Nanella Skrevet 27. juni 2006 #2901 Del Skrevet 27. juni 2006 GRATULERER SÅ MASSE MED LILLE YLVA Det var litt av en rakettfødsel ja, jeg sitter her med tårer i øynene. Tenk at pappa selv fikk ta imot den vesle jenta si. Gratulerer også til Brage som har blitt storebror!! Blir morsomt å lese om tiden fremover nå. Kos dere masse!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 27. juni 2006 #2902 Del Skrevet 27. juni 2006 Nytt bilde av det lille vidunderet Hun sover nesten hele tiden, og er veldig flink til å suge også. Hele familien koser seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 27. juni 2006 #2903 Del Skrevet 27. juni 2006 Velkommen til verden vakre lille Ylva Gratulerer så masse til mor, far og storebror! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 27. juni 2006 #2904 Del Skrevet 27. juni 2006 Gratulerer så utrolig mye, for en fødsel! Jeg gikk og tittet på alle på sykehuset i helga, var en liten gutt der som lignet litt på Brage men så hent han vist Morten viste det seg etter hvert... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minnimy Skrevet 27. juni 2006 #2905 Del Skrevet 27. juni 2006 åååååhhhhhh fin prinsesse, gleder oss til rapport,blir ikke så lang,men spennende og høre hvordan fødsel i bil er. jeg hadde det kicket ett par dager etterpå,alt gikk så fort.... nyt dagene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 27. juni 2006 #2906 Del Skrevet 27. juni 2006 Nydelig jente! Ikke noe rosa fra meg, nei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 27. juni 2006 #2907 Del Skrevet 27. juni 2006 Gratulerer så mye med lille prinsessa di! Og hun var jo nyyydelig Var da nesten på gråten da jeg leste om fødselen i bilen, så liksom for meg faren som tar i mot dattera si Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moonchild Skrevet 27. juni 2006 #2908 Del Skrevet 27. juni 2006 Gratulerer med den lille gulljenta. For en minneverdig måte å komme til verden på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 27. juni 2006 #2909 Del Skrevet 27. juni 2006 Kjæreste deg vennen... Gratulerer så utrolig mye med lille skjønne prinsesse Ylva Jeg er helt himmelfallen, forelsket og hoppende glad på én gang...har ikke ord når det kommer til fødselen - fy flate så tøff du er! Hipp hurra for jenta og dere som har blitt en familie fire! Mange klemmer fra TT og Jacob´en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 27. juni 2006 #2910 Del Skrevet 27. juni 2006 Så herlig!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Gratulerer så mye med vesle Ylva!! For en skjønn liten tulle!! Og så dårlig tid som hun hadde da!!! En opplevelse dere aldri kommer til å glemme, det er sikkert! Så utrolig rørende at pappa måtte steppe inn som jordmor... Håper dere nyyyyter dagene fremover med den vesle tulla!! Gooood fra Madden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Furstina Skrevet 27. juni 2006 #2911 Del Skrevet 27. juni 2006 Men åååå så stilig hon är! Stort grattis till jenten La Traviata! och vilken snabb födsel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 27. juni 2006 #2912 Del Skrevet 27. juni 2006 Å guriland og herreminhatt og GRATULERER! Du er knalltøff! Det må jeg si var virkelig kjapt levert... Og så i BILEN, da! Dette blir en historie å fortelle barnebarna... Utrolig bra jobba! Så kjekt å høre at alt står bra til selv om starten ble litt dramatisk! Lykke til! :klem: VELKOMMEN TIL VERDEN! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 27. juni 2006 #2913 Del Skrevet 27. juni 2006 Og så glemte jeg å si: SÅ SKJØNN! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zenta Skrevet 27. juni 2006 #2914 Del Skrevet 27. juni 2006 Gratulerer så mye med den nydelige lille jenta Og litt av en rask fødsel da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 27. juni 2006 #2915 Del Skrevet 27. juni 2006 Gratulerer så mye med lille Ylva! Utrolig nydelig jente, det er helt sikkert. Også så dårlig tid hun fikk på slutten da, tenker det var litt hektisk i bilen der... Så fint at alt gikk bra. Flinke La Traviata og mannen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 27. juni 2006 #2916 Del Skrevet 27. juni 2006 Gratulerer med en nydelig jente. Gleder meg til den fødselsrapporten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wasabi Skrevet 27. juni 2006 #2917 Del Skrevet 27. juni 2006 Jeg sniker meg innom og gratulerer så mye med den nydelige jenta som kom til verden i full fart i natt! Ønsker dere all hell og lykke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 27. juni 2006 #2918 Del Skrevet 27. juni 2006 GRATULERER SÅ MYE! Skal si lille Ylva hadde hastverk! Dere har visst fått en utålmodig liten frøken Også så nydelig som hun er, blir rent babysyk her jeg sitter... Gleder meg til å høre mer om fødselen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 27. juni 2006 #2919 Del Skrevet 27. juni 2006 GRATULERER SÅÅÅ MASSE VENNEN!! Herlighet for en kanon start på livet. Skal si du og mannen er flinke. Håper dere koser dere masse med lilljenta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 27. juni 2006 #2920 Del Skrevet 27. juni 2006 Dette er en fødselsrapport jeg gleder meg til å lese! Hun er skjønn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg