Gå til innhold

en erfaren strikker som kan hjelpe på morgenkvisten?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg strikker et skjerf i vrangbord, frem og tilbake på rundpinne. Blir det finest kant hvis jeg tar første maske av uten å strikke den? Skal det evt gjøres på hver omgang? Blir veldig glad og takknemlig om noen vil hjelpe :)

Anonymkode: e1cb7...f92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg pleier ta en maske av med tråden foran arbeidet, synes det blir en pen kant. Må gjøres på hver pinne 😊

 

 

Anonymkode: ed171...0a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg pleier ta en maske av med tråden foran arbeidet, synes det blir en pen kant. Må gjøres på hver pinne 😊

 

 

Anonymkode: ed171...0a2

Tar den av som et jeg skule strikke den rett, altså stikker pinnen inn i masken fra venstre mot høyre

Anonymkode: ed171...0a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir finest kant om du tar første maske løst av uten å strikke den, jeg bruker bare å stikke pinnen inn i masken fra høyre. Gjør det på hver pinne 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Tar den av som et jeg skule strikke den rett, altså stikker pinnen inn i masken fra venstre mot høyre

Anonymkode: ed171...0a2

Tusen takk for forklaringe - det forsto jeg :)

Anonymkode: e1cb7...f92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skruf skrev (34 minutter siden):

Blir finest kant om du tar første maske løst av uten å strikke den, jeg bruker bare å stikke pinnen inn i masken fra høyre. Gjør det på hver pinne 

Men når jeg skal bytte farge, og tar den første maske av...da blir den ikke strikket i neste farge? hvordan blir det?ts

Anonymkode: e1cb7...f92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Men når jeg skal bytte farge, og tar den første maske av...da blir den ikke strikket i neste farge? hvordan blir det?ts

Anonymkode: e1cb7...f92

Jeg tror ikke det vil vises noe særlig siden den blir strikket i neste omgang. Vet ikke hvor ofte du bytter farge, men hvis det ikke er så ofte så kan du kanskje prøve å strikke masken bare når du bytter farge. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skruf skrev (10 minutter siden):

Jeg tror ikke det vil vises noe særlig siden den blir strikket i neste omgang. Vet ikke hvor ofte du bytter farge, men hvis det ikke er så ofte så kan du kanskje prøve å strikke masken bare når du bytter farge. 

takk skal prøve det :)

Anonymkode: e1cb7...f92

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...