Gå til innhold

Forskjell på stikking i eggstokk/ livmor?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ser mange kjenner stikking i livmor når man trolig er gravid, men jeg kjenner ikke helt forskjellen tror jeg. For hos meg tror jeg det stikker i eggstokken 😮 

er det et dårlig tegn? Er fortsatt en uke igjen til IKM

Anonymkode: 4566c...35a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjenner tydelig at det «stikker» i livmoren, er helt nederst i magen og inni på en måte, akkurat der livmoren er. Men stikking er også veldig normalt som et pms tegn, jeg har stikking når jeg er gravid og ikke gravid, men noe tydeligere som gravid ifra 8 dpo. Men litt vanskelig å skille helt sikkert. Men da jeg var gravid sist så hadde jeg stikk fra 8 dpo og de var så mye mer tydeligere enn når det bare er pms at jeg var sikker på at noe skjedde inni der, og to dager senere var testen positiv :) 

Anonymkode: 4a390...38d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen ganger er det som små klyp, nesten som en liten krabbe klyper inni der :fnise: men andre ganger er det mer som svake svake murringer.. merker forskjell, men vanskelig å forklare, men den forskjellen merket jeg egentlig ikke før etter positiv test!

Anonymkode: bd4f3...8c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Noen ganger er det som små klyp, nesten som en liten krabbe klyper inni der :fnise: men andre ganger er det mer som svake svake murringer.. merker forskjell, men vanskelig å forklare, men den forskjellen merket jeg egentlig ikke før etter positiv test!

Klyp i livmorsområdet eller eggstokkene? Synes selv det er vanskelig å merke forskjellen, om jeg kun har murring i eggstokker eller ei. 
Føles det som mensen også kan komme når som helst?

Anonymkode: 0a391...b34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Klyp i livmorsområdet eller eggstokkene? Synes selv det er vanskelig å merke forskjellen, om jeg kun har murring i eggstokker eller ei. 
Føles det som mensen også kan komme når som helst?

Anonymkode: 0a391...b34

De små krabbeklypene er utvilsomt i livmor 🥰 Men hadde stikk/strekk/smerter i eggstokkområdet i en ukes tid etter EL!

Det føles litt annerledes, men samtidig ganske likt - er mer stikk i ligamentene ut mot lysken nå! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...