Gå til innhold

Gulljentas første dager

Fibonacci

Anbefalte innlegg

Erika er kjempefint. Tora og (det kommer vi til å bruke om Torstein får ei lillesøster en gang). Det er jammen meg vanskelig med navn altså.

Håper du får mulighet til å hvile bekkenet litt innimellom.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:troest: God bekkenbedring!

Fine navn dere har tygget på, synes jeg!

Hvordan ville du uttalt Erika? Som Mexico, eller Eureka (gode eksempler, I know :roll:)

Ellers synes jeg Embla er fint sammen Brage! De andre navnene er også fine - men jeg liker jo Ylva kjempegodt også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TORA er et nyyyydelig navn! :tommelsmil:

Det heter min skjønne niese på 6 år forresten! ;)

Erika er forøvrig fint det også altså! :Nikke:

Endret av -TeddyToria-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bekkenplager er noe dritt! Mitt plager meg ennå og det liker jeg dårlig! Men i forhold til min søster som sitter i rullestol av samme plage så skal jeg vel ikke klage noe særlig! Men det er skumle saker det der med bekkenet. Ikke noe å kimse av nei! Håper du ikke blir værre vennen min :klem:

Tora er nydelig synes jeg.Erika og Synne kjenner jeg så mange som heter.

Tora er både lett å si og vakkert å høre :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsener og navne-innspill alle sammen! :klem:

Vi liker Tora begge to, men det er bare det at det allerede er en Tore og en Tor i slekta... så det blir litt likt!

Mannen og jeg er nå enige om at vi bestemmer navnet når hun kommer ut og vi har blitt litt kjent med henne. :)

I morgen drar jeg HJEM! :hoppe:

Må stå opp midt på natta for å komme meg til flyplassen i god tid... kommer til å være helt skutt! :Gjesp:

Men å, så godt det skal bli å se igjen mine kjære og komme hjem til sitt eget liv. I helga skal vi ingenting, bortsett fra å pusle i hagen og bare kose oss! :tommel:

Ønsker dere alle en riktig god helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 uker

Lillesøster veier omtrent 1800 gram og er 38 cm lang. Kroppen vokser ikke like fort lenger, men hjernens vekst fortsetter i samme tempo. Antall nervesammenkoblinger i hjernen øker enormt!

Håret på hodet blir tykkere, og både tå-og fingernegler er ferdige. Øyebryn og øyevipper blir stadig lengre!

Hun har så dårlig plass i livmoren at hun må begynne å trekke beina opp i "fosterstilling". Det dannes mer fett under huden, og hun er i ferd med å få det typiske lubne nyfødt-utseendet.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mange fine navn dere har snakket om... :Nikke:

Så deilig at du skal hjem i morgen! :hoppe:

Og grattis med 32 uker! :danse:

Good helg! Hjemme! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Peony og Cr@sh! :klem:

Nå er jeg halvveis hjemme... sitter på Kastrup og surfer på nettet mens jeg venter på flyet til Sandefjord. Det første flyet mitt gikk halv 8 i morges fra Århus, og det var et stykke å kjøre taxi dit fra Viborg - den taxiregningen ble rimelig stor! Men heldigvis betaler jobben min :)

I natt våkna jeg i 2-tida av noen lyder som jeg ikke skjønte hvor kom fra. Det var stemmer, men veldig svakt. Klarte å sovne igjen, men våkna igjen kl. 3 av at jeg måtte på do... og så sto jeg opp litt før 4, for da klarte jeg ikke å slappe av lengre. Reisefeber!

Tror de lydene kom fra en radio eller noe... men hvem er det som har på en radio midt på natta da?? Ganske irriterende! :sinna:

Nå har jeg vært på Tax-free´en og kjøpt sjokolade til mannen og en caps til Brage. Flyet mitt går ikke før halv 11, så nå har jeg goood tid til å ta en dagbokrunde her inne :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå sitter du på flyet og det er kanskje i ferd med å ta av :)

Snart er du hjemme hos dine kjære!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsener og navne-innspill alle sammen! :klem:

Vi liker Tora begge to, men det er bare det at det allerede er en Tore og en Tor i slekta... så det blir litt likt!

Mannen og jeg er nå enige om at vi bestemmer navnet når hun kommer ut og vi har blitt litt kjent med henne. :)

Ikke så dumt nei!

Vi hadde jo så og si bestemt oss, før vi fant ut av vil ville vente av samme grunn som dere! Nå ble det jo det navnet som var mest oppe hele tiden til slutt allikevel; selv om JEG nok innerst inne synes Jacob var en tanke mer en Fabian enn en Jacob...men, nå er han jo bare Jacob-gullet vårt for alle penga! Vi er i allefall kjempefornøyd med navnevalget begge to! :tommel: Så får Fabian være et alternativ til en evt. neste gang! :Nikke:

Så kanskje blir det en Tora hos dere allikevel, selv om det finnes både en Tore og en Tor - begge de er jo menn, så jeg ville ikke tenkt så mye på det jeg. Tora i vår familie har både en onkel som heter Tore og en fetter som heter Torfinn...og det helt uten problemer eller at noen har tenkt på "likheten"! ;)

Men dere får se da vettu, om gulljenta er en Tora, en Ylva, en liten Erika eller noe annet! :hjerte:

Kose deg hjemme igjen med guttene dine!

God helg!

:klem:

...og ja; GRATULERER MED 32 UKER!!! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I´m home! :vinke:

Flyet var presist, og da jeg kom gjennom tollen sto mine kjære gutter og venta på meg! :hjerte:

Det var så godt å se dem, og å komme seg HJEM til huset (selv om det flyter her og mannen ikke har rukket å rydde og vaske, men det lar vi bare vente til i morgen!). :tommel:

Nå er jeg trøtt, og skal hvile meg litt!

Vi har spist rundstykker og mannen har gått ut med Brage for å være med på dugnaden i vel´et.

Senere i kveld skal mannen og jeg riktig kose oss! Skal lage biff med masse godt ved siden av, og se på Narnia på DVD.

Og så håper jeg at jeg ikke sovner på sofaen, men at vi kan ha en skikkelig kosestund i senga også *wink wink*

Brage er så søt! Han skal klemme meg hele tiden, og drar ut hårstrikken min så han kan kose med håret mitt :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må jeg forresten ut og kjøpe nye BH´er IGJEN... :roll:

Puppene er større enn noen gang før! Selv da jeg fullamma Brage! :sjokkert:

Lurer på hva jeg ender opp med når det kommer melk i dem også...

Mannen er vedlig fornøyd da! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Advarsel: bilderas!! :ler:

Først noen av magen min (tatt i dag 32+2):

gallery_4867_91_44147.jpg

Sett forfra:

gallery_4867_91_6628.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kjører jeg den første klesvasken med rosa babytøy! :hjerter_rundt:

Og så må jeg jo vise fram hva jeg har kjøpt til Vesla i Danmark! :tommel:

Body, bukse og lue i str. 56:

gallery_4867_73_40977.jpg

Og to pysjer i str. 50:

gallery_4867_73_9778.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så nydelig mage og nydelig klær!!!

Nå går det jammen meg fort til vesla kommer.. Kan tenke meg Brage gleder seg!

Ha en fin søndag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SÅ mange fine bilder! Magen din strutter jo så fint som bare det! :)

Kjempefine klær du har kjøpt til vesla :Nikke:

Ser ut som om Brage er stolt over lillesøsteren i magen :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjempe fine bilder! Er helt sikker på at Brage blir en kjempe flott og stolt storebror!

Søndagsklem fra iingvild

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...