Gå til innhold

Gulljentas første dager

Fibonacci

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest gjest1

Fikk dere gjort unna litt storhandel i dag?

Hva ble fangsten?

Håper du har hatt en fin dag med harrytur og kaffebesøk.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, er Sverige åpent på søndager? Det visste jeg ikke!  :ler:

Håper dere får en fin tur! :vinke:

Sverige er alltid åpent! Stort sett bare 1. juledag, 1. nyttårsdag og langfredag som er stengt, men de siste årene har de hatt åpent enkelte steder de dagene og. (Dette gjelder området Svinesund/Nordby)

Var i Sverige i går vi og henta barnevogna vår, den er bare sååå fin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

Høres ut som dere har fått gjort en hel masse og hatt ei kjempefin helg!

Håper dere har det bra alle sammen! Ikke lenge før vi får treffe lillesøster nå...! Er jaggu meg så spennende tider på kg nå at jeg finner ikke ord! Vet bare at jeg tenker ekstremt mye på alle her,og mest på de som nærmer seg termin med stormskritt!

Håper det var bra i Sverige! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

Hei vennen...

Beklager min fraværenhet de siste dagene, men kjempekoselig at du har husket på meg! :)

Koselig med harry-tur? Synes egentlig det er litt harry å kalle det harry-tur jeg - det er jo bare disse psychoene som drekker seg driiiitings i påska og terroriserer søte bror som virkelig er HARRY!!! :grine2: Vi andre er bare økonomiske! :tommel: Ikke sant? ;)

Så gøy at du er med på opprop! :hoppe: Det betyr jo bare at det stadig er mindre og mindre igjen å vente til gulljenta kommer! :hjerte:

Kos dere med foreldrene dine på besøk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Vi har alle en liten harry i oss syns nå JEG da.

Ingen skam å være det.

Husker jeg sa til pappa en gang at vi skulle på harry-tur også spør han: Åh skal dere til Drammen???

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen! :klem:

Vi har hatt en bra Harry-tur vi ja! Ikke så veldig Harry engang, men mannen koste seg veldig i godtebutikken, og ellers fikk vi henta bag´en til vogna og kjøpt en del andre ting også.

- barnestol til å feste på bord (vår gamle er ødelagt)

- bursdagsgave til mannen (trillekoffert)

- trehjulssykkel til Brage (storebrorgave når lillesøster har kommet)

Det er (nesten) alltid åpent på Nordby-senteret Rognebær! :tommel:

Og det er så å si BARE nordmenn der! :ler:

Jeg var SÅÅÅ nærme å kjøpe en rådyr body med Barbapappa-motiv på - de bøkene var blant mine store favoritter da jeg var liten! :grine2:

Barba-kosedyr hadde de også... gjett om jeg klødde i shopping-armen da! Men jeg lot det være.

Etter en times shopping kjente jeg at kroppen sa stopp - ble kvalm og fikk mye kynnere. Da vi kom hjem la jeg meg ned for å slappe av, men det tok lang tid før kynnerne ga seg og jeg fikk slappe ordentlig av.

Kakebesøket var kjempekoselig, men jeg er veldig sliten og begynner å bli forkjøla eller noe. Er tett i nesa, hoster masse og føler meg generelt litt tufs.

Mannen fikk forresten barnesete til sykkelen sin av foreldrene mine! :hoppe:

Han hadde ønsket seg det. Bare han får tatt en overhaling på sykkelen og skaffa hjelm til Brage skal de ut på masse turer sammen! :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig med Sverige-tur. Begynner å bli ens tund siden vi har vært nedover... Med andre ord; på tide med en tur når mannen er tilbake!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper formen er bedre i dag :klem:

Det er alltid gøy med harrytur til Nordby syns jeg. Er veldig flink til å shoppe masse der!

Ønsker deg en riktig fin uke!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Rognebær

Heihå!

Da har jeg lært noe nytt om Sverige i dag også! :hoho:

Jeg har alltid drømt om å dra på harrytur bare for å finne ut hvordan det er, men har liksom aldri kommet så langt.

Men NB! NB! Tips til deg! Hvis du er i Oslo en gang og virkelig angrer på at du ikke kjøpte barbastæsj, så må du gå på Glasmagasinet på Stortorvet. Der har de nemlig en babyutstyrsbutikk med litt barbastæsj.

Bare sånn at du er obs på det! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg sånn til vi kan sette Leon i sykkelsete og dra på lange turer! *drømme*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Myztica

:vinke:

flere som drar på harry-turer her også :sjenert:

Håper formen din er litt bedre i dag :klem:

Endret av LinKri
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann jenter, og takk for mange koselige hilsener! :klem::kyss:

Nå blir det ikke flere harry-turer før fødsel - bekkenet mitt er gåent i dag! :tristbla:

Har slitt meg gjennom en dag på jobb. Det går greit fram til litt etter lunsj - da sier bekkenet stopp. Og så får jeg mye kynnere når jeg går rundt.

Men jeg hadde møte med veilederne mine i dag og vi skal ordne det sånn at jeg kan jobbe hjemmefra når jeg føler for det. Må bare snakke med IT-ansvarlig og så håper jeg at hjemmekontoret er klart om ikke mange dagene så jeg kan jobbe hjemmefra på fredag! :tommel:

Bare 12 arbeidsdager igjen til permisjon... :hoppe:

I går kveld/natt var det masse kynneraktivitet, pluss halsbrann og kvalme! Følte meg ikke akkurat tipp topp da jeg sto opp i dag morges! :Gjesp:

Etter jobb i dag har jeg henta mer allergimedisin på apoteket samt handla bleier m.m. pluss en gave fra Brage til pappaen hans. Det ble "Passport" som DVD-spill! Vi digger Passport og har spilt det veldig mye... men nå har spillet vårt blitt borte, og vi finner det ikke igjen! :grine:

Og så skal han få litt mørk sjokolade-konfekt :sjarmor:

Legger alt sammen i den nye kofferten hans og så håper jeg han blir fornøyd når han får den i morgen! :gratulerer:

Brage er hos besteforeldrene sine i ettermiddag - og koser seg glugg ihjel kjenner jeg ham rett.

Selv skal jeg flaaaate uuuuut... :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt du har muligheten til å flate ut da, og vite at Brage koser seg der hvor han er :)

Bare 12 arbeidsdager igjen til permisjon :hoppe: :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest miiip

Bra at det blir årnings med hjemmekontor. Og nå er det ikke mange dagene til permisjon heller! :)

Ha en hyggelig bursdagsfeiring for mannen i morgen! Passport høres ut som en bra gave. Vi har det også i skapet, men er ikke så flinke til å bruke det... :sjenert: Geografi er ikke min sterkeste side...

Håper utflatingen ga deg litt mer energi og mindre vondt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, Barba! :grine2: Det husker til og med jeg!!! Kjempekoselig...

Sant Barne-TV var MYE bedre før?? Synes jaffal jeg :Nikke: ...og jeg hadde sikkert IKKE klart å styre meg! :sjenert::ler: Flinke du! :klappe:

Fikk jo med dere litt på "harrytur" allikevel da! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...