Fibonacci Skrevet 7. mai 2006 Forfatter #2261 Del Skrevet 7. mai 2006 Takk for komplimenter og hilsener, April, Peony og iingvild! Nå har vi startet utendørssesongen og tatt fram hagemøbler, uteleker og noen blomsterkrukker! Og så grilla vi pølser, det var veldig populært hos Brage. Han har nå lært seg å skåle! Snart skal jeg flate ut på sofaen og se på Charterfeber. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 7. mai 2006 #2262 Del Skrevet 7. mai 2006 Nydelig struttemage og som vanlig er Brage helt til å spise opp! Høres deilig ut med grilling på terrassen - gleder meg til det blir vår tur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 7. mai 2006 #2263 Del Skrevet 7. mai 2006 Så masse fine bilder.... Deilig mage du har. Og tenker det er ekstra deilig med dette været, for da kan du jo gå med lite klær Kjempe søte klær til lillemor og. Håper hun kommer når hun skal, så du ikke må gå så lenge over tiden. Nærmer seg veeeeldig nå ja!! God natt snuppa!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 8. mai 2006 Forfatter #2264 Del Skrevet 8. mai 2006 Alt er bare kaos i dag! Jeg fant ikke bilnøkkelen da jeg skulle av gårde med Brage i morges. Leita overalt, men den var borte (og mannen hadde sin med seg på jobben…). Så vi måtte ta taxi til barnehage og jobb, det ble ikke akkurat billig, men vi kom oss i hvert fall dit vi skulle og jeg rakk akkurat mandagsmøtet på jobben. Men moroa stoppa ikke der nei. Plassen min har, uten at jeg har fått beskjed, blitt gitt tilbake til ei dame som har vært i svangerskapspermisjon. Og jeg har nå måttet flytte til en annen kontorplass, og har fått tildelt en helt håpløs PC uten telefontilkobling og med et riv ruskende galt tastatur (en kineser har sittet her tidligere…). Mandag morgen og jeg er helt kokeliko av alt stresset… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 8. mai 2006 #2265 Del Skrevet 8. mai 2006 Uff - en dårlig start på dagen! Jammen bra du ikke har mensen i tillegg Lurer på om plassen min har blitt gitt bort enda, jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 8. mai 2006 Forfatter #2266 Del Skrevet 8. mai 2006 Hei Peony! En meget dårlig start var det ja - var i dårlig humør helt fram til lunsj! Og jeg kan ikke skylde på så mange andre heller, ikke med det med bilnøkkelen i hvert fall... bare det at jeg er så distré og har hukommelse som en gullfisk for tiden! Hvordan skal det bli når jeg kommer i ammetåka, jeg bare spør Jeg fikk orden på både telefon og tastatur, men så ble det noe tull med laging av nytt passord og på slutten av dagen bare ga jeg opp PC-jobbinga og leste litteratur istedet. Etter jobb var vi og handla sommerklær til Brage. Han fikk masse shortser, T-skjorter og noen korterma bodyer. Sandaler må han også ha, men man får ta litt av gangen når man har med seg en trøtt og sulten gutt på handletur Bare 21 dager igjen å jobbe nå *motivere meg selv* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 8. mai 2006 #2267 Del Skrevet 8. mai 2006 :grine2: Så nydelige koseilder av Brage og magen til mamma!!Jeg blir helt snufsete jeg! Han er altså så søt! Og så fine gode snille øyne*sukk* Tenk så herlig å få en sånn storebror! Magen er jo fin så fin fortsatt den! Og puppevekst ja...Må snart ha ny jeg også,det blir 3. nye..Hvor mange ganger må man øke liksom?!! Blir jo en hel formue Håper dere koser dere masse og at dagen endte bedre enn den begynte...! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 8. mai 2006 #2268 Del Skrevet 8. mai 2006 Så skjønne bilder av Brage og magen!! Han ser ut som en skikkelig go'ing! :grine2: Superfin mage har du også, og klærne du har kjøpt til lillesøster er kjempesøte! Gleder meg til å få se bilder av ei nyfødt lita jente med rosa klær :grine2: Håper den kaotiske dagen ble bedre etter hvert, og at bilnøklene kom til rette! Tenk - bare 21 dager igjen på jobb! Det passer jo perfekt med fri på denne årstiden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 8. mai 2006 Forfatter #2269 Del Skrevet 8. mai 2006 Skytte og søndagsengel: Takk for hilsener! Dere er så gode alle sammen! :grine2: Har forresten begynt å hovne opp i hender og føtter nå. Sikkert pga varmen... Andre graviditets-rariteter: - "kneppelyder" fra magen! - følelsen av at lillesøster prøver å bryte seg ut av magen - VONDE stikninger i underlivet - Er konstant varm og tenker bare på IS hele dagen - Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 8. mai 2006 #2270 Del Skrevet 8. mai 2006 Hvis det er noen trøst så tenker jeg også på is hele tiden. *nam nam* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 8. mai 2006 Forfatter #2271 Del Skrevet 8. mai 2006 Hvis det er noen trøst så tenker jeg også på is hele tiden. *nam nam* ← Godt at vi er flere! Min favoritt er Soft Shake med sjokoladesmak Også Sol-is da! Men jeg vet ikke om den fortsatt finnes jeg? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 8. mai 2006 #2272 Del Skrevet 8. mai 2006 Min favoritt er Soft Shake med sjokoladesmak ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 8. mai 2006 #2273 Del Skrevet 8. mai 2006 Is er jo utrolig godt da. Sælig når det er godt og varmt! Stor klem! Litt glad akkurat nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 8. mai 2006 #2274 Del Skrevet 8. mai 2006 Nydelige bilder av magen og Brage :grine2: :grine2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 8. mai 2006 #2275 Del Skrevet 8. mai 2006 Nå må jeg forresten ut og kjøpe nye BH´er IGJEN... Puppene er større enn noen gang før! Selv da jeg fullamma Brage! Lurer på hva jeg ender opp med når det kommer melk i dem også... Mannen er vedlig fornøyd da! ← :grine2: BIG MAMAS! Alt er bare kaos i dag! Jeg fant ikke bilnøkkelen da jeg skulle av gårde med Brage i morges. Leita overalt, men den var borte (og mannen hadde sin med seg på jobben…). Så vi måtte ta taxi til barnehage og jobb, det ble ikke akkurat billig, men vi kom oss i hvert fall dit vi skulle og jeg rakk akkurat mandagsmøtet på jobben. Men moroa stoppa ikke der nei. Plassen min har, uten at jeg har fått beskjed, blitt gitt tilbake til ei dame som har vært i svangerskapspermisjon. Og jeg har nå måttet flytte til en annen kontorplass, og har fått tildelt en helt håpløs PC uten telefontilkobling og med et riv ruskende galt tastatur (en kineser har sittet her tidligere…). Mandag morgen og jeg er helt kokeliko av alt stresset… ← Offa da! Hørtes ut som om det ble en strabasiøs og rotete start på dagen...ikke minst mye styr på jobb! Håper dagen imorgen blir meget bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 8. mai 2006 #2276 Del Skrevet 8. mai 2006 Den magen din er forøvrig helt riv ruskende herlig flott! Og tøyet til gulljenta kjempefint! Ikke minst er den kommende storebror "dødelig" sjarmerende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 8. mai 2006 Forfatter #2277 Del Skrevet 8. mai 2006 :grine2: :grine2: :grine2: Tusen takk Charmina og TT! Og gratulerer med jobben iingvild! Søndagsengel: Nå sier jeg natta... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 9. mai 2006 Forfatter #2278 Del Skrevet 9. mai 2006 I dag våkna jeg med skikkelig hodepine Prøver å jage den bort med mat, masse vann og litt kaffe. Været er aldeles nyyydelig, jeg må nok ha meg en is i dag! Bilnøkkelen min er og blir borte, men nå har jeg mannens nøkkel, og vi skal få slipt opp flere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 9. mai 2006 #2279 Del Skrevet 9. mai 2006 Håper hodepinen har forsvunnet og at du koser deg med en is Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 9. mai 2006 #2280 Del Skrevet 9. mai 2006 Så nydelig mage du har, og så søt Brage er da Jeg tenker også mye på is... Og de har jo sånn is-kiosk her, med hjemmelaget kuleis!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg