Gå til innhold

Hvor mye tjener du på chatjobb.no?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Man sitter å chatter med menn som onanerer. Skriver ting som om at man har lyst på den harde kuken hans feks. At han skal komme i munnen din osv.

Anonymkode: 0311d...43a

Kan legge til at mange av de som skriver inn er nok egentlig psykisk utviklingshemmende. Det skjønner man fort.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Ekle menn som er utro mot konene sine ja! Jeg svarer ikke de som ser "enkle" og ensomme ut. Jeg svarer utro menn, og tar gjerne penger fra dem. Mange av dem har også koner som har sykdom/kreft og ikke overskudd til å gi dem sex. Mange menn er ekle!!! 

Anonymkode: 04730...3dd

Hvordan kan du vite om hvem som er utro ?  Sier de det liksom til deg ?

Nei, takke meg til ei ekte hore i stedet for.

Anonymkode: a45bc...8bc

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvordan kan du vite om hvem som er utro ?  Sier de det liksom til deg ?

Nei, takke meg til ei ekte hore i stedet for.

Ja, det gjør de. De aller fleste oppgir på profilen sin at de er gift/samboer/i et forhold. Noen skriver i profilteksten at de vil ha ei elskerinne, at dama ikke gir dem sex, at dama er syk - De som ikke skriver dette i profilteksten sin svarer det sammen. Etter å ha opplevd utroskap selv, og trenger ekstra penga for å komme meg på bena alene igjen har jeg ingen problem med å profitere på utro menn. Synes du fortsatt jeg er ei hore altså?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en drittjobb, luselønn og du blir nødt til å lese/se all mulig dritt. Noe som satt seg hos meg var en gammel mann som innrømte at han tente på småjenter (6-8 årsalderen) og ville at ''jeg'' skulle kle meg ut som et barn når vi hadde sex så han kunnne få utløp for de fantasiene. Tok skjermbilder av all informasjonen hans, den mannen er et undermenneske som fortjener å bli svindlet. Ikke glem at du må opprette enkeltpersonsforetak for å skatte på de små summene du tjener. Nei. Skaff deg heller en ekte jobb. Ble sittende med en skitten følelse og var full av stress hver dag for å sikre at jeg nådde tallene - kun for å få utbetalt triste summer som bidro til ingenting.

Anonymkode: 70831...7bf

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Synes du fortsatt jeg er ei hore altså?

Du er verre, en ekte hore er i det minste ærlig med sine hensikter.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tjent opp mot 6000 kr i uken, men da jobbet jeg mye, opp mot 8 timer hver dag. 

Nå jobber jeg 2-4 timer hver dag, og ligger på 2000-3000 kr i uka. :)  Har holdt på i 1 1/2 år nå, men hatt noen lenger pauser innimellom.

Anonymkode: b337a...eb1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 7/1/2023 at 1:16 PM, AnonymBruker said:

Jobber en ca 15 timer i uka. Chat med seksualisert innhold. Vil tro jeg har en 150-200 i timen. Får betalt etter mengde. 

Det tristeste er egentlig at det betaler mer enn min vanlige jobb atm

Endret av IcarusXI
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 3.7.2023 den 19.29):

Jeg har tjent opp mot 6000 kr i uken, men da jobbet jeg mye, opp mot 8 timer hver dag. 

Nå jobber jeg 2-4 timer hver dag, og ligger på 2000-3000 kr i uka. :)  Har holdt på i 1 1/2 år nå, men hatt noen lenger pauser innimellom.

Anonymkode: b337a...eb1

Men jeg skjønner ikke hvordan folk klarer å skrive 3000 meldinger i uka. Det er 428 om dagen. Det meste jeg har klart er (snart) 1000 på en uke. Men jeg hopper over de lange meldingene med mange spørsmål (Logger ut i fem minutt så får man ny melding), hopper over meldinger fra de som tydelig er "psykisk utviklingshemmet" og er generelt veldig ukonsentrert. 

Jeg forstår at man klarer 3000 meldinger i uken hvis man sitter strikt i 8 timer da. Men hvis man skriver 3000 meldinger i uken så må jo man få betalt mer enn 6000kr? 

For meg er dette bare en ekstrajobb og skriver meldinger når jeg kjeder meg liksom.

Men tenkte jeg skulle prøve meg nå på mer enn 1000 meldinger. Men jeg har konsentrasjonsvansker og i den ekte jobben min er jeg fysisk aktiv hele tiden! 

Men det anbefales altså. Greit med en ekstrajobb å tjene litt cash på siden som man får til en "e-lommebok". Dette er jo en så "liten" sum at tviler på at skatteetaten snapper det opp. Vi får se på neste skatteoppgjør. Haha. 

Men euroen er jo så høy nå, så man tjener jo fett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Men jeg skjønner ikke hvordan folk klarer å skrive 3000 meldinger i uka. Det er 428 om dagen. Det meste jeg har klart er (snart) 1000 på en uke. Men jeg hopper over de lange meldingene med mange spørsmål (Logger ut i fem minutt så får man ny melding), hopper over meldinger fra de som tydelig er "psykisk utviklingshemmet" og er generelt veldig ukonsentrert. 

Jeg forstår at man klarer 3000 meldinger i uken hvis man sitter strikt i 8 timer da. Men hvis man skriver 3000 meldinger i uken så må jo man få betalt mer enn 6000kr? 

For meg er dette bare en ekstrajobb og skriver meldinger når jeg kjeder meg liksom.

Men tenkte jeg skulle prøve meg nå på mer enn 1000 meldinger. Men jeg har konsentrasjonsvansker og i den ekte jobben min er jeg fysisk aktiv hele tiden! 

Men det anbefales altså. Greit med en ekstrajobb å tjene litt cash på siden som man får til en "e-lommebok". Dette er jo en så "liten" sum at tviler på at skatteetaten snapper det opp. Vi får se på neste skatteoppgjør. Haha. 

Men euroen er jo så høy nå, så man tjener jo fett. 

Hahahaha psykisk ut iklingshemmet fy fader. For en verden vi lever i . Jeg må le av det unnskyld altså men du sier jp det som det faktisk er hahahaha

Anonymkode: 4dd2b...23f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Hahahaha psykisk ut iklingshemmet fy fader. For en verden vi lever i . Jeg må le av det unnskyld altså men du sier jp det som det faktisk er hahahaha

Anonymkode: 4dd2b...23f

Haha, ja det har vel fått et annet navn nå? Mennesket med nedsatt funksjonsevne? Menneske med funksjonsvariering? 

Men noen får jo PU diagnose. 

HAHAHA

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for reklame/verving og svar til dette 

Perelandra, mod  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Dessuten ville jeg bare si at 99/100 menn som skriver der inne er single menn på jakt etter ett ligg og utro gifte familiemenn i alle aldre. Altså feige menn. I tillegg viser de sine ekte sider. Hvis man skriver at man ikke kan møtes så klikker de fleste i vinkel og skrive stygge ting. Det bare viser hvordan mye av samfunnet er: menn kun tenker på seg selv, dropper alt og at kvinner tar vare på familien sin. De blir f.eks sinte hvis man sier at man tar vare på ei venninne med kreft eller må passe barnebarn. De mener at "Kvinnen må prioritere ham". De forventer også at "kvinnene" skal møtes etter ei melding uten en gang å vite navn eller hvordan vedkommende ser ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Dessuten ville jeg bare si at 99/100 menn som skriver der inne er single menn på jakt etter ett ligg og utro gifte familiemenn i alle aldre. Altså feige menn. I tillegg viser de sine ekte sider. Hvis man skriver at man ikke kan møtes så klikker de fleste i vinkel og skrive stygge ting. Det bare viser hvordan mye av samfunnet er: menn kun tenker på seg selv, dropper alt og at kvinner tar vare på familien sin. De blir f.eks sinte hvis man sier at man tar vare på ei venninne med kreft eller må passe barnebarn. De mener at "Kvinnen må prioritere ham". De forventer også at "kvinnene" skal møtes etter ei melding uten en gang å vite navn eller hvordan vedkommende ser ut. 

Og maaange oppgir at konene er syke og ikke gidder å gi dem sex. Men å gå fra kona? Nei, det er de for feige til. Det er mange 70åringer som har vært gift i 50år, med barn og barnebarn som søker kvinner som kan være på alder med barnebarna deres.

JEG HAR INGEN DÅRLIG FØLELSE AV Å TJENE LITT PENGER PÅ UTRO MENN. De får som fortjent. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 7 måneder senere...

Annonse

On 2/20/2023 at 7:08 PM, AnonymBruker said:

Ja, du kan tjene opptil frikort-grensen. Totalt. Med all inntekt du har samlet.

Så har du mer enn 65 000,- inn pr år, på chatjobb, vanlig jobb, trygd og annet, så skal du skatte av alt.

Er chatjobb som ekstrainntekt ved siden av vanlig jobb eller aap/trygd, så skal det skattes som biarbeidsgiver.

Anonymkode: a589a...ee5

Fører man da dette opp som hobby/ekstrainntekt, eller som overskudd som man betaler forskuddsskatt på? Har prøvd å finne ut hvordan jeg skal skatte hvis jeg starter med denne jobben, men skjønner ikke helt hvordan andre ordner det med skatt? 

Anonymkode: 13b4f...9cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Fører man da dette opp som hobby/ekstrainntekt, eller som overskudd som man betaler forskuddsskatt på? Har prøvd å finne ut hvordan jeg skal skatte hvis jeg starter med denne jobben, men skjønner ikke helt hvordan andre ordner det med skatt? 

Fører ikke opp noen ting da eg bare prøver å tjene 500,- i uka. Da skriver jeg ikke opp noe. 

Anonymkode: 8d17a...1e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er ensome desperate menn dere lurer her. Artig å lese hvordan dere prøver å rettferdigjøre svindel.

Hadde hatt sykt dårlig samvittighet hvis jeg holdt på med dette..

Anonymkode: f694a...ff1

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Folk som jobber med sånt er horer.

Anonymkode: 5601f...e0b

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Det syns jeg var nedverdigende mot horer, du får i hvertfall det du betaler for med en hore.

Anonymkode: f694a...ff1

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

🤣🤣 er du klar over hvor mange er utro på disse sidene??🙄

Bryr meg døyten om dem. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 9/20/2021 at 8:27 AM, AnonymBruker said:

Har vært medlem der nå i kanskje en måned. Dette med skatten er det tydeligvis ingen som vil hjelpe hverandre med? Det er vanskelig å finne ut av, så jeg spurte Skatteetaten og det skal ikke innrapporteres til dem før på neste skattemelding. Så for dere som ikke har frikort fikk jeg dette svaret: "Hvis du tjener mer enn frikortgrensa, og oppdragsgiver ikke trekker skatt, kan du enten betale skatten når du da får restskatt i skatteoppgjøret eller du kan betale inn skatten på forskudd om du ønsker." 

Det er legit og man får pengene utbetalt når man skal, MEN det er helt umulig å skrive 100 meldinger i timen og følge med på hva som blir sagt og logge samtidig. Har klart 70 på en time og da hadde jeg nesten krampe i hendene. Pleier å ligge på 60 meldinger i timen og da er det jevnt tempo. Det er helt klart ikke bra betalt, men det er hvert fall noe. Dessuten er det faktisk litt underholdene, men så får man i litt kjipe  samtaler som krever at du setter deg inn i ting som er skrevet tidligere så du bruker veldig mye lenger tid på dette. I starten fikk jeg veldig mange samtaler der tidligere ansatte hadde terget kunden med vilje og jeg måtte prøve å roe ned situasjonen. Har ikke vært noe særlig av det i det siste, men det er mulighet. 

Synes det var veldig kleint i starten, men etter andre dagen gikk det veldig automatisk. Det er mye seksuelt innhold der, men det er også en del som bare vil ha noen å snakke med. Men du må være klar for å møte på litt frustrasjon fra folk som er irriterte over å ikke få til et møte, så du må bare ha god fantasi og generelt snakke med dem som de uten å snakke ned til dem. 

Lagde bruker kun for å kommentere dette, så hvis noen har spørsmål kan jeg prøve å svare. Savnet veldig å kunne ha noen å stille spørsmål til før jeg startet, for coachene virker ikke som de har så veldig mye peiling på noe for å være helt ærlig. De sender deg melding innimellom om spør hvordan det går og det er egentlig det.

Anonymkode: e990d...b50

Just now, Lille39 said:

🤣🤣 er du klar over hvor mange er utro på disse sidene??🙄

Bryr meg døyten om dem. 

Har ikke startet ordentlig enda, men virker jo som det er oppgitt at det er fiktivt. Regner med at det er en god del utro der ja! Prøver bare å finne ut hvordan jeg skal skatte det lovlig, men vanskelig å finne ut. Skjønner det er mange her som synes det gjør meg til en hore da men jaja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...