Fibonacci Skrevet 15. juni 2006 Forfatter #2661 Del Skrevet 15. juni 2006 Charmina, Cr@sh, Rognebær og Glossy: Ikke no´action her gitt! Bare det vanlige, dvs. brukte lang tid på å sovne, og har sovet utover dagen i dag, litt murringer og magen er konstant hard, men lite kynnere. Rognbær: Det var visst kampene tidligere på dagen han var så misfornøyd med. Tyskland-Polen hadde han tippa uavgjort, men så scora jo Tyskland i siste minutt, så da ble det jaggu feil det også! Må bare smile av ham, for han blir så barnslig betutta! Ha en fin dag alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 15. juni 2006 #2662 Del Skrevet 15. juni 2006 Besteforeldredag og ekstra kos med mammaen sin hørtes bare så godt ut!! Du er nå altså en super mamma! Morsomt med litt shopping ja Greit å få unna det meste nå når hun kan komme når som helst! Håper du slipper for mye vondt inatt og at du får sovet skikkelig godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 15. juni 2006 #2663 Del Skrevet 15. juni 2006 Ååå, så spennende! Nå går det jammen meg fort til vesla kommer Jeg leser her så ofte jeg kan, men er ikke alltid like flink til å legge igjen hilsen.. Som du ser, har jeg ikke fått ordna noe med sånn bilde signatur. Har ikke fått lastet ned riktig program tror jeg.. Ha en fin torsdag og en deilig helg! Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 15. juni 2006 Forfatter #2664 Del Skrevet 15. juni 2006 Skytte: Jeg håper at Brage synes jeg er en bra mamma også! Mannen dro alene på IKEA, for jeg orka ikke. Kynnerne satte inn igjen, og så er magen så stram og vond hele tiden, og ryggen verker sånn at jeg stort sett har ligget rett ut mesteparten av dagen. Det eneste jeg har gjort er å vaske en maskin med tøy! Jeg plages av pollenet nå, det gjør meg nok ekstra trøtt i tillegg til at jeg er mega-ultra-gravid! *flodhest-smiley* Trappa vår er fiks ferdig! Så nå er det fritt fram for lillesøster! Men det skjer neppe noe mer her før neste uke. Mens-terminen er neste onsdag, mannen har tippa fredagen (d.v.s. St. Hansaften) mens jeg tror hun kommer en gang mellom søndag 25. og onsdag 28.! Ingen av oss er visst innstlit på å gå over i juli måned... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 15. juni 2006 Forfatter #2665 Del Skrevet 15. juni 2006 Klem til April også! Kan hjelpe deg med signatur hvis du vil! Send meg en PM Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 15. juni 2006 #2666 Del Skrevet 15. juni 2006 Nå var jeg jammen meg spent her, på om det hadde skjedd noe håper du får en natt med lite vondter og en god natts søvn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 15. juni 2006 Forfatter #2667 Del Skrevet 15. juni 2006 Auau... har fått mer og mer vonde tak i magen i kveld. Hadde akkurat en som jeg virkelig måtte konsentrere meg om å puste meg gjennom! Men den varte veldig kort da! Satser på at dette er modningsrier eller noe sånt. Skal legge meg med en varmepute på magen og ta noen Paracet. Natta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 16. juni 2006 #2668 Del Skrevet 16. juni 2006 Ojoj... etter det du skrev i går kveld... så kanskje det kan ha skjedd noe i natt? Det er så spennende å komme inn her for tida... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 16. juni 2006 Forfatter #2669 Del Skrevet 16. juni 2006 Åh, for en natt! Sovna rundt, 12, men våkna i 2-tida igjen og hadde så vondt! Prøvde å sovne igjen, men det ble ikke mye sammenhengende søvn i natt gitt. Skal gå og legge meg igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 16. juni 2006 #2670 Del Skrevet 16. juni 2006 Håper du føler deg bedre! Kanskje noe skjer snart......................... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 16. juni 2006 #2671 Del Skrevet 16. juni 2006 Håper du føler deg bedre! Kanskje noe skjer snart......................... ← Tydelig at det er noe i gjære her... Spennende! Spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markblomsten Skrevet 16. juni 2006 #2672 Del Skrevet 16. juni 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 16. juni 2006 #2673 Del Skrevet 16. juni 2006 Tydelig at det er noe i gjære her... Spennende! Spennende! ← Kanskje det skjer noe nå.........!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 16. juni 2006 #2674 Del Skrevet 16. juni 2006 Oioioioioi, La Traviata! Dette er S P E N N E N D E ! Hva var det jeg sa! Nå må du samle krefter og slappe av, håper du får sove litt... Jeg tipper det skjer noe veldig snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Biscuit Skrevet 16. juni 2006 #2675 Del Skrevet 16. juni 2006 Oisann! Her går det unna, skjønner jeg! Håper for din skyld at det skjer noe om ikke så mange dager, sånn at du slipper å holde på på denne måten altfor lenge. Skjønner at jeg nok har det altfor bra til å være i nærheten av noen fødsel... fra Fru B Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 16. juni 2006 #2676 Del Skrevet 16. juni 2006 Hei vennen min! Nå er det jammen spennende her inne altså! Kommer den bittelille prinsessa snart tro? Synes ikke det er lenge siden du skrev at du var gravid igjen jeg og nå ser hun jammen snart dagens lys! Håper du har det fint vennen min. Tenker masse masse på deg. Kjempeklem fra Charmisen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 16. juni 2006 #2677 Del Skrevet 16. juni 2006 OIII! Spennende! Kanskje du holder på å føder nå, eller at en liten jente har sett dagens lys Venter i spenning!! Koselig at du vil hjelpe meg, skal få ordnet det snart hvis du ikke har blitt for opptatt da Stor klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 16. juni 2006 Forfatter #2678 Del Skrevet 16. juni 2006 Hei jenter! Ta det helt rolig, jeg driver ikke og føder, men takk for at dere følger med og tenker på meg! Jeg hadde riktignok noe jeg vil kalle en ri da jeg lå og slappa av i stad. Sånn rygg-ri som jeg hadde sist. Den vekket meg, og jeg tenkte auau, var det sånn det var å ha rier, dette er jeg ikke sikker på om jeg vil! Men det kom ingen flere, og jeg sov videre! Det kan jo hende det ikke er langt unna, men det passer litt dårlig nå i helga, for foreldrene mine, som skal passe Brage når vi må på sykehuset, er på hytta. De har sagt at vi bare må ringe, når som helst på døgnet, hytta ligger bare en times kjøring unna, men mye kan skje på én time... Velger å tro at hun har fornuft nok til å vente til neste uke! Lurer på om vi skal grille i dag også jeg? Det blåser en del, men været er jo så fint. Skal handle litt etterpå, og så hente Brage i barnehagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 16. juni 2006 #2679 Del Skrevet 16. juni 2006 OI nå begynner det å bli skikkelig spennende her inne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 16. juni 2006 #2680 Del Skrevet 16. juni 2006 Weeee!!! Så spennede!! Jeg blir helt Håper du får ei fin helg uten for mange vondter evt med ei lita tulle i armene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg