Gå til innhold

Gulljentas første dager

Fibonacci

Anbefalte innlegg

Nei, dessverre du! Du ligger nok et hakk foran meg! :ler:

I dag har jeg forresten mens-termin! :hoppe:

Ikke at det betyr noe som helst altså. Men det vil i hvert fall si at det bare er 11 dager igjen til UL-termin! :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Rognebær

Oi, her kom en ny! :overrasket:

Mensterminen min hjalp ikke, den var to dager før UL-termin... :ler:

Men gøy med menstermin likevel! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsener og vibber, Kverula, Rognebær, Pondusa og iingvild! :klem:

Puh... skikkelig svett nå!

Har satt i gang klesvask, skifta på dobbeltsenga vår, hengt opp et bilde og prøvd å sette sammen og gjøre klar tvillingvogna. Vi satte den jo sammen da vi kjøpte den, men så demonterte vi den igjen og satte den i boden for den tar jo en del plass. Var såvidt jeg huska hvordan det skulle gjøres, nå har jeg ordna med setet til Brage og skal montere på bag´en til lillesøster.

Vogna er så lett å trille at det er en fryd! Og den går akkurat gjennom inngangsdøra vår! :hoppe:

Ellers merker jeg lite tegn til noe fødsel her. Bare denne ryggvondten som ikke slipper taket! Og så er jeg suuulteeen! :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppe: for menstermin!!! Det er klart den er betydningsfull! :tommelsmil:

Kan tenke meg det blir stas å trille rundt med tvillingvogn i sommer :)

Endret av søndagsengel?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, den er jo en milepæl i svangerskapet, absolutt!

Men jeg tror ikke hun kommer i dag, hihi. Da må hun skynde seg!

Bilde av tvillingvogn med bag og ny stelleveske kommer! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fin vogn! Og tenk at det er menstermin i dag...jeg mener vel egentlig at den er mer riktig enn UL termin, jeg da... :sjenert:. Det er jo stor forskjell på hvordan leger/jordmødre tar målene, så det kan variere ganske ofte. Og vi som kjenner kroppene våre, vet som regel når man har EL. Men, men...

Grattis med vel overstårr menstermin, bare elleve dager igjen til UL teminen :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cr@sh, murmelmy og minnimy: :klem:

Flott at dere liker vognen! :tommel:

Gleder meg til å trille med den selv, den er så fin å trille. Tar liten plass sammeslått også. Jeg liker også det at babybag´en vender mot den som kjører. Det som kan være et minus er at bag´en er ganske liten, med tanke på vinterpose og sånt. Men ryggen kan tas helt ned på sportsvogndelen, og med kalesjen slått opp blir vogna ganske lun likevel.

Er ikke helt i toppform i kveld. Sliten, trøtt og litt lei. Mer og mer vondt i ryggen! Argh! Hvis ryggen blir verre nå, vet jeg nesten ikke hva jeg gjør! :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vogna var kjempefin og super praktisk. Der kommer nok gullungene til å like seg ja tenker jeg!

Huff så leit at ryggen er så vond!Håper lillepia kommer ut snart nå så du slipper alle plagene.

Tenker på deg!

Kjempeklem fra Charmisen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! :)

Sovet OK i natt, men ryggen er ikke helt god (bedre enn i går da) og magen er veldig stram hele tiden.

Sitter og dytter i meg litt frokost, og etterpå skal jeg ut og handle rammer til barnehagebildene som vi fikk i går! De ble fine!

I går kveld fikk jeg vasket badet, det var deilig å få det gjort. Så i dag tror jeg det blir minimalt med husarbeid. Muligens baker jeg noen rundstykker ellre scones!

Ha en fin dag alle sammen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...