iss Skrevet 22. juni 2006 #2781 Del Skrevet 22. juni 2006 Du skal hit til byn ja Pert når du kjører forbi meg da!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 23. juni 2006 Forfatter #2782 Del Skrevet 23. juni 2006 Skal prøve på det, iss! Kan visst glemme å få sove i natt. Har veldig mye kynnere, er svett og varm under dyna og i tillegg har Brage vært mye våken i kveld og i natt. Har prøvd "alt". Til slutt fikk han komme opp i dobbeltsenga, og om jeg var søvnløs fra før av ble det ikke akkurat bedre av å ha ham liggende på tvers mellom oss med hodet oppå hodet mitt... Så hvis dere ikke hører så mye fra meg i morgen er det nok fordi jeg ligger og sover og prøver å ta igjen tapt søvn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 23. juni 2006 #2783 Del Skrevet 23. juni 2006 Jeg skal til Fredrikstad iss! Tror Rognis er på Ullevål i Oslo! Men jeg vet at Grooo er på Fredrikstad, kanskje jeg treffer henne? Rognis har født på Ullevål, ja. Hils Grooo hvis du treffer henne!!! Håper på snarlig action hos deg også så du slipper alle de vondtene og å ikke få sove. (Ehum, jaja, man sover ikke så mye med en nyfødt i hus heller, men det er på en annen måte!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 23. juni 2006 #2784 Del Skrevet 23. juni 2006 Så hvis dere ikke hører så mye fra meg i morgen er det nok fordi jeg ligger og sover og prøver å ta igjen tapt søvn... ← Takk for advarselen....trodde nesten du var reist på sykehuset jeg nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 23. juni 2006 #2785 Del Skrevet 23. juni 2006 Håper du får masse masse søvn og hvile vennen min Tenker på deg hele tiden nå. Er så spent vet du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 23. juni 2006 #2786 Del Skrevet 23. juni 2006 Håper dere får en fin St.Hans feiring i kveld. Og tenk om det er i kveld hun kommer ut for å hilse på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 23. juni 2006 #2787 Del Skrevet 23. juni 2006 Nå er det din tur snart, LT! Rognis klarte jo å føde den ene dagen jeg ikke hadde nett denne uka, så nå håper jeg i hvertfall at jeg kan få med meg din fødsel! Ha en fin St.Hans! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 23. juni 2006 #2788 Del Skrevet 23. juni 2006 Tenker på deg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 23. juni 2006 Forfatter #2789 Del Skrevet 23. juni 2006 Takk for hilsener, alle sammen! Formen og humøret er mye bedre nå! Men så har jeg stort sett ligget og sovet i hele dag! Natta var jo en pine, som dere har skjønt. Jeg var oppe en stund, men da jeg skulle prøve å legge meg igjen starta sirkuset. Lillesøster romstrerte så fælt at det var helt umulig å sove. Skjønner ikke hva hun drev med jeg, hun pleier ikke å være fullt så propell! Men nå i dag er alt mye roligere, og jeg er uthvilt, dog fortsatt med vond rygg. Det hadde passa utrolig bra med fødsel i helga, for Brage skal være med foreldrene mine på hytta! Jeg må pakke noen siste ting for ham etterpå. Han kommer til å kose seg verre tror jeg. Han elsker å være sammen med dem! En hel helg er litt lenge, kommer nok til å savne ham masse, men jeg har store fødeplaner, og da er det jo kjekt at han allerede er hos barnevakten! Mannen foreslo at vi skulle gå ut og spise i kveld, for å feire St.Hans og sånt. Men jeg vet ikke om jeg orker å dra ut blant masse folk egentlig! Føler meg som en uelegant og oppblåst flodhest, og har nesten ingen klær som passer! Har mest lyst på en hjemmekveld jeg. Vi får se hva det blir til! I dag er jeg forresten 39 uker på vei! Og har passert mens-terminen... vil veldig gjerne føde snart, så dere kan godt sende meg noen vibber! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eliza Skrevet 23. juni 2006 #2790 Del Skrevet 23. juni 2006 ))))))))))Fødevibber(((((((((((( Skjønner godt at du ikke er så sugen på å dra på restaurant, men samtidig kan det jo være en grei måte å koble litt av på. Ellers er jeg veldig fan av kino de siste ukene før fødselen. Hvis filmen er sånn passe spennende så greier man iallefall å glemme termindatoer og sykehusbager en stakket stund! Kos dere på St. Hans-aften, og kos dere med barnefri helg. Og kanskje blir det fødsel...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 23. juni 2006 #2791 Del Skrevet 23. juni 2006 Kose dere med St.Hans-feiring og barnefri i helga! Og kanskje en liten fødsel innimellom også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 23. juni 2006 Forfatter #2792 Del Skrevet 23. juni 2006 Eliza og Kverula: Det blir fødepizza og hjemmekos på oss i kveld! Ryggen min er såpass vond at jeg ikke orker å gå ut og spise. Håper jo at det er et tegn på at noe skal skje snart... Nå har Brage reist avsted med foreldrene mine. Det føltes litt trist, men jeg vet jo at han kommer til å kose seg med dem på hytta! Likevel, han er jo gutten min! Vi har fått skattepengene i dag! Jeg får igjen 3000, mens mannen får 11 000, og attpåtil har han fått lønning i dag, så nå nyter vi følelsen av å være litt rike for en gangs skyld! Skal få mannen til å ta magebilde av meg etterpå! Den er ikke så fin lenger, for jeg har fått en del strekkmerker. Men det kan jo være siste sjans til å ta magebilde Jeg er i hvert fall helt klar for fødsel i helga, her skal det spises fødepizza med masse hvitløk, gås turer, og ikke minst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 23. juni 2006 #2793 Del Skrevet 23. juni 2006 Det har vært en herlig dag mtp penger her i huset i dag også, jeg fikk nemlig også igjen på skatten samt at lønninga også er på plass! Føler meg riiiik jeg også! Jeg husker jeg fortvila veldig da det første strekkmerket kom, men nå har det jo fått kompani, og jeg blåser i dem...de hører jo liksom med... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 23. juni 2006 #2794 Del Skrevet 23. juni 2006 Ha en koselig St.Hansfeiring med fødepizza!!! (((((((((((((((føde)))))))))))))))))) (((((((((((((((føde)))))))))))))))))) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 23. juni 2006 #2795 Del Skrevet 23. juni 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 23. juni 2006 Forfatter #2796 Del Skrevet 23. juni 2006 (endret) Kverula, Cr@sh og Charmina: Nå er jeg stappmett! Pizzaen blekjempegod, med masse hvitløk og chili oppi. Merka faktisk at kynnerne ble sterkere der jeg satt og spiste! Men det skal nok noe mer til for at det skal sette i gang noe på alvor tror jeg! Magen er så usannsynlig svær nå, og jeg blir ikke helt klok på den. Plutselig virka magen så høy øverst liksom! Føler at hun presser på ribbeina mine for første gang i hele svangerskapet! Men aktiviteten i magen er nå normal, og ikke full baluba sånn som i natt, da jeg nærmest ble dengt opp innenfra! Mannen ser kjedelig fotball, jeg løser kryssord (eller prøver å løse kryssord ) og lurer på om jeg skal strikke litt eller bare sløve... Endret 23. juni 2006 av La Traviata Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 23. juni 2006 #2797 Del Skrevet 23. juni 2006 Ikke no' mer action eller? *spent* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 23. juni 2006 Forfatter #2798 Del Skrevet 23. juni 2006 Ingenting på gang her - nå køyer vi! Natta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 24. juni 2006 #2799 Del Skrevet 24. juni 2006 Bare innom og sjekker om du har dratt på føden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 24. juni 2006 Forfatter #2800 Del Skrevet 24. juni 2006 Da hadde jeg SMS´a deg da vet du Heidi76! Er oppe for å ta noe mot halsbrann - jeg får det ikke så ofte, men det var sikkert pga den sterke pizzaen vi spiste i kveld! Og så kommer det en del slim her... *gruble, gruble* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg