Gjest gjest1 Skrevet 22. mai 2006 #2441 Del Skrevet 22. mai 2006 Passport er gøy. Han blir sikkert veldig glad for gaven i morgen. Nå er det ikke lenge igjen til du skal ut i permisjon. Høres ut som at du kunne hatt godt av å trappe ned med en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 22. mai 2006 #2442 Del Skrevet 22. mai 2006 Innom med en liten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 22. mai 2006 #2443 Del Skrevet 22. mai 2006 Og en stooor fra meg! Tipper mannen blir fornøyd ja! Og tenker Brage har hatt det gull sammen med bestisene! Håper formen din er bedre ikveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 22. mai 2006 Forfatter #2444 Del Skrevet 22. mai 2006 Store klemmer til søndagsengel. miiip, TT, Heidi76, Cr@sh og Skytte! Utflatingen hjalp bra den! Jeg sov som en stein! Våkna da mannen kom hjem med Brage igjen. Lillegutten var i kjempehumør og boblet over med glede og høylytt skravling! :grine2: Er så utrolig glad i gutten min I går satte jeg sammen vognbag´en og i kveld har jeg tenkt å raide klesskapet og finne fram noe nøytralt sengetøy fra Brages babytid. Bag´en er i beige farge, og da passer det ikke så godt med rosa synes jeg. Det rosa skal jeg bruke når jeg rer opp vogga! Og det blir ikke ennå, for når vi flytter vogga inn på soverommet får vi adskillig mindre plass, og det er så deilig akkurat nå å ha god plass! I kveld har jeg masse kynnere igjen. Og noe for****** nedpress! Håper jeg får sove i natt likevel. Men sånn som det har vært i det siste tror jeg ikke helt på det. Kommer garantert til å ligge der i flere timer før det en noe sjans til å besøke drømmeland! Om ikke lenge skal jeg begynne å pakke sykehusbag´en! Har tenkt å spandere på meg selv noe deilig sommerlig nattøy og morgenkåpe, i sånn silkeaktig stoff kanskje? Og så har jeg kjøpt ny dusjsåpe og shampo, nattbind, smokker og nyfødtbleier (til vesla det da! ) Vet ikke helt om jeg tar med smokk på sykehuset da... men det er litt fristende å prøve om hun vil ha den. Med Brage var jeg sååå nøye på at han ikke skulle ha smokken før amminga funka skikkelig og i hvert fall ikke før etter 2 uker... men det kan hende jeg tar det med og prøver hvis puppinga går smertefritt! Orker ikke hele dagbokrunden nå... får ha det tilgode! Må betale noen regninger og så hvile bekkenet igjen. I morgen skal jeg på fysioterapi, håper hun kan løsne opp litt i alt det vonde... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markblomsten Skrevet 23. mai 2006 #2445 Del Skrevet 23. mai 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 23. mai 2006 #2446 Del Skrevet 23. mai 2006 Lykke til hos fysioterapauten i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 23. mai 2006 Forfatter #2447 Del Skrevet 23. mai 2006 Hipp hurra for min kjære mann som fyller 32 år i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 23. mai 2006 #2448 Del Skrevet 23. mai 2006 Hurra for LT- mannen. Ble han glad for gavene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 23. mai 2006 #2449 Del Skrevet 23. mai 2006 til mannen din! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 23. mai 2006 #2450 Del Skrevet 23. mai 2006 HURRA for mannen din! Håper han blir fornøyd med pakkesangene! Og håper at bekkenet ditt blir bedre i dag! Hørtes ikke noe særlig ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 23. mai 2006 #2451 Del Skrevet 23. mai 2006 til Herr Traviata! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 23. mai 2006 Forfatter #2452 Del Skrevet 23. mai 2006 Heisann! Mannen ble glad for gavene ja! Selv om det var litt vel tidlig han ble vekt på senga! Han var veldig spent på hvordan Passport-spillet fungerte, så det skal prøves ut i kveld! Jeg spurte hva han ønska seg til middag, og svaret var hjemmelaget pizza! Bekkenet mitt er heldigvis bedre i dag, og fysioterapien gjorde ikke fullt så vondt som det har gjort før. Har veldig nedpress for tida - kjennes som hun prøver å bryte seg ut! Virker liksom som hele babyen ligger i nederste delen av magen, og så er det "ingenting" på toppen. Spent på om hun har kommet lengre ned i bekkenet på neste kontroll hos jordmor den 6. juni! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 23. mai 2006 #2453 Del Skrevet 23. mai 2006 Hilse mannen til lykke med dagen ja! Oioi nå ble jeg spent her,lurer på hvordan sånn nedpress er... Men det hørtes ikke så veldig godt ut da.Det er slitsomt med sånne netter du snakker om,bare ligge der å vri(hvis det kan kalles det...)og vente.. Håper det går seg til frem mot fødselen sånn at du får samlet kreftene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 23. mai 2006 #2454 Del Skrevet 23. mai 2006 Jeg beordrer herved LT til å slappe av så mye som mulig og pleie seg selv slik at hun er full av energi og overskudd på søndag. Kos dere med spill i kveld da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 24. mai 2006 Forfatter #2455 Del Skrevet 24. mai 2006 Skytte: Nedpress kan være ganske ubehagelig ja... kjennes som om hodet skal dette ut! Synes jeg har mye mer av det denne gangen enn forrige gang. Heidi76: Ordren er mottatt! Mannen vant Passport i går, ikke annet å vente så ukonsentrert og distré og glemsom som jeg er for tiden. Hadde også en lengre seanse hvor lillesøster GROV seg nedover, sånn føltes det i hvert fall, som satte meg helt ut, og etter at det hadde roet seg kjentes det så annerledes å gå og å bøye seg! I går kveld/natt hadde jeg bare murringer. Mest i korsryggen. Men formen er ikke så verst i dag! Og været ser til og med ok ut! :-D God onsdag alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 24. mai 2006 #2456 Del Skrevet 24. mai 2006 Skal si lillesøster romsterer fælt inni huset sitt om dagen. Her skinner også solen i dag men det er ganske kaldt, også blåser det endel. Håper du får en fin dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 24. mai 2006 #2457 Del Skrevet 24. mai 2006 Kanskje hun er i ferd med å grave seg helt UT? Du skal se hun er her i løpet av helgen! Nei, vi får satse på at hun holder seg der i noen uker til, vel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 24. mai 2006 #2458 Del Skrevet 24. mai 2006 Høres ut som en utålmodig liten frøken som bor der inne, hun gleder seg sikkert til å hilse på foreldrene sine og storebroren sin Så hyggelig at mannen din har bursdag! Passport er et morsomt spill, en del av det er ganske vanskelig også, så da er det jo lærerikt Ha en fortsatt flott dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 24. mai 2006 #2459 Del Skrevet 24. mai 2006 Som hun romstrerer gitt! Lurer på hva hun spekulerer i! Om hun vrikker seg til og godgjør seg til fødselen! Utrolig spennende! Fikk lyst til å prøve sånn passport jeg også nå...Hmm..nå fikk jeg muligens enda en ting på shoppinglista mi Kos deg og slapp av idag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 24. mai 2006 Forfatter #2460 Del Skrevet 24. mai 2006 Heisann Heidi76, Rognebær, Ciara og Skytte: Ja, vesla romsterer fælt om dagen, det er sikkert! Hun presser veldig på blæra og alt som er! Den siste timen på jobb i dag gikk jeg rundt med følelsen av å ha en sprekkeferdig vannballong mellom beina Regner med at hun legger seg tilrette for å komme ut, men tror ikke det kommer til å skje på lenge ennå. Håper hun venter til jeg har vært i permisjon i hvert fall noen uker, så jeg får hentet meg litt inn og gjort meg klar for fødsel jeg også! Nå er jeg alene hjemme! Brage og pappaen hans er på babysvømming (siste gang før sommeren). Holder på å varme opp pizza fra i går, og etterpå skal jeg slappe av litt. Og så er det superdeilig å ha fri i morgen! Planene mine består i å bare gjøre INGENTING! Fredag skal jeg jobbe hjemme, det blir også bra, for da kan jeg ta meg pauser når jeg blir sliten. Og så har vi endelig fått kjøpt oss tvillingpulk! Mannen skal hente den i kveld! Skavisee... hvor lenge har vi søkt på finn.no etter sånne pulker? Siden i fjor høst i hvert fall! Gleder meg til neste påske, da har vi to go´unger å dra på skitur med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg