Skytte Skrevet 4. juni 2006 #2561 Del Skrevet 4. juni 2006 Oi så mye som skjer hos deg! GRATTIS MED 36 UKER!! (eller 37 og vel så det!) Ikke kjekt å høre om lille Bragegutten..håper formen tar seg opp kjapt! Men bra at du er bedre og tar det mer med ro!Det er nok alfa omega! Jeg er så spent på når tulla kommer! Nesten sikker på at det ikke er så veldig lenge til!Ikke at jeg vet hva jeg snakker om da men FIIIINE magen også! Håper dere har en god søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 4. juni 2006 #2562 Del Skrevet 4. juni 2006 Huff... kjedelig med en Brage i dårlig form. Håper det går fort over... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 4. juni 2006 #2563 Del Skrevet 4. juni 2006 Hei! Lenge siden jeg har vært innom nå. Blir spennende framover nå, virker jo nesten som om lillesøster vil ut snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 4. juni 2006 Forfatter #2564 Del Skrevet 4. juni 2006 Hei på dere Skytte, Cr@sh og Rosin! Nå har vi jammen vært flinke her. Har rydda og sortert klær, skifta på sengene, støvsugd og vaska gulver, flytta vogga inn på soverommet vårt, vasket den og redd den opp med fint rosa og hvitt sengesett! Her er noen bilder: Det er svigerfar som har snekra vogga. Brage har brukt den, og nå kommer den til nytte igjen! Rosa sengetøy for en liten prinsesse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 4. juni 2006 Forfatter #2565 Del Skrevet 4. juni 2006 Brage har ganske høy feber nå. Over 39 Liker det ikke! Han fikk Paracet, og har nå sovet en god stund. Spiser nesten ikke. Jeg har vondt i ryggen nå, så det er vel best å ta en pause. Skal snart begynne å grille flintstek! I kveld har jeg planer om å strikke ermer til babyjakka. Ble ferdig med bolen her om dagen, og ermene er jo så korte så det tar nok ikke så lang tid når jeg først kommer i gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 4. juni 2006 #2566 Del Skrevet 4. juni 2006 Åh... så nydelig vogge... Flinke dere er som står på og ordner opp - men pass på å ikke slite deg helt ut... Kos dere med flintstek... Håper Brage blir raskt frisk... aldri koselig med syke barn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 4. juni 2006 #2567 Del Skrevet 4. juni 2006 Nydelig vugge og sengetøy! Tenk, nå er det ikke lenge til den lille prinsenssen ligger der :grine2: Håper formen til Brage bedrer seg! Sikkert ikke moro med syke barn, og spesielt ikke når man selv er sliten og høygravid!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 4. juni 2006 #2568 Del Skrevet 4. juni 2006 Så mye du får gjort om dagen da. Kjempefin vugge du har gjort klar til lillesøster. Håper vi får se bilde av hentesettet du strikker når det er ferdig også. Hvordan går det med klokkestrengen til Brage forresten? Håper han er bedre i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 4. juni 2006 #2569 Del Skrevet 4. juni 2006 Hei snuppeluppa mi Så koselig vugge. Ligner på den som mine unger har lagt i som babyer. Oj, det høres mer og mer ut som om lillesøster vil ut snart ja. Spennende dette her. Og jeg leste jo at dere hadde , og da regner jeg med at du vet at det kan være med på å sette en fødsel igang Det rådet gav jordmoren min meg om jeg kom på overtid. Sperm kan være med på å sette igang en fødsel sa hun.Lurer på om hunhadde rett for vi det ikke så lenge før Henrik meldte sin annkomst 3 uker før tiden. den kaken du hadde oppskrift på hørtes vidunderlig ut gitt! Men klarer du å rulle den som en rullekake :klø: Ha en fin pinse fortsatt! Stor klem fra Charmisen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 5. juni 2006 Forfatter #2570 Del Skrevet 5. juni 2006 (endret) Cr@sh: Takk for det vennen! Formen til Brage virker bedre i dag. Søndagsengel: Nei, syke barn er aldri noe moro. Heldigvis er det fridag og mannen er hjemme! Heidi76: Klokkestrengen har jeg ikke fått gjort noe særlig med i det siste! Men det gjenstår ikke så mye. Skal nok legge ut bilde når ting er ferdige, fikk strikka en del i går mens vi så på X-Men 2. Charmina: Jeg vet at kan sette ting i gang ja, foreløpig gir det meg bare murringer riktignok! Den kaka ble kjempegod ja! Litt vanskelig å rulle den sammen, men det gikk da på et vis! I natt hadde jeg noen skikkelige vondter i ryggen og nedover beina, men det var bare noe jeg registrerte langt inni drømmeland, så jeg føler meg ikke alt for ødelagt. Men har vondt i ryggen! Brage våkna tidlig og ville ikke roe seg igjen! Prøvde å ta ham over i senga vår, men han bare kravla ut og begynte å rugge på vogga til lillesøster, skru radioen på full guffe osv. Virker som formen hans er bedre heldigvis! Han kjennes ikke varm ut lengre. Men han er trøtt igjen nå. Og så har han begynt med en festlig ting ved middagsbordet. Sitter og sier "æsj!" hele tiden... Det kan bli morsomt når vi er i middagsselskaper framover... God 2. pinsedag alle sammen! Endret 5. juni 2006 av La Traviata Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 5. juni 2006 Forfatter #2571 Del Skrevet 5. juni 2006 Det ble middag hos mamma og pappa i dag. Mors kjøttkaker! Brage virker ganske ok nå, litt sutrete i perioder, men han har ikke feber lengre, og spiste hele 3 skiver til kvelds. Formen min har ikke vært noe særlig i dag. Føler meg rett og slett trøtt og slapp, svimmel og hoven. Har en del kynnere og nedpress, men det er ikke noe uvanlig over det. Skal snart køye, er bare så sliten... Mannen har satt i stand sykkelen sin og festa på Brages sykkelsete i dag, så nå mangler det bare sykkelhjelm til godgutten og så er de klare for tur! I morgen er det BÅDE planleggingsdag i barnehagen og jordmortime for meg... så mannen blir hjemme til jeg har fått vært på den JM-timen (heldigvis ganske tidlig). Så går det slag i slag utover i uka: Onsdag: Åpningsfest i barnehagen med karneval (skal prøve å få tak i antrekk i morgen) + fysioterapi for meg Torsdag: Fotografering i barnehagen. Fredag: Må innom jobben en tur og rydde pulten, pakke bort tingene mine etc. Permisjonsstart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 5. juni 2006 #2572 Del Skrevet 5. juni 2006 Hei vennen Så bra at Brage er på bedringens vei.Det var godt å høre. Travel uke også ser jeg. Nå må du nå være flink også da til å slappe litt av innimellom. det blir jo travelt ok om en stund vet du. Det blir festlig med æsj rundt middagsbordet ja synes jeg hører han Den gutten som jeg passer sier også det når han får mat og jeg må bare le av han. Martine sitter derimot og sier nam nam og stapper alt inni munnen for så å plukke alt ut igjen når det er sånn passelig tygget og lekkert på utseende...............så jeg vet nå ikke helt hva som er verst jeg Ha en fin ukestart da vennen min. Følger spent med hver gang mobilen piper jeg nå Stor klem fra Charmisen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 6. juni 2006 #2573 Del Skrevet 6. juni 2006 Ha en kjempe fin uke. Blir moro å se bilde av Brage fra karneval. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 6. juni 2006 #2574 Del Skrevet 6. juni 2006 Åhh så herlig vugge lillemor skal sove i. kjempe søt!! Grattis med nådd permisjonstid. Blir noen spennende uker fremover ja... Jeg følger iallefall spent med Håper Brage føler seg bedre etterhvert! Ha en super dag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 6. juni 2006 Forfatter #2575 Del Skrevet 6. juni 2006 (endret) Charmina, iingvild og Glossy: Brage er ganske bra i dag, men han spiser litt lite, og sov litt ekstra lenge (det var deilig det!). Jeg har vært hos jordmor, og her er tallene: Uke: 36+4 Vekt: 78,5 (+ 13,5 kg totalt) BT: 120/70 Hb: 10,0 Urin: Neg. Ødem: 1 Leie: HB Fl./min: 130 Hb´en er litt lav... jeg har jo tatt hemojern siden uke 20, men bare 1 om dagen, så nå må jeg øke til 3 om dagen... men hvis det kan gjøre at jeg føler meg mindre trøtt og slapp, så gjør jeg gjerne det. Supert vær i dag! Endret 6. juni 2006 av La Traviata Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 6. juni 2006 #2576 Del Skrevet 6. juni 2006 Er det ikke supert med sånne skikkelige solskinnsdager? Fine tall fra jordmor, da! Og så DEN fine vogga! Den så utrolig koselig ut. Og utrolig stas å ha en hjemmelaget en! Den kommer jo til å bli et virkelig klenodium som kan gå i arv i generasjoner, den der. Hva slags antrekk blir det på Brage til slutt? På karnevalet, altså? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 6. juni 2006 #2577 Del Skrevet 6. juni 2006 Har rydda bort det meste av mine ting på kontoret i dag jeg, rare greier ja... Vikaren har jo vært der sammen med meg en måned snart, og jeg skal fortsatt være der denne og neste uke men følte det var greit å få fjerna litt ting og tang nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 6. juni 2006 Forfatter #2578 Del Skrevet 6. juni 2006 Rognebær: Vi har fått tak i en Robin Hood-hatt, og så skal han ha grønne klær på seg! Han syntes hatten var veldig stas å ha på! Grooo: Rart med permisjon ja, det nærmer seg termin for oss begge nå! Brage har jo virka bedre i dag, men i stad kasta han opp middagen... og han hadde en litt løs bæsjebleie tidligere i dag. Skjønner ikke hva dette her er for noe jeg altså. Først feber i noen dager, og så magegreier? :klø: Håper ikke dette ødelegger for karnevalet i morgen og fotograferinga på torsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minnimy Skrevet 6. juni 2006 #2579 Del Skrevet 6. juni 2006 heisann. jeg er like spent når jeg kommer inn her om det er noe som har skjedd eller er i gang,men det ser ut som at det har roet seg hos deg eller?sa jordmor noe om at det er klart eller lign? sønnen din blir herlig i robin hood utsyr. det er veldig mye som går nå og spesielt når han går i barnehage,vi har hatt det meste når hun begynte der,noe drit. lykke til og ta vare på deg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicity Skrevet 6. juni 2006 #2580 Del Skrevet 6. juni 2006 Hei hei. Er innom for å si hei bare jeg. Ikke lenge igjen nå "Fnis" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg