Gå til innhold

Prinsessen deler endelig mitt syn !

keops

Anbefalte innlegg

Prinsesse Märtha Louise går hardt ut mot Se og Hør, hun mener de grafser i privatlivet til folk. De kjører sak på at hennes kjæreste er nyresyk og trenger dialyse. Dette mener hun er private forhold som ikke bør omtales da helse er det mest sensitive området å skrive om.

Endelig var vi enige om noe ML. synd hun ikke går like hardt ut mot alle hårreisende påstander angående andres helse som den selvutnevnte sjamanen har liret av seg oppigjennom.

Jeg tror egentlig mest dette smerter fordi det er «bad for business», de som bruker penger hos disse svindlerne for å bli healet får påminnelse om at legevitenskapen må tas i bruk som nødhjelp til syvende og sist, også for de av oss med øgler på slektstreet.

Jeg blir fortsatt provosert av dette paret, håper dog Durek blir bedre fra sine mange problem.

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tja, nå har hun jo tidligere anklaget en større andel av den norske befolkningen for å være rasister .
Det er ikke måte på hvor ignorante vi tydeligvis er. 
Det er vel heller hans påstander og uttalelser om sine alternative teorier og sin helbredelsesevner som har vakt irritasjon ? 
Hun blir aldri fornøyd 

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

keops skrev (16 minutter siden):

synd hun ikke går like hardt ut mot alle hårreisende påstander angående andres helse som den selvutnevnte sjamanen har liret av seg oppigjennom.

Nå har ikke jeg lest mye om hva Durek har sagt om andre, jeg må ærlig innrømme at han er en person jeg ikke gir mye oppmerksomhet, men av det lille jeg har lest har jeg aldri sett at han har utlevert sensitive opplysninger om noen navngitte personer.  Kan du komme med eksempler på at han har gjort dette?

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Festlig skrev (4 minutter siden):

Tja, nå har hun jo tidligere anklaget en større andel av den norske befolkningen for å være rasister .
Det er ikke måte på hvor ignorante vi tydeligvis er. 
Det er vel heller hans påstander og uttalelser om sine alternative teorier og sin helbredelsesevner som har vakt irritasjon ? 
Hun blir aldri fornøyd 

Ja, føler rasisme-anklagene var mer et slag i lufta for å få oppmerksomheten bort fra de uheldige uttalelsene hans.

Skal vi tro ham på hans ord bør hun jo la ham i fred nå da han åpenbart velger sykdom fremfor henne. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Martha Louise liker nok litt oppstandelse. Jeg tror ikke på grunn av dramatisk personlighet, men hun er litt rampete. Ikke redd for å gjøre som hun vil, og ikke redd for å si fra. Hun har vel se&hør langt opp i halsen, så der er hun vel litt lett antennelig. Hun har ikke så stor grunn til å forsvare Durek her. Dette har han fortalt selv. 

Jeg digger Martha Louise, men hun kan overreagere litt noen ganger. Lurer på når hun ser på Durek med klart blikk... 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lillemor_Meg skrev (2 minutter siden):

Nå har ikke jeg lest mye om hva Durek har sagt om andre, jeg må ærlig innrømme at han er en person jeg ikke gir mye oppmerksomhet, men av det lille jeg har lest har jeg aldri sett at han har utlevert sensitive opplysninger om noen navngitte personer.  Kan du komme med eksempler på at han har gjort dette?

Jeg hadde ikke behov for å vite detaljer rundt hans tøyingsøvelser for ikke å komme for raskt, samt en del annen informasjon rundt deres sexliv, noe jeg oppfatter som privat område ihvertfall. Alt servert på radio. 
Tror heller ikke Ari Behn ville satt like stor pris på alt som ble kommunisert fra den kanten.

Så er det jo kjempeproblematisk med dette dødsønsket han mener alvorlig kreftsyke barn har, jeg har vel ikke noen navn å komme med i farten men jeg tror mange foreldre fikk seg en trøkk der.

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SoWhat? skrev (6 minutter siden):

Martha Louise liker nok litt oppstandelse. Jeg tror ikke på grunn av dramatisk personlighet, men hun er litt rampete. Ikke redd for å gjøre som hun vil, og ikke redd for å si fra. Hun har vel se&hør langt opp i halsen, så der er hun vel litt lett antennelig. Hun har ikke så stor grunn til å forsvare Durek her. Dette har han fortalt selv. 

Jeg digger Martha Louise, men hun kan overreagere litt noen ganger. Lurer på når hun ser på Durek med klart blikk... 

ja, forstår at hun ikke liker bladet, lang forhistorie med disse partene. Tror heller ikke hun ser Durek for den han er, da ville hun nok sittet litt mer stille i båten nå.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

keops skrev (58 minutter siden):

Prinsesse Märtha Louise går hardt ut mot Se og Hør, hun mener de grafser i privatlivet til folk. De kjører sak på at hennes kjæreste er nyresyk og trenger dialyse. Dette mener hun er private forhold som ikke bør omtales da helse er det mest sensitive området å skrive om.

Endelig var vi enige om noe ML. synd hun ikke går like hardt ut mot alle hårreisende påstander angående andres helse som den selvutnevnte sjamanen har liret av seg oppigjennom.

Jeg tror egentlig mest dette smerter fordi det er «bad for business», de som bruker penger hos disse svindlerne for å bli healet får påminnelse om at legevitenskapen må tas i bruk som nødhjelp til syvende og sist, også for de av oss med øgler på slektstreet.

Jeg blir fortsatt provosert av dette paret, håper dog Durek blir bedre fra sine mange problem.

Jeg er enig at helseopplysninger er et sensitivt tema uansett hvem det er snakk om.

Samtidig har Durek kommet med påstander om seg selv og sine evner som tilsier at han burde vært i stand til å kurere ''vanlig'' nyresvikt når han kan kurere kreft. Det legitime spørsmålet ''Hvorfor gjør han ikke seg selv frisk da?'' er helt på sin plass. Det viser bare at han også er bare et menneske. Kanskje et menneske som må tenke seg bedre om hvilke påstander han kommer med fremover når det gjelder helse og egne evner. 

Jeg er ikke overrasket at hun ble tiltrukket av ham - de deler begeistring for det alternative og i utgangspunktet er det helt greit. Folk får tro på det de vil og være sammen med den de vil. Problemet oppstår når han kommer med svært problematiske utspill og påstander som er rett og slett farlige for andre og går på helsen løs.

Vi husker også hans utspill i et annet private forhold, nemlig deres sexliv. Så han har neppe samme forståelse for grenser og sensitive områder som folk flest.

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drizzt skrev (2 timer siden):

Jeg er enig at helseopplysninger er et sensitivt tema uansett hvem det er snakk om.

Samtidig har Durek kommet med påstander om seg selv og sine evner som tilsier at han burde vært i stand til å kurere ''vanlig'' nyresvikt når han kan kurere kreft. Det legitime spørsmålet ''Hvorfor gjør han ikke seg selv frisk da?'' er helt på sin plass. Det viser bare at han også er bare et menneske. Kanskje et menneske som må tenke seg bedre om hvilke påstander han kommer med fremover når det gjelder helse og egne evner. 

Jeg er ikke overrasket at hun ble tiltrukket av ham - de deler begeistring for det alternative og i utgangspunktet er det helt greit. Folk får tro på det de vil og være sammen med den de vil. Problemet oppstår når han kommer med svært problematiske utspill og påstander som er rett og slett farlige for andre og går på helsen løs.

Vi husker også hans utspill i et annet private forhold, nemlig deres sexliv. Så han har neppe samme forståelse for grenser og sensitive områder som folk flest.

Noe sier meg at han har tilpasset hva han tror på utifra hennes syn på ting.  ‘Englene snakket til ham’ første gang han så henne...

så hun er nok begeistret for en tilgjort person. Tilpasset henne. 

alt annet han har lirt av seg er nok strategisk for buissnessen hans og pr

Nå må de virkelige englene hennes hjelpe henne, og rydde opp. Eller kanskje det er det de nå gjør...

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

'Han er ikke en offentlig person'.. nei vel, i blader i alle land hvor kjæresten, prinsessen fremheves, stort intervju med prinsessen på selveste disney-channel, bok i alle land 'er du syk er det din egen skyld'.. opptreden offentlig i øst og vest. Hva er en 'offentlig person' egentlig??

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Når sjamanen deler av sin helsehistorie i sosiale medier, så forstår jeg godt sladrebladene som tar seg til rette. Han ser ut til å kose seg i rampelyset, så lenge man er enig med han i det minste. Da tenker jeg på hvordan det så ut på hans konto sist jeg sjekket den (følger den ikke, men var inne der), der kaller han vel følgerne sine for sin tribe? Ergo virker det som om at han liker/ønsker å være "alfahann". 

Dette blir litt som i den tiden da "Lille-Marius" på ingen måte ville ha offentlig søkelys på seg, sannsynligvis pga den gigatabben med Finn.no, men da kan man jo heller ikke stille opp til portrettintervju i internasjonale blader. :rolleyes: 

De liker søkelyset på seg, egentlig, så lenge det medfører noe godt for deres del. Min mening. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mrs. Random Nick
On 12/27/2021 at 11:37 AM, Entern said:

Blir gladere og gladere hvert år som går for at Märtha ikke arver 😅

Hun arver nok noe, men ikke tronen. ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mrs. Random Nick skrev (5 minutter siden):

Hun arver nok noe, men ikke tronen. ;) 

Godt sagt 😀

(Og kult nick 😀)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
keops skrev (På 22.12.2021 den 8.23):

Jeg hadde ikke behov for å vite detaljer rundt hans tøyingsøvelser for ikke å komme for raskt, samt en del annen informasjon rundt deres sexliv, noe jeg oppfatter som privat område ihvertfall. Alt servert på radio. 
Tror heller ikke Ari Behn ville satt like stor pris på alt som ble kommunisert fra den kanten.

Så er det jo kjempeproblematisk med dette dødsønsket han mener alvorlig kreftsyke barn har, jeg har vel ikke noen navn å komme med i farten men jeg tror mange foreldre fikk seg en trøkk der.

Hva mener du med det siste her? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en som har kontakt med roboter og hva det enn var, så er vel litt nyretrøbbel ikke noe å ta så alvorlig. 

Eller kan oppstandelsen komme av at han faktisk må innrømme at han ikke kan helbrede?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Luckie skrev (4 timer siden):

Hva mener du med det siste her? 

Hvis du mener det siste i innlegget så er det veldokumentert at Durek mener barn, ja alle med alvorlig sykdom har valgt dette selv. Mange foreldre som opplevde det jævlig at han sier rett ut at barn med kreft har tatt et valg om at de ikke ønsker å være i live, derfor har de valgt en dødelig kreftform for slik å «unnslippe» oppvekst sammen med en familie de ikke ønsker å bo hos. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når Durek selv forteller hvor mange orgasmer han gir kjæresten sin (Märtha), så burde vel skriverier om nyresykdommen hans være helt greit å skrive om. Han har jo selv snakket om dette. Selv så er han jo fullstendig grenseløs, og uttaler seg om ting han har 0 peiling på. Han fremstår som utrolig kynisk. 

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...