Fibonacci Skrevet 11. mai 2006 Forfatter #2301 Del Skrevet 11. mai 2006 Det ble ikke noe shopping på meg i dag. Sjekka kontoen, og der var det ganske skrapa... men i morgen får jeg lønning! Magen min er ikke helt seg selv ennå. Håper det blir bedre til helga, for vi skal reise bort til Heidi76-land! D.v.s. svigers Nå kjører jeg en klasvask til, og har ellers tenkt å gjøre følgende: - rydde bort Brages vintertøy - pakke bort klær han har vokst ut av i str. 80 - rydde i mine egne klær, forhåpentligvis kaste litt - ta meg en is Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 11. mai 2006 Forfatter #2302 Del Skrevet 11. mai 2006 (endret) Mens jeg husker det: På dette nettstedet har de mye kjekt og fint! Men vente til jeg får lønning Endret 11. mai 2006 av La Traviata Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 11. mai 2006 Forfatter #2303 Del Skrevet 11. mai 2006 - rydde bort Brages vintertøy - pakke bort klær han har vokst ut av i str. 80 - rydde i mine egne klær Har nå en stor søplesekk med klær som skal gå til Fretex! Kvalm igjen. Blir ikke noe middag på meg i dag, tror jeg. Orker bare brødskiver. Brage blir henta av faren min, og skal spise middag hos dem etterpå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 11. mai 2006 #2304 Del Skrevet 11. mai 2006 TUSEN TAKK for gode råd!! Det er til kjempestor hjelp! Du har jo fått gjort en hel masse idag! Men godt at Brage skal være litt hos besteforeldrene sånn at du kan ta deg en hvil nå! Det nettstedet hadde mye stilig!Men er ikke helt på riksiden for tiden så...! Har ikke sjekket kontoen siden vi var i Trheim...!Spørs om jeg får meg en overraskelse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 11. mai 2006 Forfatter #2305 Del Skrevet 11. mai 2006 Ingen årsak Skytte! Konto-overraskelser er som regel ikke av det gode (i mitt tilfelle i hvert fall)! Men et par ting fra denne nettsiden MÅ jeg bare ha. Har lett etter det lenge! - Bearview infant mirror, så jeg kan se på Brage selv om han sitter bakovervendt! - Solskjerming for bakrute, helt genialt spør du meg Dessuten hadde de noen veldig fine barnestoler der... og DE stilige stelleveskene da! *sikle sikle* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 11. mai 2006 #2306 Del Skrevet 11. mai 2006 Sånne linker er kjempefarlige. Og jeg som ikke får lønn før den 15. Og lønn for bare 3 uker ettersom jeg hadde en uke ferie i april. Men jeg må nok inn å titte litt der ja. Men du, nå er det jo snart 2. juli Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 11. mai 2006 Forfatter #2307 Del Skrevet 11. mai 2006 Jeg vet det monja! På en måte er jeg veldig utålmodig og vil at tiden skal gå fort fram til fødsel... mest fordi jeg er plaga med bekkenet og synes magen er i veien og alle gjøremål er tunge. Men på den annen side er jeg ikke helt klar for at hun skal komme ennå! Har en del ting som skal ordnes først, og det vil jeg ordne NÅ, og ikke de siste ukene før termin, for da vet jeg at jeg ikke orker noe som helst likevel! Det er jammen farlig å surfe på nettet ja. Nå har jeg bare SÅÅÅ lyst på en Skip Hop Dash stelleveske! Er så lei av den dumme store stelleveska som fulgte med Simo-vogna vi kjøpte brukt før Brage ble født. VIL HA NYYYY!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 11. mai 2006 #2308 Del Skrevet 11. mai 2006 Hellu... Som monja sier... sånne linker ER farlige... Lønning på fredag for meg også... da tror jeg det blir noen nye shortser på Lillegutt og et plagg eller to til den nye krabaten... Håper formen din er stigende.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 11. mai 2006 Forfatter #2309 Del Skrevet 11. mai 2006 Takk Cr@sh! Er ikke så aller verst! Rar i magen, og fortsatt kvalm, men orker å gjøre noe i hvert fall. Mannen er ute og spiser middag med jobben i kveld, og jeg sitter her og koser meg med KG nå som Brage er vel i seng. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 11. mai 2006 #2310 Del Skrevet 11. mai 2006 Halloen! Skjønner godt at du synes magen begynner å bli stor og at alle gjøremål blir tunge! Det er vel sånn det blir for de fleste når det nærmer seg... Men det er virkelig ikke lenge igjen nå, under to måneder til 2. juli! Spennende! Jeg synes de retrostelleveskene på den linken var så kule, jeg, sånn fikk jeg lyst på! Og så fikk jeg lyst til å sy en liten bleiepose av et morsomt stoff. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 11. mai 2006 Forfatter #2311 Del Skrevet 11. mai 2006 Hei Rognebær! Enig, utrolig kule stellevesker og bleieposer! Skulle ønske jeg var flink til å sy sånn som deg! Det er så morsomt nå lillesøster hikker i magen! Noe som ikke er fullt så morsomt er når hun presser seg nedover så det stikker noe j***** i underlivet... Men det er jo nedover og ut hun skal, så sånn sett har hun jo skjønt poenget Kjeder meg litt i kveld jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 11. mai 2006 #2312 Del Skrevet 11. mai 2006 Det er så morsomt nå lillesøster hikker i magen! Noe som ikke er fullt så morsomt er når hun presser seg nedover så det stikker noe j***** i underlivet... Men det er jo nedover og ut hun skal, så sånn sett har hun jo skjønt poenget Kjeder meg litt i kveld jeg... ← Lov å kjede seg og komme med generelle betraktninger om hva som ikke er fullt så morsomt! Bra hun har skjønt poenget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 11. mai 2006 Forfatter #2313 Del Skrevet 11. mai 2006 Nå har hun slutta å hikke! Nå skal jeg lage meg en liten glede-seg-til liste. Denne helga: Skal reise til mannens hjemby og feire lille nevø som blir 5 år! 17. mai: Skal på 17. mai lunsj hos noen venner, og riktig kose oss! 23. mai: Mannen min har bursdag! Det må feires 28. mai: Besøke Heidi76? Pinsehelga: være på hytta til foreldrene mine? Eller bare være hjemme og slappe av? :klø: 12. juni: Permisjonen starter! St. Hans: grilling med naboer? Eller muligens fødsel??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 11. mai 2006 Forfatter #2314 Del Skrevet 11. mai 2006 Hvor blir det av mannen da??? Han skulle liksom ikke bli så sein sa han. *sjekke mobilen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 11. mai 2006 #2315 Del Skrevet 11. mai 2006 Så mye du har å glede deg til framover. Herlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 11. mai 2006 #2316 Del Skrevet 11. mai 2006 Hvor blir det av mannen da??? Han skulle liksom ikke bli så sein sa han. *sjekke mobilen* ← Ja, er det ikke typisk mannfolk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 11. mai 2006 Forfatter #2317 Del Skrevet 11. mai 2006 Hehe, han skylder på forsinka buss. En halvtime til flyr fort i KG-jenters selskap Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 11. mai 2006 #2318 Del Skrevet 11. mai 2006 Tiden går alltid for fort i godt selskap. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 11. mai 2006 Forfatter #2319 Del Skrevet 11. mai 2006 Har kynnere som gjør at jeg må puste tungt. Æææærghh! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 11. mai 2006 #2320 Del Skrevet 11. mai 2006 Savner ikke akkurat det da, men resten...... *sukk* Det er jo bra at vesla har forstått hvilken vei hun skal ut og at hun holder på å gjøre seg klar. Gud, som jeg gleder meg til å se bilder. Og ja, jeg blir jo babysyk av dette. Det fødes jo overalt for tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg