Gjest Rognebær Skrevet 22. november 2005 #461 Del Skrevet 22. november 2005 Stakkars deg... Blir det virkelig ikke bedre? Jeg sier med TeddyToria at jeg håper det hele blir bedre med sykmelding, noen droger og omtenksomme omgivelser! Heldige du som i alle fall har en snill mann og fantastisk mamma! Håper det blir bedre snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 22. november 2005 Forfatter #462 Del Skrevet 22. november 2005 Dere er så snille om omtenksomme alle sammen! Takk for hilsener, miip, TeddyToria, April og Rognebær! Den første tabletten med Postafen merka jeg ikke noe særlig effekt av, men i stad tok jeg en til, og nå er jeg faktisk ikke så kvalm! Hurra!!! Det hjalp sikkert litt at jeg bare har slappet av på sofaen i hele kveld også! Brage våkna i stad, men mannen bare ba meg ligge og gikk ned og tok ham. Bleia var visst gjennomvåt stakkars liten! Ellers har jeg funnet ut at Bonaqua med cranberry/grapefruit smaker veldig godt når man er kvalm! Hamstre, hamstre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 23. november 2005 #463 Del Skrevet 23. november 2005 Så fint at tablettene hjelper litt. Håper du får en litt lettere hverdag fremover nå da. Skjønner godt at du kun orker en ting om dagen, å ligge på sofaen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leanora Skrevet 23. november 2005 #464 Del Skrevet 23. november 2005 Stakkars deg altså Flott å høre at det hjalp litt med postafen. Men du har allikevel litt mer å stri med enn mange av oss andre her inne. Du har jo en aktiv ett åring. Og det er stor forskjell det - på å være alene eller som jeg som har en stor 5 åring. Det er nok ikke like lett å slappe av og ligge i ro på sofaen med Brage rundt omkring. Men supert med en hjelpsom mann og mamma da Håper du får en god dag i dag! Det fortjener du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 23. november 2005 Forfatter #465 Del Skrevet 23. november 2005 Heidi76 og Leanora: Ja, du har rett i at jeg ikke bare kan ligge på sofaen Leanora - men mannen leverer i barnehagen om morgenen, og så henter jeg om ettermiddagen. Når mannen kommer hjem fra jobb tar han over igjen... I går presterte jeg å sovne på sofaen i løpet av det lille kvarteret det tok for mannen å gi Brage kveldsmat! Makan til sovedyr! Brage synes det er veldig kjedelig når jeg ligger på sofaen da - skal bort til meg hele tiden og dra i meg. Han er veldig aktiv for tiden og prøver stadig vekk å gå flere skritt! Er fortsatt kvalm, men har ikke kasta opp i dag, og det er en forbedring! Men sliter med apetitten. Ikke mye som frister akkurat. Ha en fin onsdag alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 23. november 2005 #466 Del Skrevet 23. november 2005 Så bra da, vennen...at det later til at tablettene hjelper deg litt, og at du har funnet frem til en god leskedrikk! Det var jo et skritt i riktig retning! Dakkar Brage da, han skjønner vel ikke helt at mamma ikke er så sprudlende som vanlig. Men så gøy at han stadig gjør fremskritt og begynner å stabbe...sikkert ikke lenge til du har en turbo løpende rundt! Ha en fin og forhåpentligvis kvalmefri dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leanora Skrevet 23. november 2005 #467 Del Skrevet 23. november 2005 Flott å høre at dagen er litt bedre i dag Kankjse det forsetter sånn nå siden du nærmer deg uke 10 (håpe-håpe) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 23. november 2005 #468 Del Skrevet 23. november 2005 Huff, så ille med kvalmen. Håper det bedrer seg. En goooood fra meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 23. november 2005 #469 Del Skrevet 23. november 2005 Håper virkelig at den der kvalmen kommer seg! Godt å høre at tablettene i alle fall virker litt. Synes jeg ser Brage for meg der han står og napper deg i buksebeina og ser på deg og tenker "Hallooooooooo! Du kan da ikke bare ligge der! Maaaaaaaaaaaaaammaaaaaaaaaaaaaaa! Han får nok tilbake den gode, gamle mamma'n sin snart - og god er du vel uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 23. november 2005 Forfatter #470 Del Skrevet 23. november 2005 TeddyToria, Leanora, monja og Rognebær: Etter noen dager på Postafen kan jeg slå fast at de virker best når jeg tar dem på ettermiddagen/kvelden, da orker jeg å spise litt middag (mest pasta og sånt). Og så gjør de meg veldig trøtt, som om jeg ikke var trøtt nok fra før av! Men de gjør at jeg ikke kaster opp, og at jeg ikke brekker meg ved synet av mat lengre. I dag har jeg spist mer enn jeg har gjort på lenge, men jeg føler meg like slapp fortsatt! Og svimmel innimellom. Må bare sette/legge meg ned når det er som verst. I ettermiddag tok mannen Brage med på babysvømming, for jeg orket ikke. Og så hadde han gått tvers over hele lekerommet i barnehagen i dag! Uvisst hvor mange skritt det var, men jeg vil tippe i hvert fall 6-7! Og så skal han klatre på alt som er! Liten apekatt Har mest lyst til å finne sofaen igjen jeg nå... God kveld til dere som er innom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicity Skrevet 23. november 2005 #471 Del Skrevet 23. november 2005 Godt det hjelper deg litt. Har faktisk tatt ingefær tabletter i over en uke nå og har ikke kastet opp på 4 dager. så kanskje det er noe som hjelper. Litt kvalm og noen brekkninger har jeg, men ikke så ille som for en uke siden. Hva med å prøve homopat? Det skal jeg til onsdag og det er jeg spent på Kan gi deg tilbake melding på det. Det er ikke morsomt og brekke seg og kaste opp bare man nærmer seg kjøkkenet for det gjør jeg også. Åpner opp kjøleskapet, uff det er fælt. Og smaken av mat... Håper vi snart blir bedre Men du kan vel skrive under på at det kommer noe godt ut av det god bedring i kveld klem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 23. november 2005 Forfatter #472 Del Skrevet 23. november 2005 Hei Fellicity! Jeg prøvde akupunktur sist, og merka ingen forskjell, jeg prøvde egentlig alt, men skal vurdere homeopat. Jeg er så forferdelig deppa i kveld Jeg vil så gjerne bli meg selv igjen! Jeg savner den personen jeg pleier å være, som har energi og pågangsmot og smiler og spøker og alt det der... Hvor har den dama gjort av seg? Og når kommer hun tilbake...? Tror Brage savner henne også... Nå er jeg bare en kvalmeklump som har null energi og bare ligger på sofaen og synes synd på seg selv Kan den som har stukket av med energien min vennligst returnere den med ekstra påfyll og fulladete batterier??? Please???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 23. november 2005 #473 Del Skrevet 23. november 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 24. november 2005 #474 Del Skrevet 24. november 2005 Jeg skal buste alt jeg kan for at hun snart er tilbake igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 24. november 2005 #475 Del Skrevet 24. november 2005 Skjønner godt at du blir litt deppa når du føler deg så slapp, sliten og dårlig til enhver tid. Men vi her på KG syns du er like søt, snill, morsom og koselig for det vi. Det kommer en dag vettu hvor alt blir bra igjen! Også legger jeg igjen en liten med ønske om en riktig god helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leanora Skrevet 24. november 2005 #476 Del Skrevet 24. november 2005 Jeg er så forferdelig deppa i kveld Jeg vil så gjerne bli meg selv igjen! Jeg savner den personen jeg pleier å være, som har energi og pågangsmot og smiler og spøker og alt det der... Hvor har den dama gjort av seg? Og når kommer hun tilbake...? Tror Brage savner henne også... Nå er jeg bare en kvalmeklump som har null energi og bare ligger på sofaen og synes synd på seg selv Kan den som har stukket av med energien min vennligst returnere den med ekstra påfyll og fulladete batterier??? Please???? ← Hei kjære deg Skulle gjerne ha sendt deg noe jeg, men ikke så mye å hente her..... Ville bare si at akkurat slik har jeg det også om dagene. Savner det skikkelig å være i full fart. I går kveld var jeg helt ute av meg og begynte å av det. Synes jeg bare er ei grå vaskefille som ligger på sofaen og ikke orker noen ting. Det eneste jeg får gjort om dagene er knapt nok å jobbe litt med oppgaven min. Mens aktiviteter med supergutt, husarbeid, juleforberedelser, sosial omgang med venninner og være god og romantisk med mannen min I morrest tok mannen supergutt i barnehagen, så jeg sov helt til kl 10 i dag - deilig. Mannen vil jo ta han hver morgen, men det er jeg som nekter. Synes at så lenge jeg er hjemme og han da kan begynne litt senere, er bedre. Men så tenkte jeg i går kveld at kanskje det at mannen tar han, kan hjelpe litt på å få en mamma på etm?....(hvorfor skal man alltid ha slike samvittighetsnager ) Skjønner deg meget godt altså, og vi er to!! Selv om jeg er ikke sååå kvalm lenger at jeg brekker meg for det minste ting, men den er der allikevel, og energien er bånn og trøtthet i store mengder. Prøver å tenke at om et par uker er det kanskje bedre......og kanskje det blir noen riktig så perfekte og nydelige babyer av det her, siden de tar så mye av oss nå Nå kom jeg på hva jeg kan sende deg : Litt av min bedre-kvalme Det skal du få Stooor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 24. november 2005 #477 Del Skrevet 24. november 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 24. november 2005 Forfatter #478 Del Skrevet 24. november 2005 Kjære Mrs. Potter, Peony, Heidi76, Leanora og Lille Ballerina! Tusen takk for mange gode ord! Det er godt å ha dere. Sov lenge i dag, og det var deilig, for i natt sov jeg skikkelig dårlig. Bare lå og tenkte på alt mulig, var kvalm og hadde vondt i magen attpåtil. Jeg kjenner livmoren veldig godt over skambenet når jeg ligger, så i går natt begynte jeg å tenke på tvillinger igjem, og klarte selvfølgelig å overbevise meg selv om at det måtte være to der inne! Men det er det naturligvis ikke. Gjett om jeg kommer til å puste lettet ut når jordmora bare finner en hjertelyd da! Brakk meg skikkelig i stad, da jeg skulle inn på kjøkkenet og ha litt frokost. Men nå er det en stund siden jeg har tatt Postafen´en, den varer bare i 12 timer, og jeg tok en tidlig i morges. I morgen drar vi jo til Bergen, og jeg skulle så veldig gjerne vært i bedre form! Skal besøke broren min, samboeren hans og barna deres! Det blir veldig koselig, og så får de også vite om den nye magebeboeren! Gruer meg litt til reisa og sånt, hvis jeg blir kvalm, men er det er sted de har nok av spyposer så er det vel ombord på fly! Ha en fin torsdag alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 24. november 2005 #479 Del Skrevet 24. november 2005 Du er visst skikkelig plaget du! Får håpe du får en fin helg i Bergen, trass i strabasene som følge av nestemann i magen - men kooooselig å kunne fortelle broren din med familie det da! Du får bare sørge for at du får nok hvilke og benytte deg av Prostafen på ettermiddag og kveldstid, hvis det er det som gir deg best effekt! Hurra for lille Brage som er så flink og gå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 24. november 2005 #480 Del Skrevet 24. november 2005 (endret) Kjære La Traviata du er herved invitert til hjemme-alene-fest hos Heidi fra og med i dag. Festen varer til og med søndag. Ta med godt humør, litt og og gjerne noen søte mannfolk..selv har jeg tatt med meg : http://images.amazon.com/images/P/1553814908.01.LZZZZZZZ.jpg ...velkommen skal du være!! Endret 25. november 2005 av Trille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg