Skytte Skrevet 1. juni 2006 #2541 Del Skrevet 1. juni 2006 Ja du er virkelig en av dem som fortjener å slappe av for fullt nå fremover! Du må bare utsette og delegere bort så mye som mulig! Åååå så heldig Brage er som får kle seg ut!! Jeg var alltid pippi eller sjørøver...Litt sånn barsk og kranglevoren har jeg visst vært hele min tid Håper du får utbytte av mer avslapning sånn at du slipper så mye vondt! Unner deg alt godt her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 1. juni 2006 Forfatter #2542 Del Skrevet 1. juni 2006 Håper du har noen sladrevenner her på KG også. ← Jeg har jo Peony, som på SM, og så har jeg jo mob.nr. ditt Heidi76, så jeg sender nok melding til begge to når noe skjer! Stor klem til Skytte også! I dag har det vært veldig mye nedpress og stikninger, pluss menssmerter i magen og ryggen. Noen få kynnere, som har vært vonde og som jeg må puste meg gjennom. Jeg tror hun har sunket enda lengre ned i bekkenet nå (hvis hun synker enda lengre ned, ramler hun jo ut!). Jeg føler at jeg går med en diger vannmelon mellom beina... vralter avgårde som en annen gås! I kveld har jeg fått strikket en del på babyjakka til lillesøster. Mamma er ferdig med buksa, og holder på å strikke sokker. Det blir kjempefint tror jeg. For stort til å være hentesett (0-3 mnd, tilsvarer vel str. 56 tror jeg) men blir garantert mye brukt utover sommeren og tidlig høst! Men nå er det snart leggetid kjenner jeg. Natta folkens! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 2. juni 2006 #2543 Del Skrevet 2. juni 2006 Hei godjenta Så bra at du fikk den sykemeldingen, men det regnet jeg jo med da! Og tenk at du snart skal bli tobarnsmamma :grine2: :grine2: Du kan bare glede deg for det er vidunderlig. Men også travelt nok da innimellom.Skal ikke nekte for at jeg av og til har mest lyst til å pakke inn begge ungene og sende dem til langtvekkistan eller noe Ta godt vare på deg selv og sleng deg på sofaen med beina høyt og nyt dagen Kjempeklem fra Charmisen Jeg vil også være sladrevenn........................................... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 2. juni 2006 #2544 Del Skrevet 2. juni 2006 Jeg synes det høres ut som om det kan skje noe når som helst, jeg! Jeg føler i alle fall IKKE at jeg går med en vannmelon mellom beina, så jeg er sikker på at du føder før meg! Godt at du fikk sykemelding for den siste uka - nå trenger du å komme til hektene igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 2. juni 2006 #2545 Del Skrevet 2. juni 2006 Ønsker deg en god helg, så får du slappe av og ta vare på deg selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 2. juni 2006 #2546 Del Skrevet 2. juni 2006 Hei!! Jeg ser at du har vært innom meg og derfor kommer jeg inn hit nå... Du skrev hos meg at du satser på at mannen min kommer seg mtp bleieskift. Idag tidlig snakket han om helgetur med kompis for å besøke en annen kompis til høsten/sommeren en helg. Det sa jeg han skulle få lov til, men da skal han ha skiftet minst 3bleier og jeg skal ha vært borte hos en venninne i neone timer mens han har knøttet før han reiser. Så får vi se om den guleroten virker oppmuntrende.. Ha en fortreffelig dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 2. juni 2006 #2547 Del Skrevet 2. juni 2006 Håper du får en deilig og avslappende helg! Det fortjener du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 2. juni 2006 Forfatter #2548 Del Skrevet 2. juni 2006 Charmina: KLART du skal få være sladrevenn! Mente ikke å glemme deg vennen! Hehe, regner med at livet som tobarnsmamma kan by på mange utfordringer ja! Rognis: Vær ikke for sikker på at jeg føder først altså... flergangsfødende kan visst gå med masse sånne tegn i ukesvis! Calla: Tulipan: Høres ut som en bra deal det med bleieskiftene. Det er klart han må kunne skifte på tulipanløken når mammaen er borte! Lykke til! I dag har jeg jammen sovet lenge! Ignorerte at jeg egentlig var sulten på frokost, og bare koste meg i senga. Snart skal jeg på fysioterapi, og etterpå skal jeg pusle litt her i huset. Vi får besøk i morgen, og da er det greit at det ikke ser så aller verst ut... God pinsehelg til alle som er innom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 2. juni 2006 #2549 Del Skrevet 2. juni 2006 Håper du får en kjempe fin helg, med masse avslapping. Du får sende Brage og mannen ut på gutteutflukt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 2. juni 2006 #2550 Del Skrevet 2. juni 2006 God helg familien LT!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 2. juni 2006 Forfatter #2551 Del Skrevet 2. juni 2006 Cr@sh, iingvild og Skytte: I dag er jeg 36 uker på vei! (eller 37+3 iflg. mens-terminen...) Lillesøster veier omtrent 2700 gram og er 44 cm lang. Fordøyelses-og tarmsystemet er fortsatt relativt umodent. Nå utgjør fettlaget omtrent 15 prosent av vekta, men huden ser lyserosa ut til tross for fettlaget, fordi blodårene ligger så nær hudoverflaten. 