Fibonacci Skrevet 21. juni 2006 Forfatter #2741 Del Skrevet 21. juni 2006 Nei, dessverre du! Du ligger nok et hakk foran meg! I dag har jeg forresten mens-termin! Ikke at det betyr noe som helst altså. Men det vil i hvert fall si at det bare er 11 dager igjen til UL-termin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 21. juni 2006 #2742 Del Skrevet 21. juni 2006 Jeg vil jo ikke si at mensterminen er helt ubetydelig da! Kanskje det blir noe midt i mellom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 21. juni 2006 #2743 Del Skrevet 21. juni 2006 Oi, her kom en ny! Mensterminen min hjalp ikke, den var to dager før UL-termin... Men gøy med menstermin likevel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 21. juni 2006 #2744 Del Skrevet 21. juni 2006 Innom med kruttsterke ((((((((((((fødevibber)))))))))) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 21. juni 2006 #2745 Del Skrevet 21. juni 2006 Ønsker deg en riktig god ettermiddag! Spis masse is! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 21. juni 2006 Forfatter #2746 Del Skrevet 21. juni 2006 Takk for hilsener og vibber, Kverula, Rognebær, Pondusa og iingvild! Puh... skikkelig svett nå! Har satt i gang klesvask, skifta på dobbeltsenga vår, hengt opp et bilde og prøvd å sette sammen og gjøre klar tvillingvogna. Vi satte den jo sammen da vi kjøpte den, men så demonterte vi den igjen og satte den i boden for den tar jo en del plass. Var såvidt jeg huska hvordan det skulle gjøres, nå har jeg ordna med setet til Brage og skal montere på bag´en til lillesøster. Vogna er så lett å trille at det er en fryd! Og den går akkurat gjennom inngangsdøra vår! Ellers merker jeg lite tegn til noe fødsel her. Bare denne ryggvondten som ikke slipper taket! Og så er jeg suuulteeen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 21. juni 2006 #2747 Del Skrevet 21. juni 2006 (endret) for menstermin!!! Det er klart den er betydningsfull! Kan tenke meg det blir stas å trille rundt med tvillingvogn i sommer Endret 21. juni 2006 av søndagsengel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 21. juni 2006 Forfatter #2748 Del Skrevet 21. juni 2006 Joda, den er jo en milepæl i svangerskapet, absolutt! Men jeg tror ikke hun kommer i dag, hihi. Da må hun skynde seg! Bilde av tvillingvogn med bag og ny stelleveske kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 21. juni 2006 #2749 Del Skrevet 21. juni 2006 *venter på bilde* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 21. juni 2006 Forfatter #2750 Del Skrevet 21. juni 2006 Her er bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 21. juni 2006 #2751 Del Skrevet 21. juni 2006 For en snedig vogn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 21. juni 2006 #2752 Del Skrevet 21. juni 2006 Så fin vogn! Og tenk at det er menstermin i dag...jeg mener vel egentlig at den er mer riktig enn UL termin, jeg da... . Det er jo stor forskjell på hvordan leger/jordmødre tar målene, så det kan variere ganske ofte. Og vi som kjenner kroppene våre, vet som regel når man har EL. Men, men... Grattis med vel overstårr menstermin, bare elleve dager igjen til UL teminen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minnimy Skrevet 21. juni 2006 #2753 Del Skrevet 21. juni 2006 den vognen digget jeg veldig smart løsning.kult. skal si du får gjordt ting med magen din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Biscuit Skrevet 21. juni 2006 #2754 Del Skrevet 21. juni 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 21. juni 2006 Forfatter #2755 Del Skrevet 21. juni 2006 Cr@sh, murmelmy og minnimy: Flott at dere liker vognen! Gleder meg til å trille med den selv, den er så fin å trille. Tar liten plass sammeslått også. Jeg liker også det at babybag´en vender mot den som kjører. Det som kan være et minus er at bag´en er ganske liten, med tanke på vinterpose og sånt. Men ryggen kan tas helt ned på sportsvogndelen, og med kalesjen slått opp blir vogna ganske lun likevel. Er ikke helt i toppform i kveld. Sliten, trøtt og litt lei. Mer og mer vondt i ryggen! Argh! Hvis ryggen blir verre nå, vet jeg nesten ikke hva jeg gjør! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 21. juni 2006 Forfatter #2756 Del Skrevet 21. juni 2006 Hei til fru Biscuit også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 21. juni 2006 #2757 Del Skrevet 21. juni 2006 Vogna var kjempefin og super praktisk. Der kommer nok gullungene til å like seg ja tenker jeg! Huff så leit at ryggen er så vond!Håper lillepia kommer ut snart nå så du slipper alle plagene. Tenker på deg! Kjempeklem fra Charmisen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 21. juni 2006 #2758 Del Skrevet 21. juni 2006 Kjempestilig vogn!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 22. juni 2006 Forfatter #2759 Del Skrevet 22. juni 2006 Heisann! Sovet OK i natt, men ryggen er ikke helt god (bedre enn i går da) og magen er veldig stram hele tiden. Sitter og dytter i meg litt frokost, og etterpå skal jeg ut og handle rammer til barnehagebildene som vi fikk i går! De ble fine! I går kveld fikk jeg vasket badet, det var deilig å få det gjort. Så i dag tror jeg det blir minimalt med husarbeid. Muligens baker jeg noen rundstykker ellre scones! Ha en fin dag alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 22. juni 2006 #2760 Del Skrevet 22. juni 2006 Super flott vogn! Ønsker deg en riktig fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg