Gå til innhold

Når dere suger

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei.Ikke i det hele tatt.Men det kan godt komme av at jeg har vært sammen med samme mann i over 11 år.

Synes det er drittkjedelig og gir meg ingenting.

Skrevet

Jeg hadde blitt veldig lei meg hvis jeg ikke fikk suge. Ingenting er så godt som en stor, hard og deilig ku** å slikke og suge påb :love:

Skrevet

Hadde ikke engang vurdert et forhold med en kvinne som ikke syns oralsex begge veier er en viktig del av sexlivet.

Så banal er jeg.. :)

Trår kanskje i et minefelt, men.

Skrevet
Hadde ikke engang vurdert et forhold med en kvinne som ikke syns oralsex begge veier er en viktig del av sexlivet.

Så banal er jeg.. :)

Deg om det. Selv forkaster jeg forhold der mannen en avhengig av oralsex. Jeg synes det er kjedelig og holder meg følgelig til ekte mannfolk som vet å gi en dame det hun vil ha. Uten sommel og fikling.

Skrevet
Deg om det. Selv forkaster jeg forhold der mannen en avhengig av oralsex. Jeg synes det er kjedelig og holder meg følgelig til ekte mannfolk som vet å gi en dame det hun vil ha. Uten sommel og fikling.

Er ikke for jeg er avhengig av oralsex, men fordi jeg ikke vil ha et konservativt sexualliv.

Gjest puselabb
Skrevet

Jeg blir kåt av å suge kjæresten min ja. Elsker å høre han stønne og fortelle meg hvor deilig han synes det er.

Skrevet

Jepp, jepp, jeg eeelsker det!

Skal sannelig gi han en omgang i kveld, siden jeg har mensen og ikke liker å ha sex da, men likevel blir kåt.

:Hehe:

Vi har vært sammen i 10 år og jeg synes fortsatt han er superdigg!

Kan ikke forestille meg at jeg skal slutte å synes det. Han ER tross alt superdigg!

:love:

Skrevet

Kvinner som ikke liker å suge pikk, er helt aseksuelle og garantert elendige elskerinner. Selv om de tror noe annet.

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Å suge er noe av det beste som finnes! Er faktisk det jeg tenner på mest.. yummi yummi!!

Og jeg trenger ikke å få noe tilbake! Bare det å se og høre han like det er toppen bare det, og jeg blir steinkåt av det.

Skrevet

Nei, jeg liker det ikke og jeg blir ikke kåt av det, men jeg gjør det allikevel, med dyp innlevelse. Så får man bare håpe han er fornøyd. Og det er jeg ganske sikker på...

Gjest Gjest_karamell_*
Skrevet

mmm..

Blir kåt av å suge jeg også.

Ikke bare fordi kjæresten min liker det, men jeg blir kåt av å ha pikken hans i munnen min. Deilig!

Skrevet (endret)

.

Endret av Miros
Skrevet

ja... det er opphissende å suge kjæresten min, men neppe en fremmed person.

deilig å høre på pusten hans, og kjenne rykningene i kroppen hans.

og litt morsomt òg, for han stønner sjelden, men banner ofte :fnise:

kose-banning, da... ikke sånn sinna.

Gjest lissi32
Skrevet

Fins dessverre menn som ikke liker å slikke også :gråte:

Skrevet
Fins dessverre menn som ikke liker å slikke også :gråte:

Slike menn er en skam for sitt slag!!

Og synd for dem, for det er nammis :ler:

Gjest lissi32
Skrevet

Ja vet, men hva kan man gjøre?

Renslig og luktfri er man også, så jeg skjønner ikke hva som er sååå ekkelt med det... Kanskje bare latskap.

Skrevet
Ja vet, men hva kan man gjøre?

Renslig og luktfri er man også, så jeg skjønner ikke hva som er sååå ekkelt med det... Kanskje bare latskap.

Dårlig deal hvis det er latskap i alle fall. Er ikke så mye å "gidde" akkurat :fnise:

Det er jo noe av det viktigste syns jeg i akten.. men det er jo subjektivt :)

Skrevet

Jeg blir superkåt.

Og spesielt når jeg hører gisp, og hele han spenner seg i nytelse.

Jeg er så heldig at min nåværende elsker (som forhåpentligvis blir mer enn bare elsker) er ekstremt var på meg og "mitt" :) Så han kan fort ende opp med å kaste meg rundt og gjøre et eller annet med meg som får verden til å gå i stå :-D Og det bare fordi han nyter det sånn og vil gi meg det samme. Han er herlig han...

Og foreløpig har det vært slik at hvis jeg gir ham noe, får jeg noe tilbake. Som da jeg hadde mensen - jeg gjorde alt jeg kunne for ham, han nøt det til fulle.. Og neste gang, da jeg ikke hadde mensen, fikk jeg ikke "lov" til å gjøre annet enn å ta i mot. Hehe - hadde jeg insistert hadde jeg sikkert fått lov, men det var deilig å få litt "behandling" :-D

Nei - gi meg en mann som ikke liker oralsex, og jeg kan LOVE at jeg blir utrolig skuffet.

Gjest Coolaid
Skrevet
Blir dere kåt når dere suger partneren deres?

Selv elsker jeg å suge kjæresten min...blir vanvittig kåt av å se og høre at han nyter det. Men etter å ha overhørt noen diskusjoner i vennegjengen får jeg inntrykk av at veldig mange jenter gjør dette mest for hans del. For meg hadde det vært et stort savn hvis jeg ikke kunne praktisert dette.

Kona elsker å suge... det gjør henne kåt (veldig). Hun gjør det for sin egen del og min, sikkert rart for noen, men sikkert på lik linje som hos menn (eller kvinner) som får nytelse av å slikke fitte... Jeg elsker å slikke henne...... Og bra er det, det er jo trist dersom en haug med kvinner rundt omkring i verden ikke liker å suge, men gjør det likevel........

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...