker jo helt ufattelig naiv 🙈

https://www.nettavisen.no/livsstil/sjaman-durek-verrets-eks-kjareste-apner-seg-til-pressen-jeg-har-ingenting-pent-a-si-om-ham/s/12-95-3423789176

Han er bifil. Det går veldig godt an. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Luckie skrev (Akkurat nå):

Var det jeg mente ja. Det er jo en helt syk ting å si😳 

Ja, helt forferdelig.

Det mest frustrerende med dette paret er at hver gang noen påpeker åpenbare løgner og jævelskap så blir alt parert med at man ikke forstår noe fordi disse to er så utrolig forut for sin tid. Går jo an å humre av mye av det og tie det ihjel, men synes det går over alle grenser innimellom.

Verden vil som kjent bedras, og de som ønsker å bruke penger på dette må nesten få lov til det. Men de mest hårreisende utsagnene bør de konfronteres med, som her når det går utover sørgende foreldre. Liker heller ikke når Durek med sin dårlig skjulte dobbeltmoral påtar seg jobben med å «rense» seksuelt aktive kvinners underliv for avtrykk de angivelig skal sitte igjen med etter tidligere partnere🤮🤮🤮🤮

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huldretusse skrev (10 minutter siden):

Han er bifil. Det går veldig godt an. 

Han er ikke bilfil, sier han selv. Han "relaterer kun til kjærlighet". 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Huldretusse
Hannah80 skrev (Akkurat nå):

Han er ikke bilfil, sier han selv. Han "relaterer kun til kjærlighet". 

Joda, men det betyr jo at han kan være sammen med både menn og kvinner da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen burde jo virkelig spørre Herr Verrett «Why do you want this kidney disease?» Eller er det bare gangbart hvis det er barn med kreft det gjelder? 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huldretusse skrev (Akkurat nå):

Joda, men det betyr jo at han kan være sammen med både menn og kvinner da. 

Ja, selvsagt. Vi andre dødelige kaller det for bifil, når man er sammen med begge kjønn. Men Durek er så alternativ og spirituell, at betegnelsen "bifil" blir nok for tamt😁

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Huldretusse
Hannah80 skrev (13 minutter siden):

Ja, selvsagt. Vi andre dødelige kaller det for bifil, når man er sammen med begge kjønn. Men Durek er så alternativ og spirituell, at betegnelsen "bifil" blir nok for tamt😁

Det kan nok hende ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keikolina
Sommer2464 skrev (På 30.12.2021 den 17.37):

Skulle ønske Märtha ikke trodde på engler for det påvirker synet på monarkiet.

Ikke noe verre det enn å tro på gud og enhjørninger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

På generell basis mener jeg at det er forskjell på at JEG deler av mitt liv og sykdom kontra at Se&Hør eller annen sladderpresse driver "gravejournalistikk" for å selge smøreriet sitt på min bekostning uten at jeg har godkjent innholdet.

Jeg mener også - på generell basis - at partnere av offentlige personer skal slippe denne grafsingen. Vi kan jo selv tenke oss om dette var statsministerens ektefelle eller ektemaken til en eller annen kongelig som IKKE selv har valgt å være i rampelyset, men er tvunget inn i det.

På spesiell bakgrunn synes jeg de argumentene blir svært malplasserte når det gjelder akkurat denne saken for det er jo ikke måte på hva de er villig til å uttale seg om i avisen helt uten tanke for hvem som leser det. Jeg faller nok likevel ned på at det er de som eier sin historie og ikke sladderpressen. Bare fordi jeg har en mening om akkurat disse betyr ikke det at vanlige lover og regler ikke skal gjelde for de som omtaler dem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Keikolina skrev (9 minutter siden):

Ikke noe verre det enn å tro på gud og enhjørninger

Hun drev jo kommersiell virksomhet ned englerøret sitt. Det gjør det verre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Keikolina skrev (På 1.1.2022 den 15.39):

Ikke noe verre det enn å tro på gud og enhjørninger

Nei jeg tar kanskje litt feil der kong Harald er jo kristen iallfall hevder han man kan jo ikke være ordentlig kristen uten å tro på engler og alt annet i Bibelen bortsett fra skapelsen og syndefloden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

keops skrev (På 22.12.2021 den 7.56):

Prinsesse Märtha Louise går hardt ut mot Se og Hør, hun mener de grafser i privatlivet til folk. De kjører sak på at hennes kjæreste er nyresyk og trenger dialyse. Dette mener hun er private forhold som ikke bør omtales da helse er det mest sensitive området å skrive om.

Endelig var vi enige om noe ML. synd hun ikke går like hardt ut mot alle hårreisende påstander angående andres helse som den selvutnevnte sjamanen har liret av seg oppigjennom.

Jeg tror egentlig mest dette smerter fordi det er «bad for business», de som bruker penger hos disse svindlerne for å bli healet får påminnelse om at legevitenskapen må tas i bruk som nødhjelp til syvende og sist, også for de av oss med øgler på slektstreet.

Jeg blir fortsatt provosert av dette paret, håper dog Durek blir bedre fra sine mange problem.

Du ser ikke at kjerringa vil at folk skal gjøre som hun sier, og ikke som hun gjør?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

O.G. skrev (37 minutter siden):

Du ser ikke at kjerringa vil at folk skal gjøre som hun sier, og ikke som hun gjør?

Jo, ser det. Tror de begge ønsker mest mulig PR, men blir lei seg når de ikke får styre innholdet i det som blir skrevet om dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

keops skrev (20 minutter siden):

Jo, ser det. Tror de begge ønsker mest mulig PR, men blir lei seg når de ikke får styre innholdet i det som blir skrevet om dem.

Nemlig.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...