Fibonacci Skrevet 8. november 2005 Forfatter #301 Del Skrevet 8. november 2005 Tusen takk Charmina, jeg tror det hjalp litt! Føler meg ikke så verst nå etter lunsj. Det passer bra, for jeg har mye å gjøre i dag. Jobber seinere enn vanlig, og må kjøre masse klesvask og rydde hjemme. Det ser virkelig ikke ut! Tata! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 8. november 2005 Forfatter #302 Del Skrevet 8. november 2005 Nå er det endelig levelig her hjemme! Har rydda og shina, og kjørt klesvask. Nå gjenstår det bare en DIGER haug med tøy som skal brettes! Skal sette meg ned med broderiet mitt etterpå. Synes det går så treigt jeg, men det er vel kanskje fordi øya bare faller igjen så fort jeg setter meg ned om kvelden...? Er ikke så glad i denne årstida, det er så mørkt, grått, trist og guffent. Går bare og gleder meg til våren igjen, og så til jul da selvsagt! Ha en fin kveld dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~umulia~ Skrevet 8. november 2005 #303 Del Skrevet 8. november 2005 Hei La Traviata! Tenkt bare å si hei! Håper formen er bra, og at du får en good tirsdag kveld! Hilsen umulia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 8. november 2005 #304 Del Skrevet 8. november 2005 Det går ganske så tregt med broderiet mitt også... Men vi skal komme i mål! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 8. november 2005 #305 Del Skrevet 8. november 2005 Det går ganske så tregt med broderiet mitt også... Men vi skal komme i mål! ← Signerer! Har vel ikke gjort noe på en hel uke nå... Akkurat som om det bare stagnerte helt! Men MÅ jo komme i gang igjen - nå kan jeg jo til og med brodere navn på hvis jeg vil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 8. november 2005 #306 Del Skrevet 8. november 2005 Apropo klesvask og slikt. Det er faktisk en av de få tingene som får meg til å slappe 100% av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 8. november 2005 Forfatter #307 Del Skrevet 8. november 2005 Du kan godt få komme hit og ta klesvasken for oss Lille Ballerina! Kom et lite stykke videre på broderiet i stad, men så våkna Brage og var veldig seig å roe ned igjen. Han pleier ikke å være sånn! Kan det være noen tenner på gang da? :klø: I stad kjente jeg en slags rykning i magen! Men det er jo altfor tidlig for spark ennå. Kanskje man kjenner fantomspark selv om man er ordentlig gravid??? Har begynt å glede meg sånn til UL jeg, enda jeg ikke vet datoen engang! Da får vi sett lillegullet i magen, og vite kjønnet hvis h*n vil vise seg fram da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 9. november 2005 #308 Del Skrevet 9. november 2005 - nå kan jeg jo til og med brodere navn på hvis jeg vil! ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leanora Skrevet 9. november 2005 #309 Del Skrevet 9. november 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 9. november 2005 #310 Del Skrevet 9. november 2005 Mornings! Håper formen er fin i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 9. november 2005 Forfatter #311 Del Skrevet 9. november 2005 til Peony, Leanora og Rognebær! Formen ja, den er så som så Svimmel og slapp, men ikke så kvalm i dag. Forkjølelsen har ikke gitt seg, jeg snufser og hoster i ett sett. Føler meg litt sånn på randen til å være så syk at jeg burde være hjemme, men jeg pelier jo å føle meg bedre utover dagen, så vi får satse på det! I dag er det babysvømming, og jeg håper jeg orker å dra bort dit med Brage. Vi får se! Ha en fin dag alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 9. november 2005 #312 Del Skrevet 9. november 2005 God bedling, La Tdaviata! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 9. november 2005 #313 Del Skrevet 9. november 2005 Innom her også jeg :-D Tenker du gleder deg til UL. Skal på UL jeg også, om noen uker sammen med ei venninne. Hun skal bli alene mamma (lang historie), og har spurt om ikke jeg kan være med henne på fødselen. En ære for meg :grine2: Har dere tenkt på noen navn da? Og du, ikke overranstreng deg nå da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 9. november 2005 Forfatter #314 Del Skrevet 9. november 2005 (endret) Hei Hulderjenta og Lille Ballerina! Nå sitter jeg hjemme med feber og prøver å få i meg litt mat. Ikke lett når matlysten bare er bånn i bøtta... Skal hente Brage etterpå, og så skal mannen ta ham med på babysvømminga. Jeg orker rett og slett ikke! Har tenkt litt på navn, noen av dem er navn vi vurderte sist også, mens noen er nye for denne gang! Oda Linnea Ylva Maria Emma Sondre Erlend Vebjørn Mathias Benjamin Noen er mer aktuelle enn andre altså. Mannen vil veldig gjerne ha Oda til jente, mens jeg ivrer mest for Linnea! Når det gjelder guttenavn har jeg blitt glad i Erlend nå, men mannen vet nok ikke helt! Og så tenker jeg litt på oppkalling etter mine besteforeldre. De har gått bort for mange år siden, og jeg kunne hatt lyst til å bruke noen av navnene deres. Så da har vi Kirsten, Esther, Karen, Sverre og Gunvald! Sier seg selv at ikke alle er like aktuelle å bruke! Men hva synes dere om navnet Karen? Er det fint eller er det for gammelmodig? Jeg klarer ikke å bestemme meg. Vurderer også en variant av Karen, som Karin eller Karine, men sannelig om jeg vet! :klø: Og så bør jo navnet stå til Brage også, så hvis det er noen som vet om flere fine norrøne navn så fyr løs! Ha det bra så lenge! Endret 9. november 2005 av La Traviata Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 9. november 2005 #315 Del Skrevet 9. november 2005 Karen er jo kjempefint og står godt til Brage. Jeg også liker Erlend veldig godt. Syns dere har mange fine navn på listen deres jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 9. november 2005 #316 Del Skrevet 9. november 2005 Nå må jeg bare si at jeg tipper at du får ei lita Både Oda og Linnea er flotte navn! Jeg synes vel egentlig Linnea er finest, men det har jo blitt litt motenavn i det siste, og Oda passer kanskje bedre sammen med Brage? Jeg synes ikke Karen er gammelmodig. Ellers så synes jeg Kirsten er fint av besteforeldrenavnene (mammaen min heter Kirsten, så jeg er nok litt forutinntatt). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 9. november 2005 Forfatter #317 Del Skrevet 9. november 2005 Takk for innspill Heidi76 og Peony! Kirsten-navnet er det allerede en tradisjon for i familien min, så sånn sett kunne det passe! Både jeg og moren min har det som mellomnavn (eller 2. fornavn om du vil). Men siden jeg heter det selv så har jeg blitt litt lei det liksom! Hvis dere skjønner? Må jo ta med besteforeldrenavnene på mannens side også! Der har vi Gunnar, Else, Elna og Kåre! Tja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 9. november 2005 #318 Del Skrevet 9. november 2005 Hva med Elsa? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 9. november 2005 #319 Del Skrevet 9. november 2005 Så kjedelig at du er så tufs, vennen... Men koselige navn dere tenker på da! Karen synes jeg er veldig fint faktisk! Og det som er litt moro er jo at jeg gikk i klasse med en som het Karen Ylva..så der fikk du begge de navnene! *s* Ylva er jo et ikke så mye brukt navn, og jeg synes det er fint jeg. Men jeg liker nok aller best Oda og Linnea av de du nevner...og ja, særlig Linnea. Det var jo en stund min hotte kanditat hvis det ble jente. Oda er nydelig det også, er veldig glad i ei venninne som heter akkurat det, og slikt gjør jo mye med et navn. Jeg tror altså at dere kommer godt uansett hvilket eller hvilke navn dere ender opp med jeg da! Maria er selvsagt knallfint! Heeelt objektivt selvsagt, ettersom jeg heter det selv! Og, bare for å ha sagt noe om det siste navnet du nevner, Emma, så synes jeg det er fint det også, men ALTFOR mye brukt!!! Anyway, Oda er et navn som står veldig godt sammen med Brage!!! Når det kommer til guttenavn så likte jeg Sondre og Erlend jeg - synes absolutt at dette også er navn som ikke bare står godt alene, men godt til storebrors navn Et norrønt guttenavn som er veldig fint, er Tage...men det blir litt for likt Brage spør du meg. Ellers er jo Odin og Trym søte navn da, eller Frøya til jente...eller Embla og Selma! Else var jo desidert det beste på farssiden bl.a besteforeldre, eller i varianten Elsa som Peony skriver... Kan bygge mye på dette da - Elise er jo også en mulighet i den retningen, ikke sant!? Synes ikke Gunnar er verdens styggeste navn jeg da, ettersom mannen min heter det, men det er SLETT IKKE noe fint heller. Så det, og Gunvald ville jeg valgt helt bort uansett! :grine2: Sverre er derimot et staut og norskt navn som også passer godt til Brage, bare så det er sagt! Nå ble det mye navneprat! Håper formen din tar seg opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 9. november 2005 #320 Del Skrevet 9. november 2005 Karen synes jeg er veldig fint faktisk! Og det som er litt moro er jo at jeg gikk i klasse med en som het Karen Ylva..så der fikk du begge de navnene! *s* ← Og jeg kjente en som heter Ylva Karin! Ylva er veldig pent! Faktisk penere jo mer jeg "smaker" på det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg