Elise93 Skrevet 4. januar 2022 #41 Del Skrevet 4. januar 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Har ganske korte sykluser (24-26 dager), og troooor jeg hadde EL i går eller har det nå i dag, CD 12 eller CD 13 altså. Men mulig lutealfasen blir for kort denne gangen kanskje, om jeg mot alle odds lykkes er et annet spørsmål. Anonymkode: db9e3...ad1 Lykke til 😄🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cambria Skrevet 4. januar 2022 #42 Del Skrevet 4. januar 2022 Jeg fikk mensen idag og ble så skuffa. Trodde jo ikke jeg var gravid denne gangen, men uttrykte et tydelig «faen» på badet så mannen i etasjen over lurte på hva som hadde skjedd 😅 Jeg synes denne tiden er lang og kjedelig. Veldig fint med en ventetråd. Jeg er ganske ny prøver og skal virkelig gå inn for det med EL-tester denne syklusen. Har akuratt lært at den bare er positiv en dag. Jeg testa tre ganger forrige syklus og var sur fordi jeg ikke hadde EL, uvitende om at jeg har misforstått helt hvordan de funker 😂 Når er det lurt å begynne den daglige testingen? Har ikke helt kontroll på hvor lang syklus jeg har. Denne runden var det 25 dager, men bare andre gang jeg har mensen siden jeg sluttet med p-piller (og hadde ikke mensen på pillene). 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss_pancake Skrevet 4. januar 2022 #43 Del Skrevet 4. januar 2022 Elise93 skrev (21 minutter siden): Da er vi ca likt i syklusen😄 håper vi er i dpo-land sammen også da! Lykke til☺️ Gøy ☺️ Lykke til du og! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofagris Skrevet 4. januar 2022 #44 Del Skrevet 4. januar 2022 Cambria skrev (31 minutter siden): Jeg fikk mensen idag og ble så skuffa. Trodde jo ikke jeg var gravid denne gangen, men uttrykte et tydelig «faen» på badet så mannen i etasjen over lurte på hva som hadde skjedd 😅 Jeg synes denne tiden er lang og kjedelig. Veldig fint med en ventetråd. Jeg er ganske ny prøver og skal virkelig gå inn for det med EL-tester denne syklusen. Har akuratt lært at den bare er positiv en dag. Jeg testa tre ganger forrige syklus og var sur fordi jeg ikke hadde EL, uvitende om at jeg har misforstått helt hvordan de funker 😂 Når er det lurt å begynne den daglige testingen? Har ikke helt kontroll på hvor lang syklus jeg har. Denne runden var det 25 dager, men bare andre gang jeg har mensen siden jeg sluttet med p-piller (og hadde ikke mensen på pillene). Åå, føler med deg!💔 Venter på mensen selv disse dager, håper ikke den kommer naturligvis da, men🤞 Siden du er såpass ny på testing, ville jeg begynt to dager etter at du er ferdig med mensen. Test i 18-20-tiden på kvelden hver dag. Teststreken vil gå opp og ned i styrke, men du er ikke i tvil når den er positiv. Du kan jo bare spørre her eller på eggløsningstråden etterhvert som du nærmer deg😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jadaneidaså Skrevet 5. januar 2022 #45 Del Skrevet 5. januar 2022 CD12, ingen tegn til EL enda. Blir så utålmodig 😔 Skulle ønske den kom asap. Vet ikke når jeg kan forvente at jeg får positiv EL-test heller, det kan være alt fra i dag til om en uke tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 5. januar 2022 #46 Del Skrevet 5. januar 2022 jadaneidaså skrev (1 time siden): CD12, ingen tegn til EL enda. Blir så utålmodig 😔 Skulle ønske den kom asap. Vet ikke når jeg kan forvente at jeg får positiv EL-test heller, det kan være alt fra i dag til om en uke tror jeg. Cd 11 her, også veldig utålmodig , og jeg har også litt uregelmessig og ofte litt sen el…. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
89jenta Skrevet 5. januar 2022 #47 Del Skrevet 5. januar 2022 Elise93 skrev (21 timer siden): Åh, det skjønner jeg godt 😔 lykke til med utredning, håper de finner ut av det og at dere isåfall kan få hjelp 🥰 og lykke til i neste PP☺️ Kan jeg spørre hva slags hendelser dere har hatt? Takk 🥰 bare i fjor mistet i uke 5 og 7 + at vi måtte avbryte det siste svangerskapet i Mars, da babyen manglet vitale organer.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise93 Skrevet 5. januar 2022 #48 Del Skrevet 5. januar 2022 89jenta skrev (1 time siden): Takk 🥰 bare i fjor mistet i uke 5 og 7 + at vi måtte avbryte det siste svangerskapet i Mars, da babyen manglet vitale organer.. Åå, så trist å høre 😢 da burde dere hvertfall få henvisning og utredning! Håper neste sitter 🥰🤞 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
89jenta Skrevet 5. januar 2022 #49 Del Skrevet 5. januar 2022 Elise93 skrev (2 timer siden): Åå, så trist å høre 😢 da burde dere hvertfall få henvisning og utredning! Håper neste sitter 🥰🤞 Håper på det 🥰 De på sykehuset mener det ikke er noe galt hos oss. Kun ren og skjær uflaks.. Men tror jeg kan slappe av mer etter en evt sjekk. Og hvis vi trenger hjelp, så blir det godt å kunne få det også 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise93 Skrevet 8. januar 2022 #50 Del Skrevet 8. januar 2022 89jenta skrev (På 5.1.2022 den 19.18): Håper på det 🥰 De på sykehuset mener det ikke er noe galt hos oss. Kun ren og skjær uflaks.. Men tror jeg kan slappe av mer etter en evt sjekk. Og hvis vi trenger hjelp, så blir det godt å kunne få det også 😊 Forstår veldig godt at dere ønsker en sjekk 🥰 får håpe bare er uflaks og at den sitter på neste 🤞🤞 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise93 Skrevet 8. januar 2022 #51 Del Skrevet 8. januar 2022 EL imorgen kveld eller mandag 🥳 nå er det bare å legge inn mest mulig aksjer 🤞 håper det går denne gangen! Tiden etter SA og mot evnt ny graviditet går så sakte ☹️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jadaneidaså Skrevet 8. januar 2022 #52 Del Skrevet 8. januar 2022 Elise93 skrev (59 minutter siden): EL imorgen kveld eller mandag 🥳 nå er det bare å legge inn mest mulig aksjer 🤞 håper det går denne gangen! Tiden etter SA og mot evnt ny graviditet går så sakte ☹️ Jeg fikk positiv test i dag, så regner med EL kommer i morgen tidlig, så da er vi nesten helt likt ☺️ Skjønner at tiden går sakte 😔 Jeg har hatt to kjemiske på rad nå, så føler at jeg mister håpet litt mer for hver pp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2022 #53 Del Skrevet 8. januar 2022 Noen med peiling? I forgårs fikk jeg ppsitiv EL test. Temp steg til 37,1 / 37 over to dager. Gikk så ned til 36,6 i går. I dag 36,8. Er det nok stigning til å vise at jeg ikke har hatt eggløsning enda? Test i dag er negativ. Mulig eggløsning skjer i dag og at tenp synker enda mer i morgen? Anonymkode: 80511...1ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise93 Skrevet 8. januar 2022 #54 Del Skrevet 8. januar 2022 jadaneidaså skrev (1 time siden): Jeg fikk positiv test i dag, så regner med EL kommer i morgen tidlig, så da er vi nesten helt likt ☺️ Skjønner at tiden går sakte 😔 Jeg har hatt to kjemiske på rad nå, så føler at jeg mister håpet litt mer for hver pp. Så gøy, håper den sitter for oss begge denne gangen 😊 jeg har tatt el-sprøyta idag (som jeg kaller den😜) så el kan komme mellom alt fra 12 til 48 timer😊 fra tirsdag kan jeg hvertfall være sikker på at jeg er 1 dpo 😃 Når du har fått kjemiske tidligere så vet du hvertfall at egget kan befruktet og (nesten) feste seg 😃 da er det håp🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
89jenta Skrevet 8. januar 2022 #55 Del Skrevet 8. januar 2022 Elise93 skrev (6 timer siden): Forstår veldig godt at dere ønsker en sjekk 🥰 får håpe bare er uflaks og at den sitter på neste 🤞🤞 Takk 🥰 Håper den sitter for oss begge den pp! 🤞🏼 Elise93 skrev (6 timer siden): EL imorgen kveld eller mandag 🥳 nå er det bare å legge inn mest mulig aksjer 🤞 håper det går denne gangen! Tiden etter SA og mot evnt ny graviditet går så sakte ☹️ Føler med deg… jeg mistes i kjemisk i sept og tiden går sååå sakte når man ønsker så inderlig at det skal klaffe 🐌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jadaneidaså Skrevet 8. januar 2022 #56 Del Skrevet 8. januar 2022 Elise93 skrev (7 timer siden): Så gøy, håper den sitter for oss begge denne gangen 😊 jeg har tatt el-sprøyta idag (som jeg kaller den😜) så el kan komme mellom alt fra 12 til 48 timer😊 fra tirsdag kan jeg hvertfall være sikker på at jeg er 1 dpo 😃 Når du har fått kjemiske tidligere så vet du hvertfall at egget kan befruktet og (nesten) feste seg 😃 da er det håp🤞 Ja, det håper jeg og! ☺️ Spennende. Har tatt ovitrelle en gang før, men med letrozol får jeg alltid eggløsning til noenlunde riktig tid (eller, kan variere med en hel uke…), og får ofte flere modne egg, så gynekologen syns det er tryggest at jeg venter på «egen» eggløsning sånn at begge eggene ikke slipper. Selv om jeg helst skulle sett at det ble sluppet to egg, større sjanse for baby 🙃 Ja, jeg har et barn fra før, så vet at det går. Men det er veldig frustrerende å prøve «så lenge» og få opp håpet med de her positive testene som blir negative igjen. Men, får vel bare håpe at det er vår tur nå 🥰🤞 Blir spennende å følge med deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise93 Skrevet 8. januar 2022 #57 Del Skrevet 8. januar 2022 jadaneidaså skrev (2 timer siden): Ja, det håper jeg og! ☺️ Spennende. Har tatt ovitrelle en gang før, men med letrozol får jeg alltid eggløsning til noenlunde riktig tid (eller, kan variere med en hel uke…), og får ofte flere modne egg, så gynekologen syns det er tryggest at jeg venter på «egen» eggløsning sånn at begge eggene ikke slipper. Selv om jeg helst skulle sett at det ble sluppet to egg, større sjanse for baby 🙃 Ja, jeg har et barn fra før, så vet at det går. Men det er veldig frustrerende å prøve «så lenge» og få opp håpet med de her positive testene som blir negative igjen. Men, får vel bare håpe at det er vår tur nå 🥰🤞 Blir spennende å følge med deg. Okei! Har du også PCOS? Jeg har alltid fått beskjed om å ta Ovitrelle, men kunne jo sikkert droppet den også 🙈 den er jo litt dyr.. Men som du sier, om det er flere egg så blir det jo større sjanse 😊 var to stk hos meg på ultralyd. Men var forsåvidt det forrige PP også og da hadde jeg veeldig forhåpninger og det gikk ikke. Så jeg prøver å ikke håpe for mye denne gangen. Så deilig å vite at man hvertfall kan bli gravid og få bebis da 😄 det er nok en veldig betryggende følelse! Håper vi begge får positive tester som holder seg slik! 🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #58 Del Skrevet 9. januar 2022 Cambria skrev (På 4.1.2022 den 19.04): Jeg fikk mensen idag og ble så skuffa. Trodde jo ikke jeg var gravid denne gangen, men uttrykte et tydelig «faen» på badet så mannen i etasjen over lurte på hva som hadde skjedd 😅 Jeg synes denne tiden er lang og kjedelig. Veldig fint med en ventetråd. Jeg er ganske ny prøver og skal virkelig gå inn for det med EL-tester denne syklusen. Har akuratt lært at den bare er positiv en dag. Jeg testa tre ganger forrige syklus og var sur fordi jeg ikke hadde EL, uvitende om at jeg har misforstått helt hvordan de funker 😂 Når er det lurt å begynne den daglige testingen? Har ikke helt kontroll på hvor lang syklus jeg har. Denne runden var det 25 dager, men bare andre gang jeg har mensen siden jeg sluttet med p-piller (og hadde ikke mensen på pillene). Samme her...blod på papiret idag, og jeg hadde en del håp denne gangen. I tillegg kom mensen en hel uke før forventet, så det er tydeligvis helt kluss i systemet. Jeg skal også begynne med EL-testing nå, men er litt usikker på når. Jeg har kjøpt flere, men jeg er litt usikker på om folk tester HELE måneden? Og er det slik at de alltid stemmer, så det ikke er "vits" å ha sex om testen er negativ (med mindre man har lyst selvsagt :D)? Anonymkode: a7ae2...391 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #59 Del Skrevet 9. januar 2022 Sofagris skrev (På 4.1.2022 den 19.41): Åå, føler med deg!💔 Venter på mensen selv disse dager, håper ikke den kommer naturligvis da, men🤞 Siden du er såpass ny på testing, ville jeg begynt to dager etter at du er ferdig med mensen. Test i 18-20-tiden på kvelden hver dag. Teststreken vil gå opp og ned i styrke, men du er ikke i tvil når den er positiv. Du kan jo bare spørre her eller på eggløsningstråden etterhvert som du nærmer deg😊 På pakken står det at det er best å teste mellom kl. 11 og 15. Kanskje det varierer mellom testene? Hvis den gir positivt utslag om kvelden, er det morgenen etter man helst skal ha sex? Anonymkode: a7ae2...391 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #60 Del Skrevet 9. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Samme her...blod på papiret idag, og jeg hadde en del håp denne gangen. I tillegg kom mensen en hel uke før forventet, så det er tydeligvis helt kluss i systemet. Jeg skal også begynne med EL-testing nå, men er litt usikker på når. Jeg har kjøpt flere, men jeg er litt usikker på om folk tester HELE måneden? Og er det slik at de alltid stemmer, så det ikke er "vits" å ha sex om testen er negativ (med mindre man har lyst selvsagt :D)? Anonymkode: a7ae2...391 Jeg har hatt veldig ustabile sykluser. Har derfor testet hver dag fra mensen er slutt. For en gang fikk jeg eggløsning CD9, en annen gang CD20 og nå CD 42 (hatt en SA, så sikkert derfor). Jeg har ofte hatt lite håp om positive tester. Mine har vært svake og ikke antydning til sterkere strek, for så at de plutselig har blitt positiv, og jeg har vært overrasket. Hvis fargen begynner å bli sterkere, så har jeg testet x 2 daglig. Opplever selv at testene er svake morgen. Så jeg har tatt ca kl 16 og 21. Har testet frem til strek blir svak igjen (en gang ble de sterkere, men ikke fult positiv, så svake også helt positiv noen dager etter. Trodde først jeg hadde gått glipp av EL). Også bruker jeg basaltemperaturmetoden. Eneste som viser om EL faktisk har funnet sted. Litt ok, for hvis man sliter med å finne ut det, så kan man jo oppsøke hjelp privat tidligere. Jeg har brukt tester fra make sure. Ok pris, og fornøyd med de. Kan bestilles, eller du får kjøpt de på Meny også. Jeg sluttet på pillen for 5mnd siden. Og mensen har jo ikke helt stabilisert seg enda. Ble gravid pp4, men mistet kort tid etter. Så jeg ble jo gravid relativt tidlig egentlig. Anonymkode: 80511...1ec 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå