Murmelmy Skrevet 27. juni 2006 #2881 Del Skrevet 27. juni 2006 Å, herregud for en kjapp levering!!! Skal merke meg oppskriften på hvordan få fart i en fødsel. Rask gange og sengekos med mannen Måtte le litt da jeg leste i Kverulas dagbok at du hadde født. Var nettopp innom SM og du har jaggu rukket å ta oppropet for i dag før du fødte NYDELIGE LILLE YLVA Kos dere masse... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eliza Skrevet 27. juni 2006 #2882 Del Skrevet 27. juni 2006 GRATULERER LA TRAVIATA!!! Snakker om rask fødsel! Skjønner godt at du ble litt lettere sjokkert - du hadde vel sikkert regnet med at du hadde litt bedre tid! Men det må jo ha vært en ganske fantastisk opplevelse for mannen din å ta imot barnet sitt selv (håper bare ikke han opplevde det som altfor dramatisk...)! Godt å høre at alt gikk bra, og at det står bra til med dere begge etter den noe dramatiske natten! Gleder meg til å lese fødselshistorien din! Kos dere på sykehuset! Klem fra Eliza Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 27. juni 2006 #2883 Del Skrevet 27. juni 2006 Gratulerer så masse. Utrolig å lese at lille Ylva er kommet til verden! Gratulerer til Brage som nå er storebror! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 27. juni 2006 #2884 Del Skrevet 27. juni 2006 Gratulerer med vakre, lille Ylva! For en flott jente dere har fått, og for en tøff mann du har! Det høres ut som om natten krevde litt av en innsats fra alle tre! Håper dere alle er i god form nå Gleder meg til å se og høre mer om denne unike begivenheten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 27. juni 2006 #2885 Del Skrevet 27. juni 2006 (endret) Oj, jeg glemte jo helt å gratulere til storebroren Brage. GRATULERER STOREBROR Og bare vent til du ser han igjen, da synes du plutselig at han er blitt såååå stor. Husker jeg trodde Henrik hadde fått de digre hendene og i det hele tatt var han plutselig blitt en kjempe Endret 27. juni 2006 av Charmina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leanora Skrevet 27. juni 2006 #2886 Del Skrevet 27. juni 2006 Gurimalla For en opplevelse og kjempegratulerer Ei nydelig lita Ylva Godt å lese at alt gikk bra til tross for fødsel i bilen. åååå tenk - nå er du ferdig og nå kan du bare sveve i lykkeland og mollkose deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 27. juni 2006 #2887 Del Skrevet 27. juni 2006 Gratulerer med prinsessa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 27. juni 2006 #2888 Del Skrevet 27. juni 2006 Blir helt sånn jeg!! Dette var moro, LT! Så spennende det må ha vært for mannen å ta henne i mot også.. Det er en opplevelse for livet! GRATULERER SÅ MYE MED NYDELIGE LILLE YLVA!!! Kos dere masse og jeg gleder meg til å høre fra deg! Stor klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 27. juni 2006 #2889 Del Skrevet 27. juni 2006 Hun er kjempeskjønn!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 27. juni 2006 #2890 Del Skrevet 27. juni 2006 Nå sitter jeg og griner!! Av glede, er så rørt! For en travel jente da! Gratulerer så masse La Traviata! Nyyydelig prinsesse!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 27. juni 2006 #2891 Del Skrevet 27. juni 2006 Åååå, jeg ble sittende med tårer i øynene nå GRATULERER SÅ MYE MED PRINSESSA!!!! Og skjønn er hun også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 27. juni 2006 #2892 Del Skrevet 27. juni 2006 Åh, herregud! Endelig er Lillesøster her.. og snakk om ekspressfart! GRATULERER MED DEN LILLE PRINSESSA, LA TRAVIATA!!! Jeg blir helt rørt, jeg... Tenk at pappa'n tok i mot jenta si selv! Kos dere nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 27. juni 2006 #2893 Del Skrevet 27. juni 2006 Dette ble sterk kost for ei som nettopp har stått opp!! Hadde allerede hørt rykter om at du fødte i bilen,men da jeg så for meg hele greia med pappaen som tok imot,da måtte jeg jo bare grine GRATULERER SÅ UTROIG MYE!!!!Og så skjønn som hun er.....*smelt* Lille Ylva....Helt utrolig! Kos dere mest i verden nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 27. juni 2006 #2894 Del Skrevet 27. juni 2006 ...*snufs*.... må bare tørke noen tårer her..... GRATULERER SÅ MYE MED LILLE PRINSESSEN!!!! Snakk om hastverk ut i verden! Håper dere får en fin sommer med storebror og lillesøster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest cecilia Skrevet 27. juni 2006 #2895 Del Skrevet 27. juni 2006 (endret) Gratulerer så masse med lillejenta, La Traviata Og for et nyyyydelig navn! Men er lettere sjokka jeg! I bilen liksom.. Det må jo ha vært en fantastisk opplevelse for far å ta imot jenta si da Bra alt gikk fint da! Endret 27. juni 2006 av cecilia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 27. juni 2006 #2896 Del Skrevet 27. juni 2006 ja her var det ekspress-levering Gratulerer alle fire! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 27. juni 2006 #2897 Del Skrevet 27. juni 2006 HER ER DEN LILLE PRINSESSA TIL LA TRAVIATA ← Måtte scrolle meg tilbake til bildet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mireya Skrevet 27. juni 2006 #2898 Del Skrevet 27. juni 2006 Oi, fødsel i bil! Gratulerer så mye, La Traviata-familien! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 27. juni 2006 #2899 Del Skrevet 27. juni 2006 Dette gikk unna ja!! Gratulere så mye mamma pappa og storebror! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murf Skrevet 27. juni 2006 #2900 Del Skrevet 27. juni 2006 Du verden! Her gikk det fort! Gratulerer med den lille prinsessen! Håper alt står bra til med tobarnsfamilien! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg