Gå til innhold

Gulljentas første dager

Fibonacci

Anbefalte innlegg

Heisann marthepia og Glossy! :klem:

Ja, det ER herlig å være tobarnsmor! Gled dere marthepia, og så krysser jeg fingrene for dere Glossy!

Mere Ylva-bilder kommer! :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her ligger hun og gjesper og titter mot vinduet:

gallery_4867_73_31238.jpg

gallery_4867_73_6171.jpg

gallery_4867_73_35867.jpg

Endret av La Traviata
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Utrolig vakker jente!!! :legrine: Synes nesten jeg så et lite smil på det andre babygym-bildet, jeg?! I hvertfall i øynene hennes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nyyyydelige bilder!

Tror jeg så fødselsannonsen deres i avisa idag? Det kan jo ikke være såååå mange som blir født på E6 ved Rygge?

(Litt sånn på siden, hvordan sender man inn en sånn annonse? Mail? Koster det noe?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for masse koselige hilsener jenter! :klemme:

Murf; Det stemmer at det var vår annonse ja! Jeg vet ikke helt hvor mye det koster, for moren min jobber i Aftenposten og setter det inn gratis ;)

I går kveld sovna Ylva i vogga kl. 10 om kvelden. Og så sov hun i ett strekk fram til halv 8 i morges! :hoppe:

Flinke soveprinsessa vår!

I dag har vi hatt hjemmebesøk av helsesøster. Hun hadde ikke noen vekt med seg, men hvis vi ville kunne vi gå på åpen helsestasjon i morgen og veie henne. Mulig vi gjør det bare for å få stilt nysgjerrigheten, jeg ser jo at hun har vokst, og bekymrer meg ikke for at hun får i seg for lite!

Vi fikk masse informasjon, og timer til 6 ukers kontroller og nyfødt-gruppe. Den gruppa ser ut til å kræsje litt med ferien vår... men pytt pytt. Kan ta det igjen senere!

Ellers i dag har jeg sortert mere klær... ble nesten ferdig med å sortere klær Brage har vokst ut av. Han har blitt så stor nå, det ser jeg jo ekstra godt når jeg har lillefrøkna.

Helsesøster kommenterte forresten hvor våken og oppmerksom hun er og at hun er veldig sterk i nakken! Hun løfter hodet skikkelig høyt av og til!

Nå sover hun, og jeg skal begynne på litt middag. Har noe karbonadedeig jeg må få brukt opp, så det blir karbonader i dag! :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig vakker jente!!! :legrine: Synes nesten jeg så et lite smil på det andre babygym-bildet, jeg?! I hvertfall i øynene hennes!

Ja, keg lurer på om hun prøver å smile litt faktisk! I stad når mannen holdt henne og jeg sto ved siden av og flørta med henne, synes jeg hun kom med et smil! Og mannen var enig! :ler:

Her er dokka vår mens hun trener i mageleie:

gallery_4867_73_15341.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av naturlige årsaker er jeg selvfølgelig altfor seint ute, men uansett: GRATULERER MED NYDELIGE LILLE YLVA!

Dere slo oss jammen på målstreken; tenk så gøy at tullene våre er født med bare en halvtimes mellomrom :legrine: Men for en fødsel da, La Traviata! :overrasket: En utrolig sterk historie - takk for at du delte den med oss!

Misunner deg Ylvas sovehjerte; her i huset får vi maks tre timer på øyet i strekk, og i natt holdt vi på helt til klokka fem før tulla sovna. Da var mamma ganske sliten :sove:

Kos deg videre med prinsessen i sommervarmen!

:klem: fra Fru B

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Wasabi

Endelig fikk jeg satt meg ned og kost meg med den utrolig spennende fødselshistorien din, LaTraviata!! Gratulerer med en fantastisk tøft gjennomført fødsel og en nyyydelig skjønn prinsesse! :babyjente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for skryt, fru Biscuit, TT og Wasabi! :klem::kyss:

Ylva har hengt i puppen i hele kveld! Føler meg som den reneste Dagros jeg! Soser rundt med puppestellet ute, for det er ingen vits i å pakke det bort når det bare må frem igjen med en gang! :ler:

Brage har ikke vært i form i dag. De sa i barnehagen at han hadde vært veldig sutrete... og det var han da han kom hjem derfra også. Men etter middag og litt kos foran Barne-TV ble han mer seg selv igjen. Jeg får litt vondt av ham innimellom, for jeg ser at han har behov for masse kos, spesielt fra meg, og jeg har ikke alltid mulighet til å bare være med ham... :cry:

Mannen er forresten så inn i granskauen forelska i Ylva at det er en fryd å se! :grine2:

Har en følelse av at hun blir pappajente jeg! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...