Gå til innhold

Gulljentas første dager

Fibonacci

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei og tusen takk for gratulasjonene alle sammen! :klem:

Har nå kommet hjem med turboprinsessa vår Ylva, som er vidunderlig vakker og med stor apetitt!

Fødselen gikk i 130 km/t som dere har hørt, det var utrolig intenst og ingen av oss rakk å tenke i det hele tatt. Far tok imot med bilen stående på nødblink på veiskulderen langs E6 ved Rygge flystasjon! Han var en knallflink jordfar, vi fikk t.o.m. diplom på sykehuset for innsatsen!

Det gikk ikke opp for oss hva som egentlig var skjedd før mange timer etterpå, men vi er utrolig letta over at det gikk bra alt sammen, det eneste som fikk lide var baksetet på bilen!

Ylva var ei stor jente på over 4 kilo, men selv om hun kom i ekspressfart så revna mor nesten ingenting, og føler seg i forbløffende fin form nå!

Har fått melk, og er utrolig sulten og tørst hele tiden. Prinsessa vil helst ligge med puppen i munnen hele natta, men hun sover da en del også. Temperament har hun, nå er det litt lyd her, så jeg må løpe!

Fødselsrapport kommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så masse!! :klem:

Fikk ikke med meg dette før nå, jeg, så nå har jeg masse interessant å oppdatere meg på :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk jenter! :klem::kyss:

Nå er begge barna i seng og mor kan få litt KG-tid :sjarmor:

Vil gjerne dele noen bilder med dere! :tommel:

Her er Ylva på pappas fang etter at vi var vel installert på sykehuset og hun var blitt målt og veid:

gallery_4867_73_10343.jpg

Hun sov nesten hele den første dagen!

gallery_4867_73_25201.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åhhhhh!!

Velkommen hjem, og gratulerer så mye med den lille :)

En herlig liten prinsesse. Kjempe søt!

Velkommen til verden lille Ylva :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes hun ligner en del på Brage, men hun har "sin egen" munn og nese!

Men hun har like mye mørkt hår som broren, og ansiktsformen er ganske lik!

Her er bilde fra Brages besøk i går (han hilser på med "klypa" si...)

gallery_4867_73_24029.jpg

Hva for slags underlig verden har jeg kommet til...?

gallery_4867_73_5445.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
:hjerter_rundt: så vakker hun er da, smelter jo helt en verpeklar Lucky i allefall :ler: Gratulerer så mye og velkommen hjem :klem:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun ser ut som en veldig bestemt liten froeken! ;) Saa moerk hun er i haaret - er det pappaen som er moerk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...