Gå til innhold

Gulljentas første dager

Fibonacci

Anbefalte innlegg

Gjest Gjesta

Hei på deg!

Høres ut som dere hadde en koselig kveld i går - deilig å kunne gjøre sånne ting sammen, blir sikkert lenge mellom hver gang når man har barn i huset. Men det er tydelig at du også savner Brage-gutten din veldig nå, og det er jo forståelig da! :)

Spent på om du har kjent no' mer til magen i natt - og det var moro å se bilde av den - ikke tvil om at det er no' inni der som snart må ut! :ler: FLOTT MAGE, LT! :hjerte:

Ha en god dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjempefin mage! Og stooor :) Heldigvis er hun rett rundt hjørnet! Jeg har ikke vært på kg på et par dager, og leste dagboka di i spenning, om slimproppen og alt. Men heldigvis gikk jeg ikke glipp av høydepunktet! :) Hørtes ut som dere koste dere i går! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Kverula og søndagsengel! :klem:

Her skjer det ikke stort for øyeblikket!

Mannen har endelig fått satt sammen klesskapet til Brage, jeg sovna ikkefør kl. 7 i dag morges og har sovet lenge utpå, vi skal kanskje ut en tur etterpå og så kommer jo gutten min hjem i ettermiddag! :hoppe:

Gjett om han skal få verdens beste mammakos da! :grine2:

Det har ikke kommet noe mere slim, så nå lurer jeg på om det skal skje noe mer i det hele tatt på noen dager... :roll:

Ser ikke ut til at planen om å føde i helga slo til nei! :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende, LT! Og så flott, og stor. mage du har nå :hjerte:

Snart kommer nok lillesøster (stille før stormen?) og som alle andre her gleder jeg meg til det. Spent på hvordan alt går og hvordan hun ser ut den lille prinsessa di. Masse masse lykke til!!!!

((((((((((FØDEVIBBER))))))))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg og sender masse fødevibber!!! Håper lille jenta snart kommer!!

((((((((((((((((((((((((((((føde)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

monja og Glossy: :klem::kyss:

Vet ikke hvor lenge jeg holder ut dette her! :sur:

Etter en liten spasertur i Drøbak sentrum, og besøk på Donald Duck-utstilling, klarte jeg neste ikke ta et eneste skritt til. Har sånn nedpress, det gjør vondt å bevege seg!

Men snart kommer Brage hjem, gleder meg sånn til å se det blide fjeset hans og få en go´klem! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1

Nå er det like før tenker jeg!! Så spennende! Magen din var fantastisk!

Tror jeg like så godt sier lykke til nå jeg. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg veldig igjen i det du skriver LT.

Krysser for at vi har dem løpet av uka :)

Jeg går nå på overtid :frustrert: utolmodig jeg, neeeeeeeei :overrasket: eller kanskje veldig :sur:

:klem: fra meg.

Kos deg med Brage-gutten og mannen din i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte skynde meg inn her for å se om det hadde skjedd noe mens jeg var borte :) Men det hadde det ikke.. Regner med at det ikke er så lenge før. Og nydelig mage som vanlig, LT ;)

Ha en fin søndagskveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rognebær

Gjett om jeg var nysgjerrig nå, da! :legrine: Men jeg skal i alle fall legge igjen MASSE fødevibber, jeg har dem fortsatt vibrerende rundt meg, føler jeg. :ler2:

(((((((((((((((((FØDEFØDE))))))))))))))))))))))))

Håper lillesøster kommer snart! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Det var kjempegodt å få Brage hjem igjen! Har lekt masse og kosa meg med ham. Han protesterte en del på å legge seg, men har roa seg nå!

I stad fikk jeg litt mer forhåpninger til action, for da fikk jeg noen vonde tak i ryggen, og det følte som det kom noe i trusa. Men det var bare vanlig utflod, og ryggvondtene slapp taket. Hvor lenge jeg skal gå sånn, er uvisst! :sur:

Må prøve å tenke på noe annet, ellers blir jeg bare sprø! :eeeh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Kanskje det hjelper litt når Brage har kommet hjem igjen - da kan du jo engasjere deg i han og ikke bare vente på at ting skal skje! ;) Skjønner at det må være fortærende å gå sånn og vente...

Krysser fingre for at det skjer no' i natt! ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Utrolig kjedelig å gå sånn å vente... Håper du klarer det noen dager til i tilfelle lillemor lar seg vente på.

Men skulle det skjer noe i natt så ; LYKKE TIL!!!!

Tar kveld her nå, men sjekker igjen i morra :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Kverula og Glossy! :klem:

Her sitter jeg fortsatt med stormagen min!

Men har sovet hele natta, småvåkna litt av vondter i ryggen og nedover rompa, men ikke vært oppe en eneste gang!

I går kveld kom det enda mere tykt, blankt slim. Nå har mannen og Brage dratt avgårde i barnehagen og på jobb.

Har noen tak innimellom, men det er ikke rier dette her, så jeg tror ikke det skjer noe mer ennå.

Har time hos jordmor kl. 13! Det blir spennende!

Endret av La Traviata
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er spennende å flge med i boka di for tiden altså! :legrine: Lykke til hos jordmor etterpå! Tror du hun sjekker modenhet/åpning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg overbevist om at hun kommer snart!

Å så spennende dette er!

Tenker på deg vennen. Kos deg hos jordmor.

DIGER klem til deg fra meg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...