28 dager igjen til termin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 2. juni 2006 #2552 Del Skrevet 2. juni 2006 Det er så koselig å følge med på dere! Skal bli spennende å se når Vesla føler hun vil ut og oppdage verden. God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 2. juni 2006 Forfatter #2553 Del Skrevet 2. juni 2006 Takk for hilsen, Ciara! Slenger med et nytt magebilde jeg... godt synlig den kulen der kan man si! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 2. juni 2006 #2554 Del Skrevet 2. juni 2006 Jeg har jo Peony, som på SM, og så har jeg jo mob.nr. ditt Heidi76, så jeg sender nok melding til begge to når noe skjer! ← Jaaaaa, jeg vil gjerne være sladris også altså. Fiiiine magen din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 2. juni 2006 #2555 Del Skrevet 2. juni 2006 Virkelig en fin kul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 2. juni 2006 #2556 Del Skrevet 2. juni 2006 FOR en vakker mage :grine2: :grine2: :grine2: Og tenk at det ligger et ferdig lite menneske inni der :grine2: Livet er ganske utrolig. Er spent på hvordan personlighet din lille prinsesse vil få når jeg tenker på hvor ulike mine to barn er. Skulle jo nesten ikke tro de hadde samme foreldre.Henrik rolig,kjærlig,omtensom,tenkende, trenger masse søvn..........så Martine, turbo,ikke kosete for det har hun jo ikke tid til, ikke forsiktig, ikke tenkendemen gjør alt og tenker etterpå, trenger minimalt med søvn! Er det ikke rart at to sånne kommer fra samme sted da? Men av utseende er de jo kjempelike på hverandre da. Håper dere får en kjempefin Pinse vennen min! Og jammen bra jeg fikk være sladrevenn altså STOR klem fra Charmina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 3. juni 2006 #2557 Del Skrevet 3. juni 2006 For en fin mage!! :grine2: Jeg savner magen litt jeg, altså! Selv om det er veldig mye bedre å ha fått han på utsiden! Nå er det bare kort tid igjen til du har termin, og det skal bli så spennende!!!!! Ha en deilig pinsehelg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 3. juni 2006 Forfatter #2558 Del Skrevet 3. juni 2006 (endret) Heidi76, Cr@sh, Charmina og søndagsengel: I dag er formen min bedre enn på lenge! Har hatt veldig lite kynnere i det siste. Helt tydelig at det hjalp å ta det mer med ro! Litt murringer har jeg, men ikke plagsomt mye. Nå er jeg innstilt på at det ikke skjer noe mer før i slutten av juni! Mannen og jeg hadde en koselig kveld sammen i går. Han lagde indisk gryte (den ble temmelig sterk!) og vi så litt på Bislett Games og X-men. Det hele ble avrundet med massasje av hverandre og litt I dag har jeg kost meg masse med Brage, mannen har dratt for å handle mat til pinsehelga, og jeg skal sette i gang med denne kaka her når han kommer tilbake fra butikken: Rappa fra TeddyTorias dagbok: Hvis jeg ikke husker helt feil så var det 6 eggehvitter og 3 dl sukker som piskes stivt også mot slutten så vispes inn en pose vaniljesauspulver (certo) som brukes til koking. Marengsen fordeles på bakapapir i en stor langpanne og stekes på 175°C i 20 min. Når du tar den ut fra ovnen så legg ett kjøkkenhåndkle over kaken og en rist oppå der og hvelv den ut av langpannen og la den få ligge på rist og avkjøle seg (uten bakepapiret på selvfølgelig). Til fyll brukte vi en boks fløte som vi pisket til krem og en kurv jordbær som vi delte opp og la utover kaken. Når fyllet var fordelt så rullet vi den sammen nesten som en rullekake ved hjelp av kjøkkenhåndkleet også hadde vi enda en kurv jordbær som vi fordelte rundt kaken på fatet. Strø gjerne litt melis over og litt finhakkede mandler. Den smakte bare helt herlig på KG-treffet hos Heidi76 forrige søndag. Håper jeg får den til, for etterpå får vi besøk av foreldrene mine og lillesøsteren min som har kommet hjem for sommeren nå, og så kommer en venninne av oss på grilling i ettermiddag, og da blir det kake til dessert (og så har visst mannen planer om å lage rabarbrasuppe også!) Riktig god pinseaften til alle! Endret 3. juni 2006 av La Traviata Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 3. juni 2006 Forfatter #2559 Del Skrevet 3. juni 2006 Og hurra for miiip som nå har fått gutten sin! :grine2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 4. juni 2006 Forfatter #2560 Del Skrevet 4. juni 2006 Brage har feber og er ikke i form stakkars! Han begynte i går, eller egentlig fredag kveld, bare at da skjønte vi ikke hva som var i veien, han våkna mange ganger om kvelden og bare gråt. Vi hadde masse besøk i går, venninnen vår overnatta til i dag og reiste i formiddag. I går kveld grilla vi, spiste rabarbrasuppe til dessert og så på "Madagaskar" på DVD. Jeg begynte å mistenke at et eller annet var på gang, for jeg fikk plutselig sånn diaré (det var et fødetegn hos meg sist) og masse menssmerter med nedpress som varte utover natta. Men til slutt sovna jeg da! Våkna én gang av en kraftig kynner, og et par ganger av Brage. Er litt trøtt i dag... Nå har mannen lagd milkshake og når jeg får fart på meg skal jeg skifte sengetøy, rydde i en diger kleshaug og begynne å gjøre i stand vogga til lillesøster. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg