Gå til innhold

Gulljentas første dager

Fibonacci

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Madden

Innom med en god :klem: ! Som tiden flyr da vennen...du er jo snart fødeklar jo!! :overrasket:

Ha en flott onsdagskveld snuppa! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med pulk! Det høres så koselig ut! :) Kanskje du slipper å gå over termin med lillesøster? Det hadde vel vært deilig? Dagene over termin var de lengste dagene jeg har opplevd! Gikk du over med Brage?

Kos deg med fri og avslapping i morgen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Så kjekt at dere har fått tak i tvillingpulk. Ikke lenge før Brage kan begynne å gå på ski selv heller. :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: og :kyss: til alle godjentene mine!

Tvillingpulken er nå i hus! :tommel:

Brage skal nok få ski til bursdag eller jul tenker jeg. Håper vinteren neste år byr på mange skimuligheter.

Søndagsengel: Jeg håper også hun kommer litt før/rundt termin! Har tro på slutten av juni, og er absolutt ikke innstilt på å gå langt uti juli måned med stor mage...

Brage kom 4 dager etter UL-termin han. Det var jo ikke så lenge over, men det føltes sånn da!

Det murrer i magen min! Føler meg klar for senga. Og i morgen har vi fri og skal bare kose oss hjemme!

God natta snupper :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper dere koser dere masse i dag! Det er godt å ha litt fri sammen. Vi skal bare kose oss i dag, selv om det er et par huslige ting som må gjøres også..

Ha en fin dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

April: :klem: Ja, det blir vel litt husarbeid her også. Svigermor ringte og sa fra at hun tar seg tur over hit i løpet av dagen, så da må jeg jo ordne litt her!

Ellers har jeg sovet lenge, og det var jammen deilig! :sove:

Er så spent på om miiip er i fødsel nå! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Skytte! :klem:

Svigermor har vært her med niesa vår på 6 år, og hun og Brage har kost seg masse sammen. Været var ganske bra, så de var masse ute. Hadde kjøttboller til middag, og rabarbragrøt til dessert!

Formen min har ikke vært noe særlig i dag. Lurer på om det er en reaksjon på fulltidsjobbing de siste dagene. Har hatt vondt i bekkenet, mye mensmurringer og kynnere og følt meg kvalm og utrolig slapp. Orket ikke middag, men bør vel dytte i meg noen brødskiver.

Og så hjelper det ikke akkurat at jeg er tett i nesa og hoster masse heller da... :roll:

Nå har jeg plutselig fått det for meg at det blir styrtfødsel når vesla bestemmer seg for å komme ut. At vi ikke rekker fram, at mannen ikke rekker hjem, at hun blir født her hjemme eller i bilen på vei til sykehuset etc.

Jeg er vanligvis en rolig person som ikke bekymrer meg så mye, men akkurat dette plager meg litt! Mannen min jobber jo et stykke unna, og bruker ca. tre kvarter på å komme seg hjem, og vi bor 50 minutter unna sykehuset...

Og hvis det er i verste rushtrafikken om ettermiddagen kan ting ta enda lengre tid...

Derfor håper jeg det starter om natta/tidlig om morgenen så vi bare kan dra rett til sykehuset etter å ha fått barnevakt til Brage.

Rart hva man skal bekymre seg om altså... :klaske:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger alle kluter til jeg og buster for at det ikke blir noen styrtfødsel på stuegulv eller i bil! :) Det går nok så bra så! :Nikke: Det er bare sånne dumme tanker som gjerne kommer luskende...hadde en del av dem selv jah... :sur:

Skal skremme dem bort jeg!!!

:frustrert::frustrert::frustrert:

*husj husj*

:grine2:

Håper nesen din "åpner" seg, at du får en god natt og føler deg piggere i morgen!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ante ikke at det fantes tvillingpulk engang jeg :ler: Det er jo kjempepraktisk da. Og ungene koser seg jo oppi der!

Mmmmm rabarbragrøt er noe av det beste jeg vet. Pleier å lage masse av det hele sommeren. Og hos ungene går det også ned på høykant!

Nå må du ta vare på deg selv, og ikke jobbe deg syk vennen min. Du og babyen er mye viktigere enn all verdens jobb vet du!

Ønsker deg en fortsatt fin kveld og en god helg som kommer.

Klems fra Charmina :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmmm rabarbaragrøt er altfor lenge siden jeg har spist! Det er jo så godt!

Men huff så plaget du er nå...*brøle vekk vondtene* Syns virkelig du kunne fått slippe så mye pes nå før lillemor kommer.

Og sånne tanker er ikke koselig å ha midt oppi alt annet,snakk med mannen og se om det blir bedre kanskje?

Ønsker deg i allefall ei fin helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Store klemmer til TT, Charmina og Skytte! :klem:

Jeg føler meg roligere i dag, men i går kveld hadde jeg så mye murringer nederst i magen og ryggen at jeg bestemte meg for å pakke sykehusbag´en - bare for å ha det gjort! Så nå står den klar (mangler et par ting riktignok), og en overnattingsbag til Brage står også ferdig.

I natt drømte jeg at jeg fødte!

Det var en utrolig lett og grei fødsel, som foregikk på badet hjemme hos mine foreldre! :ler:

Det kom en jordmor dit, som hjalp til når morkaka kom ut.

Og vesla var så utrolig skjønn, og tok puppen med en gang! :hjerter_rundt:

Og sååå skuffa jeg var i dag morges da jeg våkna og magen og vondtene fortsatt var der! :klaske:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35+0

Vekt: 2500 gram

Lengde: 42,5 cm

Tåneglene når nå tåspissene. Navlestrengen er ca. en halv meter lang og 1-2 cm i diameter. Lillesøster bruker gjerne navlestrengen som leke, og klemmer på den, men klarer ikke klemme så hardt at den skades. Hvis man hadde kunnet plassere fingeren i håndflaten på babyen, ville den lille hånden lukke seg.

Hun legger nå på seg rundt 200 gram i uka fram til fødselen!

(ok, det er derfor jeg føler meg litt tung for tiden altså...) :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FOR en vidunderlig drøm da. rart det der hvor virkelig slike drømmer kan være.Jeg er så ofte plagetr med mareritt jeg og våkner opp av at tårene renner. ikke særlig gøy. Men gode drømmer er kjekt.

Jeg har på følelsen av at jenta di kommer før tiden jeg av en eller annen grunn. Blir spennende å se.

Håper du får en rolig helg med masse avslapping og at du ikke får så mye vondt!

Ha en fin fredag vennen min!

Stor klem fra Charmisen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest miiip

Jeg krysser fingrene for at lillesøster holder seg innabords en stund til. Men de vondtene dine høres ikke bra ut. Kanskje du ikke bør jobbe fullt om dagen?

:klem: og ønske om en fin fredag og en god helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en skjønn drøm du hadde! Kanskje Vesla vil si til deg at du ikke skal bekymre deg? :)

Håper du får en flott helg, La Traviata :):klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Bare du kniper igjen til over helga så kan du godt føde på mandag for min del.... :ler:

Nei da, håper veslejenta di holder seg i magen din til termin, for der har hun det aller best, ikke sant?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...