AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #61 Del Skrevet 9. januar 2022 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Jeg har hatt veldig ustabile sykluser. Har derfor testet hver dag fra mensen er slutt. For en gang fikk jeg eggløsning CD9, en annen gang CD20 og nå CD 42 (hatt en SA, så sikkert derfor). Jeg har ofte hatt lite håp om positive tester. Mine har vært svake og ikke antydning til sterkere strek, for så at de plutselig har blitt positiv, og jeg har vært overrasket. Hvis fargen begynner å bli sterkere, så har jeg testet x 2 daglig. Opplever selv at testene er svake morgen. Så jeg har tatt ca kl 16 og 21. Har testet frem til strek blir svak igjen (en gang ble de sterkere, men ikke fult positiv, så svake også helt positiv noen dager etter. Trodde først jeg hadde gått glipp av EL). Også bruker jeg basaltemperaturmetoden. Eneste som viser om EL faktisk har funnet sted. Litt ok, for hvis man sliter med å finne ut det, så kan man jo oppsøke hjelp privat tidligere. Jeg har brukt tester fra make sure. Ok pris, og fornøyd med de. Kan bestilles, eller du får kjøpt de på Meny også. Jeg sluttet på pillen for 5mnd siden. Og mensen har jo ikke helt stabilisert seg enda. Ble gravid pp4, men mistet kort tid etter. Så jeg ble jo gravid relativt tidlig egentlig. Anonymkode: 80511...1ec Takk for svar Får du noe EL-slim? Jeg pleide å få det (da jeg gikk på prevensjon uten hormoner), nå har jeg ingenting...jeg har sett at mange ikke ser slimet selv om de har det, men jeg tar det som et varskutegn at jeg pleide å se det og nå ikke ser noe, og ikke blir gravid. Anonymkode: a7ae2...391 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #62 Del Skrevet 9. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Takk for svar Får du noe EL-slim? Jeg pleide å få det (da jeg gikk på prevensjon uten hormoner), nå har jeg ingenting...jeg har sett at mange ikke ser slimet selv om de har det, men jeg tar det som et varskutegn at jeg pleide å se det og nå ikke ser noe, og ikke blir gravid. Anonymkode: a7ae2...391 Har ikke hatt særlig av det. Men har følt meg mer fuktig. Har vært mer tyntflytende "lotion"-aktig (ikke helt hvitt, mer gjennomsiktig/nyanse av hvit. Et par ganger har jeg hatt noe som kan minne om slim, men ikke mulig å strekke. Jeg har jo klart å bli gravid en gang uten å se slim, så det funker jo😊 Har hørt at noen rett og slett bare føler seg mer våt og at tyntflytende utflod som ikke er kremet, også kan være tegn på fertile dager. Anonymkode: 80511...1ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 9. januar 2022 #63 Del Skrevet 9. januar 2022 Endelig skjer det noe her, hvilepuls høyere og eltest Nesten positiv😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jadaneidaså Skrevet 9. januar 2022 #64 Del Skrevet 9. januar 2022 Laura80 skrev (3 minutter siden): Endelig skjer det noe her, hvilepuls høyere og eltest Nesten positiv😀 🥳🥳 Jeg er 99% sikker på at el er i dag her, så da kom den i grei tid for oss begge ☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gyngestolen Skrevet 9. januar 2022 #65 Del Skrevet 9. januar 2022 CD2 i PP4 her, kjenner meg ikke motivert for ny PP egentlig. Føler det er så mye stress med denne testinga, men må nesten gjøre det for å klare å treffe siden jeg har ganske ustabil syklus. Sitter og ser på tester på nett, tror jeg skal bestille noen litt rimeligere men er usikker på hva som er bra av de billige.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
89jenta Skrevet 9. januar 2022 #66 Del Skrevet 9. januar 2022 gyngestolen skrev (8 minutter siden): CD2 i PP4 her, kjenner meg ikke motivert for ny PP egentlig. Føler det er så mye stress med denne testinga, men må nesten gjøre det for å klare å treffe siden jeg har ganske ustabil syklus. Sitter og ser på tester på nett, tror jeg skal bestille noen litt rimeligere men er usikker på hva som er bra av de billige.. masse lykke til 🤞🏼 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gyngestolen Skrevet 9. januar 2022 #67 Del Skrevet 9. januar 2022 89jenta skrev (7 minutter siden): masse lykke til 🤞🏼 Takk! Håpte så inderlig at det skulle klaffe på PP3 så alt er litt blærkh nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise93 Skrevet 10. januar 2022 #68 Del Skrevet 10. januar 2022 Masse EL-smerter idag 🙈 får alltid det av letrozol og ovitrelle av en eller annen grunn! Har fått lagt inn aksjer 3 dager på rad nå så håper det holder 🤞 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss_pancake Skrevet 10. januar 2022 #69 Del Skrevet 10. januar 2022 CD 13 og fortsatt negativ EL test. Begynner å bli litt bekymra for om det er nok tid siden eg har så kort syklus (25-26 dg) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise93 Skrevet 10. januar 2022 #70 Del Skrevet 10. januar 2022 Miss_pancake skrev (1 time siden): CD 13 og fortsatt negativ EL test. Begynner å bli litt bekymra for om det er nok tid siden eg har så kort syklus (25-26 dg) Så kjedelig 😔 Håper el kommer snart 🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #71 Del Skrevet 10. januar 2022 Første gang jeg tester med Clear Blue EL-tester. Fikk tom sirkel på fredag, men har hatt blinkende smilefjes fra lørdag (CD10). Er det er godt tegn på at noe er på gang? Er så utålmodig på å få smilefjes som ikke blinker er tre dager med blinking... Ifølge én app er imidlertid eggløsning ikke før på torsdag, mens en annen mener lørdag... Har syklus mellom 29 og 32 dager. Anonymkode: a4fe6...717 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2022 #72 Del Skrevet 11. januar 2022 Jeg skal starte å teste EL ett par dager etter mens, men hva skal jeg regne som siste dag? Den dagen jeg har siste dag med flyt, eller den dagen det bare er litt smått som kommer nå og da? Altså den dagen det bare er litt brunt i bindet. 🙈 Anonymkode: 73ab8...1b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2022 #73 Del Skrevet 11. januar 2022 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Jeg skal starte å teste EL ett par dager etter mens, men hva skal jeg regne som siste dag? Den dagen jeg har siste dag med flyt, eller den dagen det bare er litt smått som kommer nå og da? Altså den dagen det bare er litt brunt i bindet. 🙈 Anonymkode: 73ab8...1b7 Jeg bruker å slutte å telle mens når jeg ikke trenger bind eller truseinnlegg lengre. Anonymkode: 86092...ada Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
s0la Skrevet 11. januar 2022 #74 Del Skrevet 11. januar 2022 Jeg har slutta på pillen nylig, så her aaaner jeg ikke når eggløsningen blir å skje. Har tynnere utflod, så tror kanskje det nærmer seg nå. Forrige gang jeg slutta kom eggløsningen en hel måned etter. Nå har det gått en måned siden pilleslutt, så krysser fingrene. Vanligvis har jeg fulgt med på utfloden og tatt eggløsningstest når det er eggehviteaktig, så håper det blir like lett nå. 🙈 Blir så fort utålmodig da... 🤭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofagris Skrevet 13. januar 2022 #75 Del Skrevet 13. januar 2022 CD9 og vi begynner ventingen på EL. Noen flere med meg nå? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SuzsuZ Skrevet 13. januar 2022 Forfatter #76 Del Skrevet 13. januar 2022 Da kommer jeg inn hit igjen, er 16 DPO men ingen økning i testene så er nok kjemisk denne gangen, tatt hcg prøve i dag så får se hva den er på, lavt håper jeg. For det tok 6 uker å bli kvitt hcg etter SA sist. Så her ventes det på blødning først så EL 💕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
89jenta Skrevet 13. januar 2022 #77 Del Skrevet 13. januar 2022 @SuzsuZ utrolig trist å lese suzsuz.. jeg hadde skikkelig trua .. 🥺 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SuzsuZ Skrevet 13. januar 2022 Forfatter #78 Del Skrevet 13. januar 2022 25 minutter siden, 89jenta said: @SuzsuZ utrolig trist å lese suzsuz.. jeg hadde skikkelig trua .. 🥺 Takk ❤️ Ja jeg også, sikkelig godfølelse men men. Når testene ikke viser sterkere på en uke omtrent er det done deal. Tar meg litt vin i kveld og koser meg 💕 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofagris Skrevet 13. januar 2022 #79 Del Skrevet 13. januar 2022 SuzsuZ skrev (3 timer siden): Da kommer jeg inn hit igjen, er 16 DPO men ingen økning i testene så er nok kjemisk denne gangen, tatt hcg prøve i dag så får se hva den er på, lavt håper jeg. For det tok 6 uker å bli kvitt hcg etter SA sist. Så her ventes det på blødning først så EL 💕 Så leit å høre💔 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gyngestolen Skrevet 13. januar 2022 #80 Del Skrevet 13. januar 2022 SuzsuZ skrev (1 time siden): Takk ❤️ Ja jeg også, sikkelig godfølelse men men. Når testene ikke viser sterkere på en uke omtrent er det done deal. Tar meg litt vin i kveld og koser meg 💕 Kos deg med vin og lykke til neste pp ❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå