Gå til innhold

Gulljentas første dager

Fibonacci

Anbefalte innlegg

Hei Cr@sh, Rognebær, søndagsengel og Skytte! :klem:

Jeg er hjemme, og har bare sovet i dag! Har grusomt vondt i ryggen.

I morgen har jeg fysioterapi, så hvis jeg fortsatt er her da, håper jeg hun greier å løse opp litt baki der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oj, oj! Dette blir close race, du :ler: Blir spennende å se hvem av oss som "forsvinner" først! Holder en liten knapp på deg, jeg er jo førstegangsfødende og burde vel regne med å gå over termin. Selv om jeg ikke vil :sur:

God bedring med ryggen, og hold oss oppdatert!

Stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: Riktig god bedring med ryggen! Håper du får en god behandling imorgen som styrker ryggen og pusher lillesøster ut............!!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rognebær

Satt og så på TV, og så ble jeg så nysgjerrig på hvordan det sto til her at jeg måtte løpe rett inn og sjekke... :ler: Håper du slipper å slite mer med den ryggen nå... Burde det ikke heller være rier?

Kom an, lillesøs!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann Epica, fru Biscuit, Skytte, Rognebær, Madden og April! :klem:

Virker som kroppen min har tatt seg en pause med fødegreier nå. Istedet har jeg fått skikkelig hodepine... :tristbla:

Vi spiste pannekaker til middag i dag. Det var godt! Og rundt Barne-TV tider hørte jeg isbilen utafor! Da bare græbba jeg med meg Brage og løp ut! Kjøpte en pakke med solbær-is og en stor en med saft-is! :sikle:

Er helt is-o-man for tida, selv om det aller varmeste været har gitt seg for en stund!

Nå er Brage i seng. Mannen er på IKEA, og hodet mitt verker. Har tatt to Paracet nå, og håper det gir seg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest miiip

Huff, jeg håper hodepinen gir seg. Og at ryggvondtene enten blir til ordentlige rier eller at fysioterapauten kan ta kverken på dem.

LYKKE TIL hvis noe skjer snart! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oi oi ting skjer her,men ikke gøyt når kroppen lurer deg.....

jeg skal følge med deg,kjempe spennende,håper hodepinen gir seg.

det er litt rart å ha to stk i hus nå,men foreløbig går det overraskende bra.herlig lite nurk.

det sies at fødsel nr to er den beste,det stemte på meg,håper din også blir bra. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rognebær

Så det var derfor du nevnte isbilen, altså... :ler:

Isoman? Kjenner igjen den der... :sjenert: Håper hodepinen din gir seg! :kose:

(((((((((((((FØDEFØDE))))))))))))))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper ryggen blir fort bedre... Nå kan det jo ikke være lenge til lillesøster kommer ut!

Det er sååå spennende å følge med her inne! :hoppe:

(((((((((((((føde))))))))))))))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Is er deilig! Og kanskje har du ekstra lyst på det nå når du er gravid? Husker at jeg fikk meg isbitmaskin jeg når jeg var på det kvalmeste med Martine for da knasket jeg isbiter i ett :ler: Og siden har jeg fortsatt med det.

Mannen ser fotball og jeg sitter som vanlig her da.Kan ikke si de fotballgreiene er det jeg bryr meg mest om nei!

Håper lillegullet har det bra, og at bittelillegullet kommer ut snart. Er jo så spent på å få se bilde av henne vet du.

Tenker masse på deg vennen min.

Stor klem fra Charmisen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsener alle sammen! :klem:

Rekker nok ikke innom dere alle akkurat nå, men setter veldig stor pris på at dere er innom og skriver hilsener! :kyss:

Nå har jeg vært ute og gått en tur i raskt tempo! Ga på litt ekstra gass i oppoverbakkene, og kjente det godt i magen og ryggen. Det var deilig med frisk luft!

Etterpå skal mannen få bidra med litt mere modning... :humpe:;)

Planen er nå å ta en sånn kveldstur hver dag, helst litt lengre for hver dag, og legge inn de verste oppoverbakkene Drøbak kan by på. Og dem er det nok av!

Nå har jeg spist min 4. is i dag... :rodme:

Mannen har fått dilla på å bruke blenderen vår nå forresten. Han lager smoothies og milkshake rett som det er. Noe jeg setter stooor pris på! :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Rognebær

Hvordan gikk det med modningen? ;) Høres lurt ut med litt gåturer, om ikke annet så for å få opp kondisen til den store styrkeprøven! Med unntak av i går, har jeg faktisk også vært ute og gått hver eneste dag siden torsdag. Ikke akkurat for å sette i gang fødselen, men det har jo vært noe å gjøre på, da... Litt ærender og sånt.

Det er så spennende å følge med! Lillesøster, kom ut! :babyjente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Så flott at vi er gravide på sommern dere, sånn at vi kan fråtse i IS! :sikle: Og gå "modningsturer" uten fare for å sli på glattisen. ;)

Håper ting skjer i dag - kanskje du og Rognebær kunne føde på samme dag, hadde blitt superspennende for oss andre i hvertfall! :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere, Rognebær og Kverula! :klem:

Jeg har faktisk sovet godt i natt, bare avbrutt av doturer (som nå har fordoblet seg i forhold til før) og at jeg drømte så ekkelt. Og så har jeg vondt i rompa, av alle steder! :hoho:

Var på fysioterapi i stad, det løste vel opp litt, men fortsatt ganske vondt. Etterpå dro jeg i butikken og handla bl.a. Soft Shake-bøtte så etterpå skal jeg kose meg! :sjarmor:

Kverula: vi får prøve å synkonisere oss, Rognis og jeg! Kanskje det blir et realt "fødekappløp"! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...