gyngestolen Skrevet 13. januar 2022 #81 Del Skrevet 13. januar 2022 CD6 idag, og jeg lurer på når jeg skal begynne å teste. Hadde EL på CD18 i sist pp. Hva ville dere gjort? Rundt CD12? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2022 #82 Del Skrevet 13. januar 2022 Jeg skulle nesten ønske jeg fikk oppleve en kjemisk bare for å hvertfall få bekreftet at jeg KAN bli gravid Anonymkode: df9ca...ae1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2022 #83 Del Skrevet 16. januar 2022 Anonymkode: cf37e...637 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gyngestolen Skrevet 16. januar 2022 #84 Del Skrevet 16. januar 2022 Jeg er på CD8 i dag, og tok en test da jeg har kjent litt murringer i magen. Det ble en svak strek på utvannet urin, så tenker det skjer noe i løpet av de neste dagene 😄 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SuzsuZ Skrevet 16. januar 2022 Forfatter #85 Del Skrevet 16. januar 2022 1 hour ago, gyngestolen said: Jeg er på CD8 i dag, og tok en test da jeg har kjent litt murringer i magen. Det ble en svak strek på utvannet urin, så tenker det skjer noe i løpet av de neste dagene 😄 Lykke til! Gøy å nærme seg en ny sjanse på egget 💕 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SuzsuZ Skrevet 16. januar 2022 Forfatter #86 Del Skrevet 16. januar 2022 On 1/13/2022 at 5:42 PM, AnonymBruker said: Jeg skulle nesten ønske jeg fikk oppleve en kjemisk bare for å hvertfall få bekreftet at jeg KAN bli gravid Anonymkode: df9ca...ae1 Uff, unner deg ikke opplevelsen av det. Du får håpet og mister det like fort igjen. Men jeg skjønner tankegangen. Håper at spiren sitter når du først blir gravid 💕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SuzsuZ Skrevet 16. januar 2022 Forfatter #87 Del Skrevet 16. januar 2022 CD3 i dag - mensen kom heldigvis raskt etter kjemisk så jeg håper at EL er på rundt CD14. Bestilt el tester så jeg er klar ☺️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
89jenta Skrevet 16. januar 2022 #88 Del Skrevet 16. januar 2022 SuzsuZ skrev (6 minutter siden): CD3 i dag - mensen kom heldigvis raskt etter kjemisk så jeg håper at EL er på rundt CD14. Bestilt el tester så jeg er klar ☺️ Masse lykke til! Håper du slipper flere nedturer nå.. ❤️ Jeg er på CD 15 idag, og venter EL idag eller dagene framover 🥳 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofagris Skrevet 16. januar 2022 #89 Del Skrevet 16. januar 2022 CD12 idag og begynner med EL-tester idag. Denne måneden temper jeg for første gang, så det blir spennende å se på charten etter første måned med det. Fertility friend mener jeg har EL på CD16, den 20.jan, mens My Calendar mener jeg har EL på CD18, den 22.jan. Det er denne appen jeg har brukt hele veien forsåvidt, så denne har jo mest statistisk info om meg. Blir spennende å se! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2022 #90 Del Skrevet 16. januar 2022 Bruker clearblue digital test for første gang, og idag fikk jeg endelig smilefjes som ikke blinker. Det jeg lurer på er når jeg kan regne med at eggløsning egentlig er. Den viser jo mine 48 mest fertile timer med smilefjes uten blinking, men betyr det at jeg da sannsynligvis har eggløsning imorgen (mandag) eller på tirsdag? Eller må jeg vente til eventuell mensen for å finne nøyaktig eggløsning? Anonymkode: 73ab8...1b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 17. januar 2022 #91 Del Skrevet 17. januar 2022 Jeg har fått melding om at alt står bra til med både mine prøver og mannens prøver. Så da er det bare å smøre seg med tålmodighet ^.^ 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise93 Skrevet 18. januar 2022 #92 Del Skrevet 18. januar 2022 Fame skrev (18 timer siden): Jeg har fått melding om at alt står bra til med både mine prøver og mannens prøver. Så da er det bare å smøre seg med tålmodighet ^.^ Så bra at begges prøver var fine! Da er det bare å krysse alt for at det klaffer for dere snart 🤞❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SuzsuZ Skrevet 20. januar 2022 Forfatter #93 Del Skrevet 20. januar 2022 EL ventes om en uke og jeg har tatt booster dose i dag så jeg er spent på om den faktisk kommer til tide ☺️ Veeeldig klar for å prøve igjen snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mercury_ Skrevet 20. januar 2022 #94 Del Skrevet 20. januar 2022 Hei! Håper det er greit at jeg joiner dere, jeg er helt ny mtp testing og prøving. Kjæresten min og jeg skal starte prøvingen neste syklus (i februar), og jeg begynte å teste etter eggløsning for noen dager siden, bare for å bli vant til det. Jeg har et spørsmål ang Premom appen. Syklusene mine har blitt lengre og lengre de siste 6 månedene og jeg har gått fra ca 28 dagers syklus til ca 35 dager. Jeg har plottet inn alle mensdagene mine fra et år tilbake i Premom og den tror at jeg har eggløsning i dag. Det er jeg rimelig sikker på at er feil, jeg tipper EL er på tirsdag (cd 21). Jeg har brukt EL tester hver dag siden mandag og de har vært negative. Men den grafen i Premom sier fortsatt at jeg har EL i dag. Vil den justere seg jo mer jeg tester? Altså trenger den noen sykluser på å beregne EL bedre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SuzsuZ Skrevet 23. januar 2022 Forfatter #95 Del Skrevet 23. januar 2022 On 1/20/2022 at 3:55 PM, mercury_ said: Hei! Håper det er greit at jeg joiner dere, jeg er helt ny mtp testing og prøving. Kjæresten min og jeg skal starte prøvingen neste syklus (i februar), og jeg begynte å teste etter eggløsning for noen dager siden, bare for å bli vant til det. Jeg har et spørsmål ang Premom appen. Syklusene mine har blitt lengre og lengre de siste 6 månedene og jeg har gått fra ca 28 dagers syklus til ca 35 dager. Jeg har plottet inn alle mensdagene mine fra et år tilbake i Premom og den tror at jeg har eggløsning i dag. Det er jeg rimelig sikker på at er feil, jeg tipper EL er på tirsdag (cd 21). Jeg har brukt EL tester hver dag siden mandag og de har vært negative. Men den grafen i Premom sier fortsatt at jeg har EL i dag. Vil den justere seg jo mer jeg tester? Altså trenger den noen sykluser på å beregne EL bedre? Er litt usikker på premom der, jeg bruker den bare for å samle testene mine så beregner jeg EL til å være dagen etter høyeste peak der ☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SuzsuZ Skrevet 23. januar 2022 Forfatter #96 Del Skrevet 23. januar 2022 5 dager til beregnet EL her - spennende! Har tatt booster dose denne uken og krysser fingre for at det ikke skal bli noe syklus endringer pga det ☺️ Noen flere som venter EL? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 23. januar 2022 #97 Del Skrevet 23. januar 2022 Jeg har bare spor av mensen her, så venter eggløsning til søndag om én uke ^.^ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gyngestolen Skrevet 23. januar 2022 #98 Del Skrevet 23. januar 2022 Her har det vært murring litt av og på i en ukes tid, men ingen EL i sikte.. Svaaake streker (3,5-10 på premom) når jeg har testet, ca annenhver dag. CD15 i dag, hadde EL på CD18 sist men håpte den skulle komme før denne gangen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jadaneidaså Skrevet 23. januar 2022 #99 Del Skrevet 23. januar 2022 Yes, CD1 atter en gang da… Dette blir 5. syklus med letrozol, skal høre med gyn om jeg kan ta dobbel dose denne gangen i håp om overstimulering. Vet det er en «risiko», men hvis gyn finner flere enn ett modent egg og jeg får ovitrelle, så slipper de modne. Så har vi i alle fall flere sjanser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SuzsuZ Skrevet 23. januar 2022 Forfatter #100 Del Skrevet 23. januar 2022 3 hours ago, Fame said: Jeg har bare spor av mensen her, så venter eggløsning til søndag om én uke ^.^ Ventes på fredag til uka her så vi er ikke langt fra hverandre! Får håpe på masse babystøv her i februar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå