Gå til innhold

Når dere suger

Fremhevede innlegg

Gjest Mysticgirl
Skrevet
Kona elsker å suge... det gjør henne kåt (veldig). Hun gjør det for sin egen del og min, sikkert rart for noen, men sikkert på lik linje som hos menn (eller kvinner) som får nytelse av å slikke fitte... Jeg elsker å slikke henne...... Og bra er det, det er jo trist dersom en haug med kvinner rundt omkring i verden ikke liker å suge, men gjør det likevel........

Mange menn også som slikker kun for å tilfredstille dama tror jeg..

Etter å ha lest mange av trådene her, så har det slått meg ja at det er tilfelle hos langt flere enn en..

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Kvinner som ikke liker å suge pikk, er helt aseksuelle og garantert elendige elskerinner. Selv om de tror noe annet.

Jeg sa IKKE at jeg ikke likte det,men jeg blir ikke tent av det i seg selv.Men av alt til sammen.Du er ikke noe bedre isenga selv om du blir tent av å suge.Det er ikke sikkert sugeteknikken din er god en gang :kjefte:

Gjest koosejenta
Skrevet

jeg eelsker å suge ,gjør meg sinnsykt kåt...

det er noe av det beste jeg vet,høre at han liker det.suge den helt ned,bruke tunga mye,masse spytt...mmmmmmmmmm....elsker sæd også så jeg syns det er deilig å svelge og kjenne sæden renne ned halsen...

For meg er oralsex et must i et forhold:)

Skrevet
jeg eelsker å suge ,gjør meg sinnsykt kåt...

det er noe av det beste jeg vet,høre at han liker det.suge den helt ned,bruke tunga mye,masse spytt...mmmmmmmmmm....elsker sæd også så jeg syns det er deilig å svelge og kjenne sæden renne ned halsen...

For meg er oralsex et must i et forhold:)

Blir nesten litt kåt når jeg leser det du skriver koosejenta :rødme:

Gjest koosejenta
Skrevet
Blir nesten litt kåt når jeg leser det du skriver koosejenta :rødme:

;);)

Skrevet
Nei, det blir jeg definitivt ikke.

Det er kjedelig å se at han bare ligger der og er lat. Dessuten smaker de ikke alltid så godt, noen menn smaker og lukter reker. Jeg tenner ikke på det.

Ja det er jo veldig kjedelig med en partner som er lat, det kan jo hende de nyter...Hvis det eneste positive du har funnet ut er at "noen menn smaker og lukter reker", er det definitivt på tide å skifte mann. Etterpå kan du jo høre litt med gutta om hvordan enkelte jenter smaker...

Skrevet
Etterpå kan du jo høre litt med gutta om hvordan enkelte jenter smaker...

Noen er namm

Noen er .. hmm.. mindre godt?

Forøvrig har det ikke bare med renslighet å gjøre, det er noen som rett og slett bare smaker mindre godt.. uansett.

Det vil jeg tro er det samme med menn. Selve pikken smaker sikkert det samme hos alle i ren tilstand, men det som kommer ut er smaken farget av kosthold og kondisjon (!).

Skrevet

Ja, blir utrolig kåt av å suge kjæresten min.. Det er så deilig både å kjenne og høre at han nyter det :)

Gjest Gjest_sam_*
Skrevet
Fins dessverre menn som ikke liker å slikke også :gråte:

FEIL Jeg ELSKER og slikke kvinner. Og det ga meg STORE problemer i MANGE år siden min kone ikke ville la meg slippe til.

Etter mange år med liten eller ingen sex løsnet hun endelig etter ben STOR krangel. Etter denn krangelen så bestemte jeg meg at jeg i det minste skulle få litt Oral "Mus" og kose meg med før vi eventuelt gikk fra hverandre. så jeg lurte henne med og hisse henne vannvittig opp før jeg lot tungen tilfeldig gli lenger og lenge ned når jeg da nærmet meg opp fra innsiden av lårene (siden jeg ikke fortsatte rett ned fra navnlen men hoppet over det området og heller begynnte fra baksiden av knehasene hennes mens hendene hadde sitt og gjøre) først fra den ene siden mens jeg stoppet FØR det ble for nært for henne. Da jeg da kom opp fra den andre foten var det forsent for henne og registrere hva jeg gjorde så hun var hinsides og hadde mer en nok med orgasmen som fulgte da jeg endelig "angrep" hennes edlere deler med tunga. etterpå var hun sjokkskadet og ville ha MER (til min store glede). Hun hadde da Systematisk løyet for meg i flere ÅR og påstått at hun HADDE fått Oralsex før men at det IKKE ga henne NOE og at som sant var for hennes del, Vemmelig at en mann skulle slikke henne nedentil (ok argument det da men jeg VILLE gjøre det og jeg LIKER og gi oralsex. Og JA jeg VET og stimulere G-punktet samtidig OG være forsiktig med hennes Klitt, da hun er EKSTREMT følsom der. Men ikke mer enn at hun NYTER at jeg blåser direkte på tuppen.)

Sådet at enkelte menn ikke liker det synes jeg er mer KVINNERS feil enn menn.

1. renhold det finnes kvinner jeg IKKE vil gi oralsex. til tross for at det kommer rett fra dusjen så har de IKKE vasket seg godt nok og da kan det lukte og smake "ufyselig". Kvinner har tross alt endel hudfolder der hvor "ting" kan hjemme seg tiil tross for en vask. så VASK BEDRE.

2, De menn som ikke LIKER og slikke VET ikke HVORDAN de skal gjøre det og da blir det omtrent som med endel kvinner som slikker/suger menn. Det gir INGEN noenting. Fortell og FORKLAR HVORDAN DU VIL HA DET. La mannen fortså at dette var den BESTE sexen du NOENSINNE har hatt eller kommer til og få. Da trør Manns egoet inn og da kommer endringen kjappt skal jeg si deg. Har snakket med en kamerat om slikking engang og jeg var mildt sagt sjokkert da det viste seg at han frem til da kunne spare seg for og GI oralsex Han syntes det var kjedelig helt frem til den dagen en dame hadde BEORDRET ham til og slikke slik som HUN ville ha det. Det var etter sigende (hans påstand) første gang han hadde sett en så KRAFTIG orgasme og DET ville han være med på en gang til. Han fant ut at selv om HUN hadde hatt styringen på sexen FØR slikkingen så var det HAN som styrte HENNES orgasme.

Kunne forstatt disse rådene og historiene i det UENDELIGE men det får holde for nå.

Så damer "tungen" ligger i DERES leir for og si det slik. Dere er de ENESTE som vet Hvordan DU vil ha det.

Ps. Har vært irritert over "myten" om at Kvinner er bedre og slikke kvinner enn menn er "like barn osv.

Så nå er et av mine største "ønsker" om en Slikke konkuranse. Meg og en kvinne som konkurerer om HVEM er best til og slikke (mannsegoet mitt sier selvfølgelig meg). Har snakket endel med noen ekser av meg om dette beklageligvis så har ingen av dem erfaring med kvinner så de kan ikke samenligne sier de. Men de øsnker ALTID en liten reprise med tunga mi. Så skryt har jeg fått da :)

Mvh

sam

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Ja menn som kan slikke og virkelig nyyter det, merkes og det blir mye bedre da! Enn når du merker at mannen bare gjør det for å få deg til å komme eller for å glede deg.

Blir vel det samme når det er omvendt. Heldigvis så elsker jeg å suge og ikke noe er mer tennende! Blir våt bare av å tenke på en stiv deilig en.. i munnen..mm ;)

Skrevet
Ja menn som kan slikke og virkelig nyyter det, merkes og det blir mye bedre da! Enn når du merker at mannen bare gjør det for å få deg til å komme eller for å glede deg.

Blir vel det samme når det er omvendt. Heldigvis så elsker jeg å suge og ikke noe er mer tennende! Blir våt bare av å tenke på en stiv deilig en.. i munnen..mm ;)

Merker nok stor forskjell om det blir gjort med nytelse eller av "plikt" ja ;) Litt med innlevelsen å gjøre..

Skrevet

Jeg blir sjelden kåt av å suge kjæresten min, dessverre... Skulle gjerne blitt det men jeg konsentrer meg veldig om oppgaven. Jeg vet han har problemer med å komme når han blir sugd/runket så jeg føler jeg MÅ prestere (få han til å komme, ikke bare suge litt for å kose) ....

Som regel suger jeg han etter at han først har gitt meg x antall deilige orgasmer. Da kryper jeg ned for å gi han også litt ekstra nytelse, men som regel blir jeg ikke kåt. Ei heller blir jeg kåt av 69 fordi jeg da får problemer med å konsentere meg om annet enn å nyte det han gjør med meg så jeg "glemmer" han. Uff, burde lært meg dette bedre men jeg er et nytelsesmennenske tror jeg. Dessuten er jeg nok blitt "bortskjemt" av partneren min som alltid er opptatt av at jeg har det bra seksuelt, det betyr IKKE at jeg bare ligger der, jeg er aktiv, sitter oppe, snur meg rundt etc.

Men tilbake til utgangspunktet; nei jeg blir ikke kåt av å suge, eller svært sjelden i alle fall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...