Gjest gjest1 Skrevet 12. juni 2006 #2621 Del Skrevet 12. juni 2006 Høres ut som at noen kan skje når som helst nå altså. Blir spennende dager fremover, håper du slipper å gå og vente så alt for lenge. Skal si Brage var tidlig oppe i dag. Håper du får sovet litt på dagen i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 12. juni 2006 #2622 Del Skrevet 12. juni 2006 Ja, jeg synes også det høres ut som om ting kan skje når som helst! Og det kan de jo, forsåvidt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 12. juni 2006 #2623 Del Skrevet 12. juni 2006 Syntes det begynner å bli spennende å komme innom boka di, jeg nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 12. juni 2006 #2624 Del Skrevet 12. juni 2006 Hva er det jeg har sagt, du kommer til å føde før meg! Det er så spennende å lese her nå, altså! Håper du får sove litt i løpet av dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 12. juni 2006 #2625 Del Skrevet 12. juni 2006 Det kan jo skje når som helst nå. Smurfen min kom jo 19 dager før termin han (første dagen i permisjonen min ) - og det er jo rundt denne tiden det. Jeg gleder meg så til å se bilder av gulljenta!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 12. juni 2006 Forfatter #2626 Del Skrevet 12. juni 2006 Takk for hilsener jenter! Jeg fikk sove i stad! Det var skikkelig godt! Nå har jeg vært hos fysioterapeuten. Følte meg ikke så verst når jeg gikk inn dit, men hun fant mine ømme punkter som vanlig, og knadde løs! Auau... Jammen er det varmt i dag! Sitter her med et spann Soft Shake-is! Og etterpå skal jeg sette meg ut og sole magen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 12. juni 2006 #2627 Del Skrevet 12. juni 2006 Godt du fikk sove Ikke lenge til du får holde jenta di nå!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 12. juni 2006 #2628 Del Skrevet 12. juni 2006 Får man soft shake-is større enn i sånne småbeger??? HVOR??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 12. juni 2006 #2629 Del Skrevet 12. juni 2006 Ha en deilig ettermiddag i sola! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 12. juni 2006 #2630 Del Skrevet 12. juni 2006 *lettet* Du har ikke rukket å føde mens jeg var uten nett nei.. Det er bra! Men nå følger jeg med igjen, så nå kan hun bare komme!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 12. juni 2006 Forfatter #2631 Del Skrevet 12. juni 2006 Epica: Forhåpentligvis bare noen uker igjen ja! Rognebær: Jeg fant Big Pack´en med Soft Shake på Meny! Helt genialt! søndagsengel: Takk for det vennen! Calla: Flott at du har kommet deg på nett igjen! Jeg kniper ikke akkurat igjen for tiden, begynner å bli ganske klar! Nå er vi hjemme igjen! Det er deilig. Trappa bli klar i morgen! Det er godt å få litt avlastning med Brage, og så gleder jeg meg allerede til å legge meg i min egen seng! Brage var også glad for å være hjemme. Han tok en runde på pianoet, dro med seg masse kosedyr rundt i huset og kjørte fram og tilbake med lekebilen sin i bare glede! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 12. juni 2006 #2632 Del Skrevet 12. juni 2006 Takk for hilsen i dagboken Må vel innrømme at jeg er en liten snikleser her også...tihihi... Tenk at det bare er snakk om et par uker igjen . Og da har du plutselig to småtroll i heimen! Blir ikke mye søvn på deg og mannen da Kos deg resten av mandagskvelden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 13. juni 2006 #2633 Del Skrevet 13. juni 2006 Håper ikke Brage er oppe like tidlig i dag! Er ikke lett å sove i denne varmen... (Eller er det kanskje magen som gjøre at jeg våkner midt på natten?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 13. juni 2006 #2634 Del Skrevet 13. juni 2006 Bare så du vet det, nå er dagboka di noe av det første jeg sjekker på KG om morgenen! Er så sikker på at det skjer noe veldig snart! Håper dere får en fin dag og at du har sovet godt i egen seng tross varmen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 13. juni 2006 Forfatter #2635 Del Skrevet 13. juni 2006 Hei på dere jenter! ...og dagboka di er det første jeg sjekker Rognebær! Tror fortsatt at du får før meg, med termindato i går og greier! I natt sov jeg SÅÅÅÅÅ GODT! Ingen vondter, ingen liten gutt som var våken, ingen snorkende mann (som jeg la merke til i hvert fall), og jeg har sovet til halv 11, med bare 1 dotur! Lillesøster var kjempeaktiv i stad. Hun har vært så merkbart roligere i det siste, men i stad danset magen skikkelig, og det var så morsomt å se på, selv om det gjorde litt vondt! Jeg må ut og nyte været etterpå. Ble temmelig solbrent på nesa i går, så jeg får smøre den inn med Brages høy-faktor-krem og skåne den litt! Rudolf, det er meg! Det blir garantert noen is også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 13. juni 2006 #2636 Del Skrevet 13. juni 2006 Er dette deg??? Kos deg ute i solen i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 13. juni 2006 #2637 Del Skrevet 13. juni 2006 Hei vennen. Har ikke fått vært her på noen dager da det er rene bakerovnen her oppe på loftet der datamaskinen står.Men har jo mobilen med da så jeg visste jo at lillegullet fremdeles var inni magen. Men jeg tror nok hun kommer snart jeg Å som jeg misunner deg den opplevelsen. den ville jeg opplevd tusen ganger til.Men så er det nå det at de søte små vokser til da og krever ganske mye av ting og tang så det får nok holde med de to vi har nå. Synes ikke jeg gjør annet enn å følge til og fra diverse ting, fotballcuper i helgene og diverse annet de skal være med på. Men jammen er det nå kjekt da så jeg klager ikke altså.Men tusen unger hadde nok vært litt i overkant ja Håper å få se Brage gutten i sin grønne drakt! Han var sikkert kjempeartig. Og pianospilling tenker jeg han syntes var gøy ja. Husker selv når jeg satt og klimpret på farmor sitt jeg. Spørs om hun syntes det var like vakkert som meg da. Ha en fin dag vennen min, tenker masse på deg. Stor klem fra Charmisen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 13. juni 2006 Forfatter #2638 Del Skrevet 13. juni 2006 Heidi76: Ligner litt kanskje!?? Charmina: Takk for hilsen vennen! Fikk ikke tatt noe bilde av Brage som Robin Hood den dagen dessverre! Skal se om jeg får knipsa ham iført hatten med fjær på da, for den synes han er så stas å ha på seg! Det er så varmt at jeg nesten ikke orker å være ute i sola. Har søkt tilflukt inne! Det er ekstra tungt å bevege seg rundt i dag. Har mye nedpress, kanskje det er derfor. Tok noen nye magebilder (37+4 iflg UL-terminen, 38+6 iflg mens-terminen): Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minnimy Skrevet 13. juni 2006 #2639 Del Skrevet 13. juni 2006 oi oi oi får en stor å fin mage,min er så rar for tiden,men hun ligger i allefall der hun skal,ligger du langt over streken eller?ser jo nesten sånn ut ikke lenge nå jeg følger med deg nå som du har hatt så masse rart,her ligger hun høyt oppe,men håper hun skjønner at mor vil hilse på henne snart her er det også fint etter en natt med regn og torden,ikke kjekt det nei kos deg i skyggen og din herlige sønn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicity Skrevet 13. juni 2006 #2640 Del Skrevet 13. juni 2006 Oi så fin mage.... min ser ikke så fin ut... Bare en mage full av strekkmerker!!!! Men nå kommer det noe godt ut av det og da Jeg også har kjendt skikkelig nedpress de siste dagene. Hos jordmor i går hadde hun ikke festet seg. Har lillesøster festet seg? Krysser for at vi ikke må gå så mye lengre nå i varmen.... Dette er pine i dag, for huset er så varmt.... Godt med en kald dursj da... Kom Brage for tidlig eller for sent? Sikkert spørt før... hehe Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg