Fibonacci Skrevet 6. juni 2006 Forfatter #2581 Del Skrevet 6. juni 2006 Minnimy: Du har rett i at ting har roet seg hos meg i det siste! Merker en del murringer, og masse nedpress, men antall kynnere har gått veldig ned! Får noen "tak " i magen av og til, men de kommer bare enkeltvis og gjentar seg ikke. Merker helt klart at det nærmer seg og at kroppen trener, men ellers legger jeg ikke mer i det! Felicity: Rart dette her ja! Snart er vi mammaer til to små nurk! :grine2: Mannen snakket med svigerfar her i stad. Han er på seiltur til Skottland for tiden, og ville høre hvordan det gikk her og med "Frøya" som han kaller lillesøster. Han er sannsynligvis fortsatt bortreist når hun kommer... litt synd, så på en måte håper jeg hun venter til juli med å komme! Men på en annen side så vet jeg ikke om jeg orker å gå så lenge... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 6. juni 2006 Forfatter #2582 Del Skrevet 6. juni 2006 Tar tilbake det jeg sa om at kynnerne har roet seg. Nå er de i gang igjen... Men jeg bryr meg ikke! Så det så! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 6. juni 2006 #2583 Del Skrevet 6. juni 2006 Tar tilbake det jeg sa om at kynnerne har roet seg. Nå er de i gang igjen... Men jeg bryr meg ikke! Så det så! ← Du vet hvordan det gikk med Palmen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 7. juni 2006 #2584 Del Skrevet 7. juni 2006 Håper du får en fin dag, LT! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 7. juni 2006 #2585 Del Skrevet 7. juni 2006 Håper Brage er bedre i dag slik at han kommer seg på karneval. Ble det Supermanndrakt på han til slutt?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 7. juni 2006 Forfatter #2586 Del Skrevet 7. juni 2006 Peony: Har ikke skjedd noe mer her, bortsett fra mye kynnere og dårlig søvn i natt! søndagsengel: Takk vennen! Heidi76: Brage er i barnehagen i dag! Iført Robin Hood-hatt og grønne klær! Han var kjempestolt! Sovet dårlig i natt som sagt... I tillegg til kynnerne hadde jeg veldig menssmerter i ryggen. Og våkna med hodepine og kvalme... Mannen leverte Brage i dag, så jeg fikk sove litt utover. Nå føles ting bedre! Har planer om å gå en liten tur i dag, og ellers se hva jeg orker av husarbeid. Go´klem til dere som er innom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markblomsten Skrevet 7. juni 2006 #2587 Del Skrevet 7. juni 2006 Husk på at du må passe på å slappe av og lade opp litt også nå da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 7. juni 2006 #2588 Del Skrevet 7. juni 2006 Robin Hood var jo en kjempeide! Og jeg skjønner godt at du ikke orker å vente helt til juli! Men du... det er jo faktisk ikke lenge til uansett! Væææ! :grine2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 7. juni 2006 #2589 Del Skrevet 7. juni 2006 Håper du ikke har så masse plager i dag og at du får en fin dag vennen min. Også håper jeg at du får masse søvn og hvile. Også gleder jeg meg sånn til lillejenta di kommer ut Jeg har mobilen min på rett utenfor soverommet om natta nå da mammaen til dagbarnet mitt akkurat har begynt svangerskapspermisjonen sin og jeg skal ta henne når foreldrene skal avgårde på klinikken. De har ikke familie her så da sa jeg at jeg kunne stille opp. Så nå venter jeg på gutten deres og jenta di. Så du kan tro det er spennende hver gang mobilen gir lyd fra seg Ha en strååååååååålende dag snuppelupp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 7. juni 2006 Forfatter #2590 Del Skrevet 7. juni 2006 Markblomsten: Joda, jeg gjør det også! Rognebær: Det har du jammen rett i! Charmina: Så spennende med mammaen til dagbarnet ditt! Men du kan ta det rolig med hensyn til meg så lenge altså... jeg tror ikke hun kommer før slutten av juni! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 7. juni 2006 #2591 Del Skrevet 7. juni 2006 Hellu... Håper du har en fin dag... og at kynnerne har gitt seg litt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 7. juni 2006 #2592 Del Skrevet 7. juni 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 7. juni 2006 #2593 Del Skrevet 7. juni 2006 håper kynnerne gir seg litt Men er nok bare kroppen som trener, ikke lenge igjen nå LT Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 7. juni 2006 #2594 Del Skrevet 7. juni 2006 Hei hei! Så fin vugge dere har ja! Og kjempesøtt sengetøy til godjenta dere venter! Ikke lenge til hun ligger nedi der og spreller...*sukk* Huff...som stakkars Brage skulle plages da...Må da være måte på uvelheter hos en sånn sjarmis! Får virkelig håpe han er i sitt gamle jeg igjen snart! Også Robin Hood da! Han er jo bare sååå goood!!! Det høres veldig slitsomt ut med den formen din..jeg hadde vært kjempenervøs jeg! Men du har jo prøvd det før! Og at du i tillegg fungerer med mann og barn og resten ja det beundrer jeg! Tror jeg er litt pinglete...eller så blir jeg like hardfør når jeg får øvd meg litt med en baby og hvordan livet blir da. Skal hilse og si jeg spekulerer mye om dagen! Og leser med stor entusiasme i bøkene deres om hverdagen med barn! Jeg gleder meg villt for tross alt som kan skje og alle de mindre koselige tingene,så får dere så godt frem hvor mye fint man opplever! Nå har jeg kanskje bablet nok her i boka di... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 7. juni 2006 Forfatter #2595 Del Skrevet 7. juni 2006 Cr@sh, Charmina, LinKri og Skytte: Det er bare å bable i vei her inne Skytte! Det setter jeg bare pris på! Magen til Brage er ikke helt god altså Da jeg henta ham i barnehagen kjente jeg en ikke så veldig god lukt. Og det var en GAMMEL bæsjebleie altså... ekkel som fy! Tok like godt og bada ham, så er han rein og fin til fotografering i morgen! Har hatt veldig mye menssmerter i dag, og vært mer svimmel også, selv om jeg har begynt å ta mer jerntilskudd og passer bedre på hva jeg spiser! :klø: I morgen kommer det forresten noen flyttefolk med et piano til oss! Pianoet er min søsters, og det er min kusine som har hatt det de siste åra da søsters er student og bare har en liten hybel, og våre foreldre har begrensa plass de også. Nå skal kusina mi flytte, og har ikke plass til pianoet... og vi fant ut at vi skulle ta det! Så i kveld må vi flytte rundt og ordne plass til det i stua nede. Ingen av oss spiller riktignok, men Brage kommer garantert til å hamre løs en god del, og jeg har spilt orgel, så kanskje jeg skulle lære meg litt piano også? God kveld folkens! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 7. juni 2006 #2596 Del Skrevet 7. juni 2006 Hehe, kan du legge ut lydklipp av Brages pianokonserter??? Hm.. Eller kanskje ikke....??? *ler* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 7. juni 2006 #2597 Del Skrevet 7. juni 2006 Hehe, kan du legge ut lydklipp av Brages pianokonserter??? Hm.. Eller kanskje ikke....??? *ler* ← Ja, det hørtes ut som en god ide Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 8. juni 2006 Forfatter #2598 Del Skrevet 8. juni 2006 Brages pianokonserter vil nok arte seg noe atonalt og moderne, tror jeg! I dag er en kjip dag så langt. Føler meg sååå tung, treig, trøtt og lei! Sovet dårlig i natt, pga kynnere som ikke vil gi seg. Drømte masse tull, våkna noen ganger pga vonde tak i ryggen, var ikke klar for å stå opp i det hele tatt! Og så mannen da, som ikke skjønner bæret. Jeg sa at jeg var trøtt og hadde sovet dårlig, og han lurte på om det var snorkinga hans som hadde holdt meg våken! HAHAHA! Hadde det bare vært det, skulle jeg vel greid å stoppe det på et vis! Jeg er ikke akkurat nådig på det området... Men selv om jeg tok noen Paracet etter hvert i natt, etter 2 timer med søvnløshet pga kynnerne, så hjalp det ikke et dugg. Har levert Brage i barnehagen, og sitter her med frokost og kaffekopp og venter på pianofolka. Etter at de har vært her, skal jeg legge meg til å sove igjen! Og nåde den kynneren som kommer og prøver å forstyrre meg altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Biscuit Skrevet 8. juni 2006 #2599 Del Skrevet 8. juni 2006 Uff, det høres ut som om du har hatt en mindre hyggelig natt... Fy til slemme kynnere og teit rygg Håper du får sove litt nå på formiddagen Det blir jammen spennende å se når knøttene våre bestemmer seg for å komme! Jeg har fått det for meg at jeg ikke kommer til å gå over termin, men vi får se. Det er nok lurt å forberede seg på det "verste", dvs midten av juli en gang Ønsker deg en bedre dag enn hva starten skulle tilsi, og sender deg en stor Fru B Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 8. juni 2006 #2600 Del Skrevet 8. juni 2006 Jeg ønsker meg piano! Har prøvd å lære meg litt, men har bare orgel å øve på. Når jeg blir rik ( ) så får jeg kjøpe meg et i "selv bursdagsgave". Håper du får en fin dag, og får hvilt deg godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg