iingvild Skrevet 6. juli 2006 #3061 Del Skrevet 6. juli 2006 Håper du får en fin dag! Har sendt deg pm. Om du ikke har fått mail om det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 6. juli 2006 #3062 Del Skrevet 6. juli 2006 Nydelig jente! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 6. juli 2006 Forfatter #3063 Del Skrevet 6. juli 2006 Linn3c, iingvild og *MissS*: Ylva er verdens største murmeldyr, dere! Måtte VEKKE henne kl. 10 i dag for å få i gang dagen! Da hadde hun sovet siden rundt midnatt dagen før! Ingen fare for søvnmangel hos oss foreldre her i huset nei! Siden det ble så sein start i dag, rakk vi ikke den åpne helsestasjonen. Istedet tar jeg og Ylva oss en tur innom jobben min! :-D Ønsker dere alle en flott dag i varmen! iingvild: jeg skal svare deg nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zenta Skrevet 6. juli 2006 #3064 Del Skrevet 6. juli 2006 Godt sovehjerte på lille Ylva tydeligvis Hun er helt nydelig Gratulerer kjempe mye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 6. juli 2006 #3065 Del Skrevet 6. juli 2006 Oi, så deilig at hun sover såmye da! :-D Ha en fin dag begge to! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 6. juli 2006 #3066 Del Skrevet 6. juli 2006 Det hørtes deilig ut med så god nattesøvn! Men jeg klager ikke, jeg har fått en medgjørlig unge (med stor matlyst, også på natta). Håper du har det hyggelig på jobben og får mye skryt for prinsessa (det er jeg sikker på du får, hun er jo nydelig!)! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Blå Skrevet 6. juli 2006 #3067 Del Skrevet 6. juli 2006 Fint å høre at det går bra med dere, og at hun har godt sovehjerte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 6. juli 2006 #3068 Del Skrevet 6. juli 2006 Er ikke alle jenter pappajenter da??? :klø: Jeg var i følge mamma så ekstremt pappajente at mamma nesten ble litt sjalu. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murf Skrevet 6. juli 2006 #3069 Del Skrevet 6. juli 2006 Du verden, vekke henne for å starte dagen??? Skal si det er godt sovehjerte på lille damen! (Litt godt å lese for oss kommende mødre at det ikke bare er skrekknetter i vente, kan jo få inntrykk av det når alle forteller historiene sine om da de fikk barn) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 6. juli 2006 Forfatter #3070 Del Skrevet 6. juli 2006 Zenta, Epica, miiip, fru Blå, Havfrua og Murf: SLIIIITEN!!! Har stått på hodet og pakket til den store gullmedalje! Vi drar på ferie i morgen formiddag! Skal avgårde til mannens hjemsted. Der samles storfamilien hans med alt av tanter, onkler, kusiner, fettere og deres barn om sommeren! Gleder oss spesielt til at niesa og nevøen vår skal få se Ylva for første gang! I morgen kveld skal mormoren hans feires, for hun fyller hele 92 år! Og på lørdag er det grillings og tradisjonsrik bocchia-turnering etterpå. Vi blir der ca. en uke tenker jeg... Blir nok ikke så ofte jeg kommer meg på nettet, men får nok lånt PC av og til. Kommer til å ta meg mye nett-fri hvis været blir bra! Det var kjempekoselig å dra innom jobben i dag. Alle var så betatt av Ylva, og kommenterte hvor liten og søt hun er! Ylva har sovet og sovet i hele dag. Hun våkner innimellom og spiser, og så bare sovner hun igjen. Lurer på om det er varmen som slår henne ut! Men jeg kan jo ikke ha på henne mindre klær enn hun allerede har! :klø: Brage hadde også veldig godt sovehjerte om nettene de første 3 månedene, men så begynte han å våkne mere! Så jeg vet at dette luksuslivet ikke nødvendigvis varer evig! I ettermiddag var vi hos foreldrene mine og spiste pizza! Jeg brant ut noen lydbøker på CD som de hadde liggende på PC´en. Det var "Kompani Orheim" av Tore Renberg, "Snø skal falle over snø som har falt" av Levi Henriksen og "Kim Novak badet aldri i Genesaretsjøen" av Håkan Nesser. Skal kose meg med å høre på dem i ferien! Ønsker alle KG-venner en fin sommeruke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 7. juli 2006 #3071 Del Skrevet 7. juli 2006 God tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 7. juli 2006 #3072 Del Skrevet 7. juli 2006 Så nyydelig jente du har LT!! Og for et sovehjerte da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 7. juli 2006 #3073 Del Skrevet 7. juli 2006 god tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 7. juli 2006 #3074 Del Skrevet 7. juli 2006 Så nydelig hun er!!! Jeg skjønner ikke hvordan alle disse babyene klarer å bli så innmari søte!! Jeg kunne sikkert sett på dem i timesvis! Alle de forskjellige uttrykkene de har og hvor fort de lærer seg ting og ja ALT! *sukk* Oisann høres ut som en ferie med fart i! Gleder meg til å høre om den! Er så spent på hvordan verdagene og feriedager med en sånn liten baby fungerer...Vi har ikke planlagt noen ferie i år,men jo mer jeg leser om alle som farter hit og dit med sine små nurk jo mer lyst får jeg til å dra noe sted jeg også! Ha en alldeles fortreffelig ferie!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest cecilia Skrevet 7. juli 2006 #3075 Del Skrevet 7. juli 2006 Hei hei! Innom og snikleser litt jeg.. Kjempekoselig å lese om Ylva Åsså så fiiin som hu er Heldig du som får sove på natta da. Her i huset er det litt opp og ned med nattesøvnen Ha ei fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 7. juli 2006 #3076 Del Skrevet 7. juli 2006 Håper dere koser dere med ferie!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 7. juli 2006 #3077 Del Skrevet 7. juli 2006 Kos dere på ferie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 8. juli 2006 #3078 Del Skrevet 8. juli 2006 Så vakker Ylva er og ikke minst flink til å sove God tur og kos dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 9. juli 2006 #3079 Del Skrevet 9. juli 2006 Jeg håper at dere har det bra på ferie og at dere koser dere med hele slekta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 9. juli 2006 #3080 Del Skrevet 9. juli 2006 Håper du koser deg på ferie!! Nyt dagene med dine to søte.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg